Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (704)
Taidan ottaa pamin, on ahdistus.
Lunta tupruttaa vaakatasossa, pari astetta pakkasella vielä. Täytyy vissiin tehdä pari kertaa lumityöt tänään. Kaupassa ei onneksi tarvitse käydä, kaikkea on.
Illalla tulee hyvä leffa telkkarista, Madeleinen Pariisi.
Ei käy nyt kateeksi teitä jotka joudutte autoilemaan tänään! Varmaan pelti rytisee liikenteessä.
Menkäähän maltilla.
Ilmiannan asiattomat kommentit. Kaikki. Odotellaan mielenkiinnolla, millainen myräkkä tulee, merellekin ennustettu myrskytuulta. Onneksi ei tarvitse lähteä ulos. Sähkötkään ei kerrostalossa katkea. Saunavuoro tänään.
Meinaatteko katsoa UMK:n lauantaina?
Kiitos leffavinkistä tälle illalle.
Minua ei kiinnosta ollenkaan tuo UMK.
En ole musiikki-ihminen ja riittää ne pikkupätkät
kappaleista.
Ei noteerata noita provosoivia juttuja täällä!
Pidetään mukavana edelleen ketju.
Vierailija kirjoitti:
tämä on mukavien ihmisten jutteluketju, ei anneta sen tuhoutua. Ei kannata edes kommentoida noita kummallisia juttuja mitä väliin heitellään, syystä jota en ymmärrä. Säätkin lauhtuu ja ulos taas lenkkeilemään, kun pakkasilla kökötin kotona.
Tarkoitat ehkä tätä:
" noita reppanoita (nro305) käy täällä välillä öykkäämässä, häviävät vähin äänin, sääliks käy"
Ei näytä mukavien ihmisten kirjoittamalta, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
kappaleista.
Umk - ei kiitos
Ennen Euroviisut oli musiikkikisat, nimen omaan sävellyskilpailu. Nykyisin sirkusta
Madeleinen pariisi - todella loistava elokuva. Olen hiljattain nähnyt, en ehkä nyt katso uudestaan. Upea kerrassaan, suosittelen minäkin. UMK - ei nappaa
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannan asiattomat kommentit. Kaikki. Odotellaan mielenkiinnolla, millainen myräkkä tulee, merellekin ennustettu myrskytuulta. Onneksi ei tarvitse lähteä ulos. Sähkötkään ei kerrostalossa katkea. Saunavuoro tänään.
Hyvä kun ilmiannat. Aloita tästä:
" noita reppanoita (nro305) käy täällä välillä öykkäämässä, häviävät vähin äänin, sääliks käy".
Täysin asiatonta, rumaa tekstiä. Kukaan itseään kunnioittava ei tällaista kirjoittaisi. Nimittelee.
Voit etsiä viestin itse. Numerot ei täsmää, koska joku häiriköi ketjua poistattamalla viestejä. Ehkä tuon kirjoittaja tekee senkin. Ihme sensurointia.
Vierailija kirjoitti:
kappaleista.
Varmin tapa pitää ketju mukavana on pistää suitset suuhun sille, joka nimittelee toisia ja poistattaa viestejä. Ei mukavissa ketjuissa tehdä sellaista.
Ei se auta, että hoette pidetään ketju mukavana, jollette huolehdi asiasta.
Kummaa, että yksi ihminen tunkee moneen ketjuun haastamaan riitaa. Nyt olisi ollut omiensa joukossa tässä hymistelyketjussa, mutta ei riittänyt sekään. Tosin täälläkin jo peukutuksista meni riidan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Madeleinen pariisi - todella loistava elokuva. Olen hiljattain nähnyt, en ehkä nyt katso uudestaan. Upea kerrassaan, suosittelen minäkin. UMK - ei nappaa
Mun mielestä ennalta arvattava juonikuvio, yritystä kyllä, mutta mummoleffa. Voi hivellä vanhojen itsetuntoa.
Onko ukko haukkumasana?
Lumiukko, tonttu-ukko jne
Ei minusta, mielipide-ero on.
Laiskottaa tai ehkä jopa pieni kevätmasennus päällä. Alkuviikosta suunnittelin kauppareissua tälle päivälle, kun olisi jotain tarjouksia, mutta nyt en tiedä jaksanko lähteä putsaamaan autoa lumesta. Toisaalta on ne samat tarjoukset voimassa huomennakin, jos ois vähän parempi päivä.
Olympialaisten sohvamaratonin jälkeen on vaikea lähteä taas liikkeelle, kasvatin vahingossa juuret.
En yleensä tällaisia valitusvirsiä kirjoittele. Olisinpa taas oma, aikaansaava itseni.
Vierailija kirjoitti:
tämä on mukavien ihmisten jutteluketju, ei anneta sen tuhoutua. Ei kannata edes kommentoida noita kummallisia juttuja mitä väliin heitellään, syystä jota en ymmärrä. Säätkin lauhtuu ja ulos taas lenkkeilemään, kun pakkasilla kökötin kotona.
Et ymmärrä vai et halua ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Onko ukko haukkumasana?
Tykkäätkö, jos nimittelemme sinua akaksi? Noita-akka, luuta-akka jne. Olettaen, että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Laiskottaa tai ehkä jopa pieni kevätmasennus päällä. Alkuviikosta suunnittelin kauppareissua tälle päivälle, kun olisi jotain tarjouksia, mutta nyt en tiedä jaksanko lähteä putsaamaan autoa lumesta. Toisaalta on ne samat tarjoukset voimassa huomennakin, jos ois vähän parempi päivä.
Olympialaisten sohvamaratonin jälkeen on vaikea lähteä taas liikkeelle, kasvatin vahingossa juuret.
En yleensä tällaisia valitusvirsiä kirjoittele. Olisinpa taas oma, aikaansaava itseni.
Jännä juttu. Minä taas kisojen jälkeen innostuin. Joka päivä ulkoilua, pakkasraja 10. Tänään tosin pysyn myräkältä suojassa. Puoli tuntia päivässä, vähintään. Huomasin heti reipastuvani. Kirkas auringonpaiste tosin altistaa migreenille, vaikka on suojalasit. Nyt jatkan palapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ukko haukkumasana?
Ei mielipide-ero ole haukkumasana, mutta ukko on halventava sana lauseyhteydestä riippuen ja siinä Doris suuttuneena kirjoitti rumasti ja haukkui kirjoittajaa, silloin se on lauseyhteyden mukaisesti haukkumasana. Konteksti ratkaisee.
Varo, kohta puhkeaa taas riita sivistyssanojen käytöstä. Jonkun alemmuudentunto herää ja sokka irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ilmiannat. Aloita tästä:
" noita reppanoita (nro305) käy täällä välillä öykkäämässä, häviävät vähin äänin, sääliks käy".
Täysin asiatonta, rumaa tekstiä. Kukaan itseään kunnioittava ei tällaista kirjoittaisi. Nimittelee.
Voit etsiä viestin itse. Numerot ei täsmää, koska joku häiriköi ketjua poistattamalla viestejä. Ehkä tuon kirjoittaja tekee senkin. Ihme sensurointia.
Doris haukkuu muiden puolisoita ukoiksi ja ilkeile
Vai on muiden puolisot ukkoja. Kateus on paha tauti, ja miesviha kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Minä taas kisojen jälkeen innostuin. Joka päivä ulkoilua, pakkasraja 10. Tänään tosin pysyn myräkältä suojassa. Puoli tuntia päivässä, vähintään. Huomasin heti reipastuvani. Kirkas auringonpaiste tosin altistaa migreenille, vaikka on suojalasit. Nyt jatkan palapeliä.
Minua ei ulkoilu ole koskaan kiinnostanut, sisällä olen touhuillut kaikenlaista, palapelejäkin, mutta nyt en jaksa innostua. Oikein mistään. Taitaa tämä jonkinasteista masennusta olla, tunnistan merkit. Pitäisi ryhdistäytyä, ottaa itseään niskasta kiinni, niinhän masentuneille aina sanotaan :(
Joo, turha toivoa. Toivottu jo kauan.