Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (5493)

Vierailija
5461/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa kun keli muuttui noin rumaksi.

Täällä sama ja nyt tuuli yltymässä lähes myrskyksi, karmee sää ei tee mieli ulos.

Samoin täällä, onneksi ehdin kuljailla kaupoilla ja "setäilin" vinkkutörpön, punkku värjää hampaat ja lonkku närästää, ne jätin muille. Nyt pyryttää niin ettei autoni ole enää punainen.

Jatketaan me omia juttuja ja jättetään väkitukko omaan arvoonsa, kukaan ei kommentoi eikä edes nuolita, ei se kauaa yksin jaksa jankata? Ei lisätä vettä myllyyn, ollaan viisaampia ja vaietaan!

Jaksaisko Liito-orava tiskata mun kanssa huomenna, ois vähän kertynyt koneettomalle ;)

TT

Vierailija
5462/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.

Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama ja nyt tuuli yltymässä lähes myrskyksi, karmee sää ei tee mieli ulos.

Samoin täällä, onneksi ehdin kuljailla kaupoilla ja "setäilin" vinkkutörpön, punkku värjää hampaat ja lonkku närästää, ne jätin muille. Nyt pyryttää niin ettei autoni ole enää punainen.

Jatketaan me omia juttuja ja jättetään väkitukko omaan arvoonsa, kukaan ei kommentoi eikä edes nuolita, ei se kauaa yksin jaksa jankata? Ei lisätä vettä myllyyn, ollaan viisaampia ja vaietaan!

Jaksaisko Liito-orava tiskata mun kanssa huomenna, ois vähän kertynyt koneettomalle ;)

TT

Niin eli sinäkö täällä nimittelet ja lisäät vettä myllyyn kuten nytkin? Nostat noita riitoja edellisiltä päiviltä? Vastaatko siis viestiini, miksi teet niin kun muut ei riitele? N68

Vierailija
5464/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT

Sori kertoa, mut jankkaaja on äksyillyt kai puoli vuotta, ihan itsekseen.

Sori2 tiskasin äsken, kun kyllästyin täällä jankkaamiseen. Joudut nyt tiskaamaan yksin...

Liito-oravainen

Vierailija
5465/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan minäkin, että TT vastaa hänelle esitettyyn kysymykseen. Samaa ihmettelen kuin N68.

Vierailija
5466/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut yllättävän neutraalia sanastoa käytössä. Jossain kirjoituksessa oli sana ilkeilijä. Kiva, jos päästäisiin siihen, että nimittelyt jäisi. 

Eihän tämä riitelijä osaa olla, tänään on riidellyt Tylsissä pitkin päivää. Aina D jossakin on riitelemässä. 

Jos hänet jopa" henkilökohtaisesti" tunnet, setvi asiasi naamatusten! Meitä ei kiinnosta. Lopeta jankkaus täällä, on tosi lapsellista!

Varaudu myös, että hänelläkin saattaa olla kerrottavaa sinusta :)

Selailin keskustelua taaksepäin. En löytänyt viestiä djankkaajan häädöstä, mitä olisin halunnut kompata. Kurkkuani myöten täynnä olen tuota djankkausta, kuukausitolkulla. Käykö ihan täysillä, pakkomielle, vainoharha? Kai läheiset huomaa ja ohjaa hoitoon. Ei ole terveen aikuisen touhua tuo. Pilaa monet ketjut, päivystää 24/7 aamusta iltaan, kellonajat näkyy viesteissä. 

Siis mikä on tämän kirjoittajan oma terveyden tila? Miksi näit vaivaa ja hait vanhoja viestejä ja aloita haastaa riitaa? Minä kirjoitin tuosta hiihtokilpailusta ja Norjaan muuttamisesta tänään. Kun palasin palstalle sinä täällä haastatkin jo riitaa kun kukaan ei riitele! Kerro nyt tarkoitusperäsi ja miksi nostit tuon riidan / viestin eiliseltä? N68

Sivusta tähän: niin paljon viestejä katoaa ja usein jankataan samaa, kyllästymiseen asti. Ei ole tervettä tuo. Miksiköhän sinä puolustelet ilkiötä, väkitukkoa? Joka solvaa niin rumasti, keskenkasvuinen petteri on mietoa hänen haukkusanoihinsa verrattuna.

Vierailija
5467/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan minäkin, että TT vastaa hänelle esitettyyn kysymykseen. Samaa ihmettelen kuin N68.

TT taitaa olla Doriksen uusin hahmo, niin samaan aikaan Tylsissä vastailevat toisilleen.  N68, jos olet uusi täällä: tuo jankkaajakiusaaja on Doris, jolla on kymmenittäin itse luotuja hahmoja, joiden nimissä kirjoittelee ja komppaa itseään. Kun ei muut enää jaksa häntä eikä ole oikeita kavereita, hän keksii niitä. Riitelee ja pilaa ketjuja monessa paikassa tänäänkin.

Vierailija
5468/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut yllättävän neutraalia sanastoa käytössä. Jossain kirjoituksessa oli sana ilkeilijä. Kiva, jos päästäisiin siihen, että nimittelyt jäisi. 

Eihän tämä riitelijä osaa olla, tänään on riidellyt Tylsissä pitkin päivää. Aina D jossakin on riitelemässä. 

Jos hänet jopa" henkilökohtaisesti" tunnet, setvi asiasi naamatusten! Meitä ei kiinnosta. Lopeta jankkaus täällä, on tosi lapsellista!

Selailin keskustelua taaksepäin. En löytänyt viestiä djankkaajan häädöstä, mitä olisin halunnut kompata. Kurkkuani myöten täynnä olen tuota djankkausta, kuukausitolkulla. Käykö ihan täysillä, pakkomielle, vainoharha? Kai läheiset huomaa ja ohjaa hoitoon. Ei ole terveen aikuisen touhua tuo. Pilaa monet ketjut, päivystää 24/7 aamusta iltaan, kellonajat näkyy viesteissä. 

Siis mikä on tämän kirjoittajan oma terveyden tila? Miksi näit vaivaa ja hait vanhoja viestejä ja aloita haastaa riitaa? Minä kirjoitin tuosta hiihtokilpailusta ja Norjaan muuttamisesta tänään. Kun palasin palstalle sinä täällä haastatkin jo riitaa kun kukaan ei riitele! Kerro nyt tarkoitusperäsi ja miksi nostit tuon riidan / viestin eiliseltä? N68

Sivusta tähän: niin paljon viestejä katoaa ja usein jankataan samaa, kyllästymiseen asti. Ei ole tervettä tuo. Miksiköhän sinä puolustelet ilkiötä, väkitukkoa? Joka solvaa niin rumasti, keskenkasvuinen petteri on mietoa hänen haukkusanoihinsa verrattuna.

N68, tässä Doris kirjoittaa "Sivusta" -hahmollaan, ja näyttelee jotain muuta. 

Vierailija
5469/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä turhaan odoteltu väkitukollekin esitettyihin kysymyksiin vastauksia. Ei kai ehdi vastailla, kun pitää monia ketjuja pilata. :(

Vierailija
5470/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN nostele, haluan vain hymistä omiani, tietäisit jos lukisit juttujani. 5463 ja 5465 samalta näppikseltä, arvaan! Ja nyt olen se viisaampi ja vaikenen! TT

Vierailija
5471/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin, että oli rauhallista ja kivaa keskustelua. Sitten joku kaivoi vanhemman viestin ja siihen kommentoi taas jotain djankkaajasta, vaikka ei ollut tuntikausiin ollutta mitään jankkaamista. Ajattelin, että miksi, oi, miksi.

Aivan. Eli muutkin huomasi tämän. Luin viestit oman hiihtokilpailuviestin jälkeen kysyinkin hänen tarkoitusperiään, selvästi haluaa vaan pilata ketjun ja kerta toisensa jälkeen aloittaa riitelyn. Oli hyviä viestejä Tornion jokilaaksosta ja Ruotsista jne asumisesta, kiitos niistä teille. Turhaa täällä on yrittää edes mitään keskustella kun jollain vaan rauhan rikkominen mielessä. N68

Oletko häirikön alter ego? Yleensä hän keskustelee itsensä kanssa, komppaa ja peukuttaa :(

Vierailija
5472/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN nostele, haluan vain hymistä omiani, tietäisit jos lukisit juttujani. 5463 ja 5465 samalta näppikseltä, arvaan! Ja nyt olen se viisaampi ja vaikenen! TT

Väärin arvattu.

Vierailija
5473/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa. Eikö ilkiö joskus voisi vaieta?

Vierailija
5474/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT

Ok sää ihan hönös?

Vierailija
5475/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT

Sori kertoa, mut jankkaaja on äksyillyt kai puoli vuotta, ihan itsekseen.

Sori2 tiskasin äsken, kun kyllästyin täällä jankkaamiseen. Joudut nyt tiskaamaan yksin...

Liito-oravainen

Harmi, koitan kestää tämän maahankaatavan pettymyksen, onneksi sulla on nyt puhtaat astiat, huomenna minullakin, toivottavasti ;)

Niin, ja kukapa ei ois...

Vierailija
5476/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT

Niin eli sinäkö täällä nimittelet ja lisäät vettä myllyyn kuten nytkin? Nostat noita riitoja edellisiltä päiviltä? Vastaatko siis viestiini, miksi teet niin kun muut ei riitele? N68

Haa. Onko keskenkasvuinen petteri yks kaks 68? Peukut, peukut. Paljastaa!

Vierailija
5477/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TT riehuu täällä liito-oravansa kanssa? Mua alkaa kyllä tällaiset jutut kyllästyttää ja en tunne kuuluvani tähän porukkaan. Ei tällainen huumori ja naljailu oikein naurata.

Viettäkää rauhallinen lauantai-ilta älkääkä ryypätkö liikaa.

Vierailija
5478/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT

Haa. Onko keskenkasvuinen petteri yks kaks 68? Peukut, peukut. Paljastaa!

Ei ole, minä olen ihan eri, mutta kiva, että uusia kyseenalaistajia tulee mukaan! Tv KostajaErikoismiesMikämilloinkin doriksen haukkuma häätäjä, jonka ainoa tavoite on häätää Doris pois.

Vierailija
5479/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se pitkä lista allekirjoituksista djankkaaja häätöön? Tahtoisin allekirjoittaa.

Vierailija
5480/5493 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TT taitaa olla Doriksen uusin hahmo, niin samaan aikaan Tylsissä vastailevat toisilleen.  N68, jos olet uusi täällä: tuo jankkaajakiusaaja on Doris, jolla on kymmenittäin itse luotuja hahmoja, joiden nimissä kirjoittelee ja komppaa itseään. Kun ei muut enää jaksa häntä eikä ole oikeita kavereita, hän keksii niitä. Riitelee ja pilaa ketjuja monessa paikassa tänäänkin.

Niin on. TT eli Doris vastasi P:lle puutarhurin roolissa taas.  Voi Hartolan hullua kun menee taas lujaa. Sadas hahmo tämä uusin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan