Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (703)
Ihanan rauhoittava Merisää. Ylen verkkokaupasta saa merisääpaitoja, -laukkuja yms. Hiukan hokuttelis tilaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskottaa tai ehkä jopa pieni kevätmasennus päällä. Alkuviikosta suunnittelin kauppareissua tälle päivälle, kun olisi jotain tarjouksia, mutta nyt en tiedä jaksanko lähteä putsaamaan autoa lumesta. Toisaalta on ne samat tarjoukset voimassa huomennakin, jos ois vähän parempi päivä.
Olympialaisten sohvamaratonin jälkeen on vaikea lähteä taas liikkeelle, kasvatin vahingossa juuret.
En yleensä tällaisia valitusvirsiä kirjoittele. Olisinpa taas oma, aikaansaava itseni.
Jännä juttu. Minä taas kisojen jälkeen innostuin. Joka päivä ulkoilua, pakkasraja 10. Tänään tosin pysyn myräkältä suojassa. Puoli tuntia päivässä, vähintään. Huomasin heti reipastuvani. Kirkas auringonpaiste tosin altistaa migreenille, vaikka on suojalasit. Nyt jatkan palapeliä.
Minua ei ulkoilu ole koskaan
Ota pami nii helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta ollenkaan tuo UMK.
En ole musiikki-ihminen ja riittää ne pikkupätkät
kappaleista.
Ei noteerata noita provosoivia juttuja täällä!
Pidetään mukavana edelleen ketju.
Umk - ei kiitos
Ennen Euroviisut oli musiikkikisat, nimen omaan sävellyskilpailu. Nykyisin sirkusta
Olisko ikäkysymys?
Nuorena olin innokas euroviisujen seuraaja, äänitin kaikki kisakappaleet C-kaseteille ja kirjasin ylös pisteitten jaotkin, kuka, kenelle ja minkä verran.
Nyt ei enää vois vähempää kiinnostaa. En katso enää koko kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kappaleista.
Varmin tapa pitää ketju mukavana on pistää suitset suuhun sille, joka nimittelee toisia ja poistattaa viestejä. Ei mukavissa ketjuissa tehdä sellaista.
Ei se auta, että hoette pidetään ketju mukavana, jollette huolehdi asiasta.
Ette siis halua, että nimittely ja poistelu lopetetaan?
tämä on mukavien ihmisten jutteluketju, ei anneta sen tuhoutua. Ei kannata edes kommentoida noita kummallisia juttuja mitä väliin heitellään, syystä jota en ymmärrä. Säätkin lauhtuu ja ulos taas lenkkeilemään, kun pakkasilla kökötin kotona.
Tarkoitat ehkä tätä:
" noita reppanoita (nro305) käy täällä välillä öykkäämässä, häviävät vähin äänin, sääliks käy"
Ei näytä mukavien ihmisten kirjoittamalta, vai mitä?
Tuo on täyttä ilkeilyä, joka kielletään aloitusinsertissäkin! Miksi tämän kirjoittaja D saa olla täällä kiusaamassa muita? Sitten näyttelee puhdistajaa ja poistelee toisten viestejä, vaikka itse D on kiusaaja ja haukkuja! D ei ole mukava, hän ei siis saa olla mukavien ketjussa. Monesti todistettu hänen toimintatapansa, joka on
Riittäisikin, että kiusaa ja poistelee vain tässä ketjussa, mutta kun joka ikisessä mihin D osallistuu, hän alkaa kiusata ja poistella viestejä. Aina. Parantumaton ketjukiusaaja. Kuinka hän kestää itseään?
kappaleista.
Varmin tapa pitää ketju mukavana on pistää suitset suuhun sille, joka nimittelee toisia ja poistattaa viestejä. Ei mukavissa ketjuissa tehdä sellaista.
Ei se auta, että hoette pidetään ketju mukavana, jollette huolehdi asiasta.
Ette siis halua, että nimittely ja poistelu lopetetaan?
Voi hyvä tavaton. Etkö hoopo ymmärrä, me mukavat pidetään tämä ketju mukavana meille. Ukot ja muut höhlät menköön muihin ketjuihin. Eiks?
Tsiisus! Vasta nyt hokasin, että iiik näinhän se on! Menkööt idiootit, höhlät, toopet, ällöt ja miehet muualle ja vain me Dorikset jäädään tänne. Ja muualle mihin mä meen . Vain me jäädään. Me mukavat. Kyllä naurattaa. On niin tunnelmaa. Vaihdoin just mullat. Paistoin pannukakut ja kuuntelin kaikki biisit radioista. Huuiii!
Ei ilmeisesti kestäkään. Oksentaa riitelemällä pahoinvointiaan muitten päälle. hminen tuomitsee muissa sen, minkä itsessään joutuu kieltämään. Kiellettyjen aiheitten lista on pitkä kuin nälkävuosi.
Joku osattomuus, ihan kuin pohjaton viha muita kohtaan. Ei tällainen toiminta kuulu näihin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan rauhoittava Merisää. Ylen verkkokaupasta saa merisääpaitoja, -laukkuja yms. Hiukan hokuttelis tilaamaan
Kauankohan Merisää on tullut? Muistan jo lapsuudesta. Toivottavasti jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti kestäkään. Oksentaa riitelemällä pahoinvointiaan muitten päälle. hminen tuomitsee muissa sen, minkä itsessään joutuu kieltämään. Kiellettyjen aiheitten lista on pitkä kuin nälkävuosi.
Joku osattomuus, ihan kuin pohjaton viha muita kohtaan. Ei tällainen toiminta kuulu näihin ketjuihin.
Lisään vielä, että tämä oli vastaus viestiin, missä kysyttiin, miten kestää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että tämä oli vastaus viestiin, missä kysyttiin, miten kestää itseään.
Otin pamin ja taas kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina mieleen kapsuuden hiihtolomat, nuo jäänsärkijäjutut.
Eikö 'mummojutut' saakaan olla keskenään rauhassa, muistakaa otsikko :3)
Purkaa pahaa oloaan tuo ilkeä, tyytyväinen ihminen ei koe tarvetta ikävään kirjoitteluun
Ja keskustelee itsensä kanssa? Eikö oikeasti muita juttukumppaneita ole?
Jatkan palapeliä. Ehkä askartelen myös.
Lopetin 40v+miehien tapailun, koska niin huono taso, ovat jo kaljamahaisia impoja, kaljuja ja elämmäänsä kyllästyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ukko haukkumasana?
Lumiukko, tonttu-ukko jne
Ei minusta, mielipide-ero on.
Ei mielipide-ero ole haukkumasana, mutta ukko on halventava sana lauseyhteydestä riippuen ja siinä Doris suuttuneena kirjoitti rumasti ja haukkui kirjoittajaa, silloin se on lauseyhteyden mukaisesti haukkumasana. Konteksti ratkaisee.
Varo, kohta puhkeaa taas riita sivistyssanojen käytöstä. Jonkun alemmuudentunto herää ja sokka irtoaa.
Jollekin mielipide-ero on sietämätön asia, joten mieltää sanankin kirosanaksi. 😂
Miksi keskustelet itsesi kanssa?
Kommentit muutaman minuutin välein samalla 'käsialalla'. Ketä kiinnostaa? Paitsi sinua?
Vierailija kirjoitti:
Ekat lumityöt tehty. Kylläpä olikin paljon mutta vielä onneksi kevyttä. Minä tykkään tehdä kolalla, mies lumentyöntimellä.
Ihan mukavaa puuhaa. Kaiken aikaa tupruttaa lisää joten illemalla uusiksi.
Radiosta kuulunut liikennetiedotuksia joten pelti on rytissyt liikenteessä.
Hyvää voimaharjoittelua ja saa raitista ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina mieleen kapsuuden hiihtolomat, nuo jäänsärkijäjutut.
Eikö 'mummojutut' saakaan olla keskenään rauhassa, muistakaa otsikko :3)
Purkaa pahaa oloaan tuo ilkeä, tyytyväinen ihminen ei koe tarvetta ikävään kirjoitteluun
Eikä koe tarvetta nimitellä ja rajoittaa tai käydä eri ketjuissa haastamassa riitaa. Tyytyväinen ihminen sallii myös muiden mielipiteet. Saatikka, että menisi muihinkin ketjuihin haastamaan riitaa.
Joku kysyi, eikö mummojutut saa olla rauhassa tässä ketjussa. Näköjään ei. Syy siihen löytyy luullakseni yhdestä mummosta.
Arvaattekin, kenestä kyse. Hän käy muissa ketjuissa haastamassa riitaa arvostelemalla muitten kirjoittelua eikä siellä tykätä. Suututtaa ihmiset, ja jotkut tulee vastavierailulle tänne. Arvostelevat takaisin.
Niin metsä vastaa kuin huudetaan. Mitään ei ole oppinut. Omaa vastuuta ei löydy. Pilaa itse mummojen ketjun. Tyhmää.
Lunta pyryttää, tuulista.
Olen vähän järjestellyt ja karsinut "tärkeitä" papereitani.
Vähän tuntuu siltä, että flunssanpoikasta pukkaisi.
Tein itse valmistamastani tyrninektarista vispipuuroa, tulipa pirtsakan makuista ja ihanan väristä. Piristää harmaana päivänä.