Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (5776)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pyhähuomenta oravaiset :)
Eipä mulla muuta
Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä.
Tuolta lällättelijältä puuttuu sosiaalisten tilanteiden taju. Hän joko yrittää olla hauska, ärsyttää tahallaan, on oikeasti noin tyhmä tai sitten hän on jäänyt vaille rakkautta ja oikeaa hellittelyä, kun pitää hakea sitä nimettömiltä ketjulaisilta. Noinhan rakastuneet tai vanhemmat puhuvat lapsilleen. Eivät tuntemattomat toisilleen. Tämä on rajatonta käytöstä, jota tapaa kehitysvammaisilta tai vielä keittymättömiltä lapsilta.
Eilen illalla joku oli vastannutkin hänelle. Diagnoosi: typerys ja rajaton. Ne hän on taas tänään osoittanut todeksi.
Muistan. Nimitteli kirjaa lukevaa. Miehet ei ainakaan siedä tuollaista feikkihattaraa. Kiusallista se on muillekin.
Täällä on hyvin erilaisia ihmisiä, miehet ilmeisesti halutaan pois kokonaan, kun alkaa olla tällasta riitaa ja nimittelyä. Kunnioitetaan toisen mielipiteitä ja rajoja. Myös verbaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)
Kenen mielestä tämä on huumoria?
Mun mielestä ainakin. Aloin heti miettiä, olenko joku noista. Hauskoja karikatyyrejä meistä. Parhaat naurut saa aina, kun huomaa oman huvittavuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa hassutella ja nauraa itselleen. Mukaan vaan Krapula-Klaarat, Riitelijä-Ruusat, Tiukkapipo-Teresat ja Viisastelija-Viivit. Voi hyllyvät ameebat ja vapisevat vompatit. Kaikki mukaan. :)
Nimenomaan, itselleen pitää nauraa ja saa nauraa. Se on tervettä ja hauskaa. Muille nauraminen vaatii sosiaalista silmää, empatiaa ja tilannetajua. Kaikilla sitä ei ole.
Kaikki ei pysty nauramaan itselleen. Muille nauravat ja ilkkuvat sumeleimatra. Itsetunto-ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys myös Tosikko-Tertuille, Sahti-Saaroille, Besserwisser-Bertoille ja feikkaaville äititeresoille. Nänään hassutellaan ja nauretaan itsellemme :).
Nauroitteko itsellenne? Pystyttekö näkemään itsenne huumorin valossa ja toisten silmin? Vai torjutteko ja tyrmäättekö koko ajatuksen? Huumori on muuten älyn mitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Miksi pitää lällättää heti aamusta? Miksi et voi käyttäytyä asiallisesti, kun sitä on sinulta pyydetty monesti. Olemme aikuisia, mutta emme rakastavaisia. Sun koodi on väärä.
Tuolta lällättelijältä puuttuu sosiaalisten tilanteiden taju. Hän joko yrittää olla hauska, ärsyttää tahallaan, on oikeasti noin tyhmä tai sitten hän on jäänyt vaille rakkautta ja oikeaa hellittelyä, kun pitää hakea sitä nimettömiltä ketjulaisilta. Noinhan rakastuneet tai vanhemmat puhuvat lapsilleen. Eivät tuntemattomat toisilleen. Tämä on rajatonta käytöstä, jota tapaa kehitysvammaisilta tai vielä keittymättömiltä lapsilta.
Eilen illalla joku oli vastannutkin hänelle. Diagnoosi: typerys ja rajaton. Ne hän on taas tänään osoittanut todeksi.
Muistan. Nimitteli kirjaa lukevaa. Miehet ei ainakaan siedä tuollaista feikkihattaraa. Kiusallista se on muillekin.
Täällä on hyvin erilaisia ihmisiä, miehet ilmeisesti halutaan pois kokonaan, kun alkaa olla tällasta riitaa ja nimittelyä. Kunnioitetaan toisen mielipiteitä ja rajoja. Myös verbaalisia.
Miesviha on ollut pahempaakin. Älä huolestu. Sen takana on vaan yksi kirjoittaja. Kiva vaan, että on miehiå mukana. Tulee erilaisia näkökulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ainakin. Aloin heti miettiä, olenko joku noista. Hauskoja karikatyyrejä meistä. Parhaat naurut saa aina, kun huomaa oman huvittavuutensa.
Samoin, fingerporimaista huumoria, uppoaa minun huumorintajuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut minun huumorihermooni. Ei yhtään hauskaa hahmoa.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelee itsensä kanssa:(
Olen eri kuin kelle vastaat. Välillä kun vastaan jonkun viestiin, kirjoitat viestini perään tuon saman Keskustelee itsensä kanssa.
Aika useinkin on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Miesviha on ollut pahempaakin. Älä huolestu. Sen takana on vaan yksi kirjoittaja. Kiva vaan, että on miehiå mukana. Tulee erilaisia näkökulmia.
Jos ymmärrät niin miehissäkin on eroja. Kirjoitat etteivät miehet tee sitä ja tätä tai pidä siitä tai tästä. Tarkoitat siis itseäsi, että sinä et pidä tästä ja tuosta niin kukaan mieskään ei saisi pitää. Tiedät siis kaikkien miestenkin mielipiteet jo valmiiksi. Melkoinen velho oletkin.
Sinun pitäisi siis kirjoittaa yksikössä. Tyylillä minä en pidä tästä ja tuosta, eikä yleistää ja leikkiä tietäväsi muiden puolesta mistä jokainen pitää ja saa pitää. Jos minä kirjoittaisin tänne, ettei yksikään mies pidä, vaikka vaattteiden ostosta ja jokainen pukeutuu, vaikka mihin rääsyihin niin kyllä sinä alkaisit täällä huutaa kuinka olen väärässä ja yleistän ja miehetkin saavat olla tyylikkäisssä vaatteissa ja haluavat niitä ostaa Nyt sitten sinä yleistät täällä itse ja muiden pitäisi kuunnella tekstiäsi eivät miehet sitä ja tätä jne. Yleistystä yleistyksen perään, kun yksi leikki tietävänsä jokaisen miehen mielipiteen täällä maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut minun huumorihermooni. Ei yhtään hauskaa hahmoa.
Voihan niitä keksiä itse lisää. Oleellista, että osaa nauraa itselleen. Siitä on iloa ja hyötyä monessa asiassa.
Huomatkaa miehet, että luette itsekin ahtaita lokeroita itsellenne ja helposti mietitään millainen mies saa olla. Aiemmin esim tunteista puhuminen on ollut monelle miehille kauhistus ja sillä on sitten ollut seuraamuksena niin ihmiselle itselleen kuin muillekin. Tai ettei miehet itke tai vastaavat jutut. Niitäkin vielä esiintyy. Näin miksi itsekin teette ahdasta muottia itsellenne. Toki ymmärrän ympäristön paineet myös. Moni ihminen on julma toisille. Silti minusta jokainen viesti täälläkin jossa kirjoitetaan ei miehet sitä tai tätä lisää vaan sitä ahdasta muottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka ei ymmärrä eroa keskenkasvuisen petterin ja typerän hullun välillä. On hiukan eroa millä sanoilla kirjoittajia kuvataan :(
Olet oikeassa. Ottakaamme itsemme haudanvakavasti. T. Yrmy-Yvonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka ei ymmärrä eroa keskenkasvuisen petterin ja typerän hullun välillä. On hiukan eroa millä sanoilla kirjoittajia kuvataan :(
Täällä Toini Totinen Torvensoittaja :( :( :(
Itselleen nauraminen on avain itsetuntemukseen. Sarjakuviakin kannattaa lukea sillä silmällä.
B. Virtasen kirjoittaja Ilkka Heilä kertoi kerran, että hänelle oli tultu ihmettelemään, onko hän ollut kysyjän työpaikalla töissä. Niin sattuva kuvaus oli ollut. Sarja on karikatyyri toimistotyöpaikasta.
En enää löytänyt viestiä eiliseltä, johon halusin vastata. "nyt kun olet aktivoitunut"
Paljonkin olen TEETTÖMÄNÄ kirjoitellut, mm. Lapin/Lemmenjoen muistelukset, olen jopa asuinpaikkani kaupunginosaa myöten kertonut ;) Kun minulla ei ole mitään salattavaa, ei haittaisi vaikka joku lähikaupassa tunnistaisi minut helmenvalkoisista käärmekoristelluista kynsistä, hauskaahan se vaan olisi joku "tuttu" tavata!
TEETTÖMÄNÄ taisi olla myös pistätymiseni paikallisessa muutamalla (2:lla) GT:llä ja mielenkiintoisista keskusteluista miesihmisten kanssa. Toinen heistä kiinnostui käärmeistäni ja halusi tulla niitä katsomaan. No mikä ettei, sopihan se! HP oli rauhallisemmalla tuulella, joten sitä tovi siliteltiin ;) Lämpimän halauksen "palkaksi" sain :D
Niin, se toinen on OM, molemmat ovat aika tuhdissa kunnossa, panttaavat p@skaa, kuten niillä on tapana, myös paastoaminen kuuluu ominaisuuksiin, siksipä tämän viikon hiiripäivä jäi väliin...
Pitäiskin useammin paikallisessa käydä, eikä pitää vuoden taukoa, oli niin mukava alkuillan tuokio, etten edes tupakkataukoa pitänyt!
Vanhoja kuulumisketjun juttuja en ryhdy muistelemaan etten saa tikusta silmään, se (vasen) rähmii muutenkin ;)
TT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän en mitään torvensoittajia ymmärrä. Turhaa on. Pois sellainen. T. Tuomitsija-Tuula
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän en mitään torvensoittajia ymmärrä. Turhaa on. Pois sellainen. T. Tuomitsija-Tuula
Minä epään Ei-Ei Eija Erimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten toisia tervehditään.
Kyseenalaistan koko ketjun ja haluan perusteluja sen olemassaolon oikeutukseen. Tv Kyösti-Kyseenalaistaja
Paljastat vain sen, että olet tainnut itse jäädä ilman rakkautta. Nyt ymmärrän sinua paremmin. Tämä ajatus kertoi minulle sinusta ja saa ymmärtämään paremmin. Toisaalta, kaikista ilman rakkautta kasvaneista ei kuitenkaan tule ilkeitä ihmisiä.