Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3020)

Vierailija
2781/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun anti itselleni on suru siitä, miten moni on ilmeisen kykenemätön ihan vilpittömästi rakastamaan toista ihmistä inhimillisyyksineen ja heikkouksineen. 

Vierailija
2782/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että yksikään mies ei oikeasti edes halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa joko a) vakipano b) joku joka hoitaa kämpän c) joku joka hoitaa lapset  tai näiden yhdistelmä. Parisuhde tai kumppanuus ei ole se, mitä he naisista etsivät. Prove me wrong :D

Riippuu, mitä naisella on tarjota. Ei kaikki naiset osaa keskustella miesten kanssa, monet pyörii vaan omissa kuvioissaan. Kumppanuus syntyy yhteisistä arvoista, on etsittävä oma sielunkumppani. Moni ei löydä, vaan tyytyy siihen, jonka saa. Silloin suhde ei anna paljon. Koskee myös naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun anti itselleni on suru siitä, miten moni on ilmeisen kykenemätön ihan vilpittömästi rakastamaan toista ihmistä inhimillisyyksineen ja heikkouksineen. 

Jos katot ihmisiä niin hyvin harva ihmissuhde on hyvä. Syitä on monia. Monien pitää saada se kumppani johonkin muottiin, joka miellyttää omaa maailmankatsomusta tai muuten asiat on huonosti. Onneksi on olemassa hyviä ihmisiä eikä huonojenkaan ole mahdotonta muuttua. Muuttaa heitä ei silti kannata.

Vierailija
2784/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että yksikään mies ei oikeasti edes halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa joko a) vakipano b) joku joka hoitaa kämpän c) joku joka hoitaa lapset  tai näiden yhdistelmä. Parisuhde tai kumppanuus ei ole se, mitä he naisista etsivät. Prove me wrong :D

Olet väärässä. Aloitin hyvän tyttöystävän etsimisen n. 16-vuotiaana. Uskoin jopa siihen, että naiset kehittyvät meitä miehiä nopeammin, mutta se on ihan paskapuhetta ja mitä enemmän tutustuin vuosien mittaan erilaisiin ja eri-ikäisiin naisiin, niin tietoisuus vain vahvistui, että naisista enemmistö kuvittelee itsekin olevansa jotenkin aikuisempia aikaisemmin kuin miehet. Katsokaa nyt tätäkin paikkaa. Täällä on varmasti myös nuoriakin joukossa, mutta enemmistön pitäisi olla työssäkäyviä, aikuisia ja perheellisiä naisia. Kuinka ollakaan, suosituin keskustelun aihe onkin se, miten ihanan rohkeasti kukin on piereskellyt ja ripuloinut housuihinsa. Liekö oppiäiteinä olleet ne kaksi toimittajaa, jotka tekivät jutun siitä, miten olivat paskoneet housuihuinsa linja-autossa. Ei miehet tuollaisia ole koskaan tehneet.

Etsin siis kauan sopivaa kumppania, mutta aina tahtoi puuttua se jokin kiinnipitävä voima ja joskus useammankin vuoden kestänyt suhde muuttui liian tylsäksi minulle ja oli pakko erota. Naisista puuttuu energisyys tai sitten jos sitä on, niin pitäisi lentää jatkuvasti milloin minnekin. Sitten jos olet joustava luonteeltasi, mutta et kuitenkaan ihan lapatossu, niin lähes jokainen koittaa päästä niskanpäälle, eli määrätä kaikesta mitä yhteisessä taloudessa tapahtuu. Sitten kun ilmaiset, ettei sellainen käy, niin oletkin kuspää mies, jonka kanssa ei voi elää.

a) vakipano: no normaaliin parisuhteeseen kuuluu tietysti seksi, mutta jos sinulla naisena ei juuri muuta ole antaa kuin pesää, niin mitä muutakaan voit odottaa?

b) joku joka hoitaa kämpän: no, jos nainen on kotona ja meis käy töissä, niin en minä ainakaan katsele kauaa naista, joka roikkuu somessa koko päivän, vaikka voisi laittaa asunnon joskus hyvään kuntoon, tehdä vaikka ruokaa jne. En minä rupea rankan työpäivän jälkeen kuuraamaan asuntoa lattiasta kattoon.

c) joku joka hoitaa lapset: tuokin on ihan omaa syytä ja johtuu edelleen siitä että nainen omii lapset itselleen heti kun nämä syntyvät. Ei miehillä vieläkään ole täällä junttilandiassa aitoa miehen ja isän paikkaa perheessä, vaan monissa perheissä isi on äidin pikku apulainen.

Vierailija
2785/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, höpönassut :D

Vierailija
2786/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katot ihmisiä niin hyvin harva ihmissuhde on hyvä. Syitä on monia. Monien pitää saada se kumppani johonkin muottiin, joka miellyttää omaa maailmankatsomusta tai muuten asiat on huonosti. Onneksi on olemassa hyviä ihmisiä eikä huonojenkaan ole mahdotonta muuttua. Muuttaa heitä ei silti kannata.

Näin se on. Onnellisen parisuhteen salaisuus on se, että haluaa olla toiselle ihmiselle hyvä, ei se että miettii miten tuo ihminen sopii elämääni ja mitä saan hänestä. Mutta tänä individualismin ja pinnallisuuden aikana tätä ajattelutapaa näkee valitettavan harvoin. Samoin onnellisia parisuhteita.

Vierailija
2787/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, pysyn sinkkuna luultavasti koko elämäni. Voin sen todeta. Parempi minulle, koska en pysty päästämään ketään lähelleni. En pysty seksiin myöskään. Ulkonäköni on arvosteltu muiden toimesta lukuisia kertoja ja minusta puhutaan pahaa ja olen muiden puheissa se kaikkien kanssa seksiä harrastanut, vaikka neitsyt olen. En alkaisi näin selittää kenellekään, että ne ovat vaan puheita. En alkaisi siihen ja häpeän jo muutenkin tuota kaikkea ja se on vaikuttanut elämääni. Se ristiriita on liikaa, kun joku maalaa sinusta täysin totuuden vastaisen kuvan. En ole tehnyt mitään mikä oikeuttaisi tuohon kaikkeen. 

Kaiken tämän jälkeen päätös sinkkuudesta onkin helppo. Niin minua kohtaan kuin muitakin. En tuhoa itseäni jos joutuisin kokemaan pahaa ja samalla suojelen toista, ettei minusta tule taakkaa muille. Tällainen ihminen kuin minä saa ollakin yksin. Ihminen on kokemustensa summa tässäkin. En tunne surua asiasta paljonkaan. 

Jos olisi joku "hullu" ihminen, joka jossain mielenhäiriössä haluaisi minuun tutustua ja sietäisi minua niin ehkä voisin sanoa, että yritetään. Mutta siltikään en tiedä olisiko minusta siihen. Joku täällä kirjoitti joskus, että minä mietin liikaa ja että hän elää toisin. Minä taas monesti ajattelen, että olisi pitänyt miettiä vielä enemmän tehdä parempia päätöksiä moniin asioihin. Tuskin se elämääni silti olisi muuttanut. Samalla minä en ole ihminen, joka kestää sitä, että toinen rikkoo minua lisää. Minusta ei ole siihen, enkä minä halua loukata muita olemalla vaikea ihminen joidenkin asioiden myötä. Näin yksin olo on parempi valinta. 

Vierailija
2788/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi-,intiimihygienia ja parisuhdeongelmat: siinäpä meillä riittääkin hymisteltävää...

Vierailija
2789/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse lupaan etten kirjoita enempää kuin tuon yhden viestin, jossa parisuhdetta käsittelin. Ei ole aiheena itselleni ajankohtainen varmasti koskaan niin mitäpä asiasta sen enempää kirjoittaa. 

Vierailija
2790/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva neiti kuseskeli milloin sattui. Käytti karkailusuojaa, mutta aina sitä nestettä tuli missä sattui, öisinkin ja ollessa. Keksin luontevan tekosyyn erolle, en halunnut loukata.

Vierailija
2791/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksi-,intiimihygienia ja parisuhdeongelmat: siinäpä meillä riittääkin hymisteltävää...

Kerrankin mielenkiintoisia viestejä. Näistä harvoin puhutaan, on hyvä kun täällä saa vertaistukea ja uskaltaa nimettömänä kirjoittaa aroistakin aiheista. 

Vierailija
2792/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin mielenkiintoisia viestejä. Näistä harvoin puhutaan, on hyvä kun täällä saa vertaistukea ja uskaltaa nimettömänä kirjoittaa aroistakin aiheista. 

👍

Vierailija
2793/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo: hymistelyketju!

Vierailija
2794/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aina mietin joitakin viestejä lukiessani tai yleisesti sitä, kuinka arvostetaan, vaikka sitä ettei nainen ole kokenut yms. Jotenkin tässä kaikessa korostuu se, että naisen pitäisi olla seksikokemuksiltaankin sopiva. Ei saisi olla liikaa kokemusta ja mieluummin kokematon ja näin hyvä. Tämä ajatus korostuu. 

Sitten, kun minustakin puhutaan pahaa ja juuri sitä, että olen ollut kaikkien kanssa niin tämä on omiaan lisäämään sitä ajatusta, että juuri tällainen kuin minä on huono. Ja sitten, kun olen oikeasti neitsyt niin miten minä ikinä asioita voisin oikaista. Kuka minua uskoisi. Näin ehkä joku ymmärtää sen, että kuinka ikävillä puheilla on merkitystä. Kukaan ei halua parisuhteeseen sen kanssa, josta puhutaan pahaa. Oli se sitten totta tai ei. Samalla näiden asioiden oikaiseminen on vaikeaa ja tuottaisi häpeää. Olen mielessäni ajatellut, että jos tapaisin jonkun miehen joka "mielenhäiriössä" haluaisi minuun tutustua ja yhdessä olla ja sitten hän kuulisi nämä puheet minusta niin miten minä asian selittäisin. Joku sanoo, että toinen uskoo jos uskoo, mutta miettikää oikeasti kaikkea. 

Minä selittämässä, että juu olen täysin kokematon ja mies kuulisi puheita, että olen ollut kaikkien kanssa. Ei helppo tilanne ja anteeksi jos tämä kaikki on minuun vaikuttanut paljon. En tiedä miten minun kävisi jos tutustuisin mieheen joka myöhemmin uskoisi kaiken kuulemansa ta ei uskoisi minua. Se varmaan tuhoaisi minut. Tämä vielä lisäyksenä tuohon viestiin, jossa kerroin pysyväni sinkkuna. Pahoittelen tätä viestiä ja sen sanoja ja en kirjoita tästä enää. Ja tämä kaikki on syy miksi en kirjoita parisuhteesta, koska ajatuksena vaikea. 

Vierailija
2795/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutetaan vain yksi kirjain: rymistelyketju! Helpottaako se sun pelkoa? Mitä väliä nimillä!

Vierailija
2796/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että on taas väsynyttä läppää! Ei naurata ketään muuta kuin itseäsi. Varmaan tulee hyvä mieli tästä sulle niin onhan sekin jotain, että yks saa olla iloinen.

Aika kehnoa viestittelyä tänään. Vitsikkäiksi kai tarkoitetut ei toiminneet.

Muutama helmi joukossa.

Jospa huomenna petraantuisi.

Huomisiin

Hyvää yötä lystikkäät

t. Yks Nasu

Kiitos! T. Höpötussu, se feikki kaikessa 💕

Vierailija
2797/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulumisketju, keskusteluketju. Hymistellä voi jokainen yksinäänkin.  Samoja kirjoittajia oli aiemmin Räväköissä kuulumisissa. Älä takerru sanoihin, lue sisältöä.

Vierailija
2798/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minusta aina sanotaan, etten kaipaa neuvoja, mutta jos joku viisas ihminen jotain keksisi viestiin, jossa kirjoitin noista  ikävistä puheista ja seurustelun vaikeudesta sen myötä niin kertokoon ajatuksensa sitten. Olen valmis ajatuksiin, koska minä en oikeastaan kestäisi sitä jos joku ihminen haluaisi olla yhdessä kanssasi ja myöhemmin uskoisi ne puheet, eikä uskoisi minua. Se olisi liikaa. Näin onko sinkkuus sitten ainoa vaihtoehto jos mietitään asiaa. Minulle sinänsä on ihan sana toisten kokemuksen kuinka paljon niitä on, mutta itsestäni en haluaisi puhuttavan vääryyksiä ja en tahtoisi itseäni hävetä. 

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta nasut!. Odottelen heti aamutuimaan Cittarin toimitusta.  Loppuikin eilen säilytyslaatikot kesken, joten tilasin lisää.  Mulla on aiemmin ollut läpinäkyviä kannellisia muovilaatikoita,  mutta eipä ne oikein sisustukseen sovi.  Esimerkiksi makkarissa on vaatekaappien päällä laatikoissa verhoja ja   pöytäliinoja, mutta nyt haluan ne toisenlaisiin laatikoihin.  Siskoni ottaa mielellään nuo muovilaatikot.  Vie mökille ja voi lällätellä hiirille,  kun ne eivät enää pääsekään tavaroihin käsiksi. 

Torstai on toivoa täynnä.  Toivottavasti ei kuitenkaan isoisäni Toivo tule kummittelemaan:)

Vierailija
2800/3020 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentelin vanhoista uuneista tuhkat pois, ja niitä tulikin aikamoinen määrä. Nokiluukkukin täynnä kuolleita lentomuurahaisia, kun parveilevat sankoin joukoin elokuussa sisälle. Ilmeisesti joku reitti hormin kautta ja sitten jäävät jumiin. Nyt uunit ovat taas helpompia lämmittää, etteivät savusta huoneita. Kolea sää jatkuu, ja tämäkin likainen homma suoritettu.