Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5776)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ilkeilee koko aamun. Ei osaa hassutella. Tosi tyhmää.
Joo. Keskustelee itsensä kanssa, komppaa omia kirjoituksiaan. Vähänkö säälittävää.
Ei kiinnosta!
Onko sinun panoksesi ketjuun mielestäsi positiivinen ja hyvään ilmapiiriin kannustava?
Lyön kaiken läskiksi ja pilaan keskustelut laulemalla joka väliin Tipitii tipitii kevät on vallaton. Tyyne-Tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan koko ketjun ja haluan perusteluja sen olemassaolon oikeutukseen. Tv Kyösti-Kyseenalaistaja
Voimassa olevia oikeuksia ei voi takautuvasti kieltää. Onni Oikeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ilkeilee koko aamun. Ei osaa hassutella. Tosi tyhmää.
Joo. Keskustelee itsensä kanssa, komppaa omia kirjoituksiaan. Vähänkö säälittävää.
Ei kiinnosta!
Onko sinun panoksesi ketjuun mielestäsi positiivinen ja hyvään ilmapiiriin kannustava?
Mitä? Missä? Perustele. Tv Luikertelija-Luisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)
Kenen mielestä tämä on huumoria?
Sen, joka ei ymmärrä eroa keskenkasvuisen petterin ja typerän hullun välillä. On hiukan eroa millä sanoilla kirjoittajia kuvataan :(
Olet oikeassa. Ottakaamme itsemme haudanvakavasti. T. Yrmy-Yvonne
Täällä Toini Totinen Torvensoittaja :( :( :(
Minähän en mitään torvensoittajia ymmärrä. Turhaa on. Pois sellainen. T. Tuomitsija-Tuula
Minä epään Ei-Ei Eija Erimielinen.
Minä en usko mitään kirjaviisauksia. Itse tiedän, että maapallo on litteä. T TarjaTotuudenkieltäjä
Vierailija kirjoitti:
Nostaisin ketjun tasoa. Keskustelkaamme topologian hankalimmista kysymyksistä. Toivoo Antti-Ajattelija
Toiveeksi jää. T. Epäilijä-Eemeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)
Kenen mielestä tämä on huumoria?
Sen, joka ei ymmärrä eroa keskenkasvuisen petterin ja typerän hullun välillä. On hiukan eroa millä sanoilla kirjoittajia kuvataan :(
Olet oikeassa. Ottakaamme itsemme haudanvakavasti. T. Yrmy-Yvonne
Täällä Toini Totinen Torvensoittaja :( :( :(
Minähän en mitään torvensoittajia ymmärrä. Turhaa on. Pois sellainen. T. Tuomitsija-Tuula
Minä epään Ei-Ei Eija Erimielinen.
Minä en usko mitään kirjaviisauksia. Itse tiedän, että maapallo on litteä. T TarjaTotuudenkieltäjä
Vakiintunut vanha kirjoitustapa on ainoa oikea. Tv Väinö Vänkääjä
Tämä on minun ketju. Menkää muihin ketjuihin. T. Kerttu Karkottaja
Luin taas eilen viisaita kirjoja. T. Niina Näennäistietäjä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksi Rivo-Riitta tänne sopii, lähdetään hymistelemään, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tv RR
Poksautin taas skumppapullon. T. Sari Simasuu
Otin yhtettä modeen. Perustetaan työryhmä antamaan lausunto neuvottelukunnalle. T. Bertta Byrokraatti
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei tajua sarkasmia. Hyvin osaatte kirjoittaa, osutte oikeaan.
En ehdi keskusteluun, olen Topin kanssa leffassa
t. Leffa-Leila
Valkoinen peura loppui just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et taida hokata :)
t. Hymy Huulinen
Tarvitaanko toimikuntiin rahaa? Kysyy Riikka Rahakirstu, täältä ei pese. Puren Jenkkiä ( oranssia )
Vierailija kirjoitti:
Nostaisin ketjun tasoa. Keskustelkaamme topologian hankalimmista kysymyksistä. Toivoo Antti-Ajattelija
Kaikilla asioilla on kaksi puolta, paitsi Möbiuksen nauhalla ja sen sellaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Analyytikko?
Vierailija kirjoitti:
Lyön kaiken läskiksi ja pilaan keskustelut laulemalla joka väliin Tipitii tipitii kevät on vallaton. Tyyne-Tyhmä
Tuun sun kuoroon
t. Titta Titityy
Haetaan Lauri Laulelija ja Hessu Hassuttelija mukaan. Tulee lystiä :)