Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hymistelyketju, tavallisia juttuja

Vierailija
04.02.2026 |

Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.

Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet

Kommentit (3020)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on siivottu ja käyty kävellen syömässä.

Harmaa päivä mutta ei sada joten ihan parahultainen ulkoilukeli.

Ei kyllä itse tule laitettua niin monipuolisia salaatteja ja lämpimiä kasvislisäkkeitä joten ihan terveellinen ateria oli. Jälkiruuaksi maistui köyhät ritarit.

Minulla on tallessa lause: Rakastan hoikkaa vyötäröä mutta en yhtä paljon kuin jälkiruokaa.

Minun mottoni!

Hyvä motto. Tottahan toki saa herkutella. Muistelen iäkkäitä sukulaisia, jotka valittivat, kun mikään ei maistu. Nautitaan nyt, kun vielä keritään.

En halua loputtomasti lisää päiviä elämääni, vaan elämää päiviini.

Tämä on minun mottoni

"Kaikkea kohtuudella" oli arkkiatri Arvo Ylpön motto ja eli 104-vuotiaaksi.  Mulla sama motto. 

Vierailija
2742/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.

Kyllä jotkut miehetkin voi ajatella naisista samoin. On kiva kun on kodinhoitaja ja v:n kantoteline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini hoitopaikasta omahoitaja viestitti että äiti enimmäkseen nukkuu eikä enää ruoka/ juoma maistu.

Ehkäpä piankin pääsee pois. Usein on kyllä yllättänyt virkistymällä pahan flunssan ja vatsataudin jälkeen kun olemme jo varautuneet kuolinuutiseen.

Vierailija
2744/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko oikeasti noin tyhmä?

Sekoitat toistuvasti kirjoittajat ja valehtelet!

Minä kirjoitin tuon viestin. Kävin lääkärillä. Piste. Sydän sykkii - siis elossa olen.

Lopeta satuilusi. Kukaan ei jaksa sinua, kun vilpillä kirjoitat.

Näet D:n jo kaikkialla.

Perustan kohta ketjun: Minuakin luullaan Dorikseksi. Takaan, että tungosta tulee ovista ja ikkunoista. Kääk. 

t. Kaikki höpönassu-sanaa käyttäneet

Haluan mukaan!   T. Höpötussu, se feikki tai ehkä ei, ehkä oon. Valehtelen kuitenkin.

Voi tätä ilon ja valon päivää! Huomasin just, että minua on luultu trolliksi, huumehörhöksi, erikoismieheksi, nörtiksi ja Äikäksi.

Ikinä, ei ikinä ole luultu Dorikseksi.

Parempaa kunnianosoitusta ei voi saada. Henkselit paukkumaan!

Vierailija
2745/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän täällä arveltiin: tungosta tulee uuteen ketjuun

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini hoitopaikasta omahoitaja viestitti että äiti enimmäkseen nukkuu eikä enää ruoka/ juoma maistu.

Ehkäpä piankin pääsee pois. Usein on kyllä yllättänyt virkistymällä pahan flunssan ja vatsataudin jälkeen kun olemme jo varautuneet kuolinuutiseen.

Voimia! Noi on aika raskaita aikoja,  kun jokainen päivä,  tunti tai minuutti voi olla viimeinen ja kun aina puhelimen soidessa ajattelee,  että nyt tulee suruviesti.  Suruviesti silti,  vaikka tapahtuma on ollut jo odotettavissa ehkä pitkäänkin. 

Vierailija
2747/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tuon viestin. Kävin lääkärillä. Piste. Sydän sykkii - siis elossa olen.

Perustan kohta ketjun: Minuakin luullaan Dorikseksi. Takaan, että tungosta tulee ovista ja ikkunoista. Kääk. 

Haluan mukaan!   T. Höpötussu, se feikki tai ehkä ei, ehkä oon. Valehtelen kuitenkin.

Voi tätä ilon ja valon päivää! Huomasin just, että minua on luultu trolliksi, huumehörhöksi, erikoismieheksi, nörtiksi ja Äikäksi.

Onnittelut!  Minua on luultu myös vaikka miksi, mutta Suurinta Kunniaa en ole vielä saanut! Kateellisena kirjoitan. T Häirikkö, Äikkä; erikoismies, Pappa, Tuo Yksi, Toope, Höhlä, Seksihullu, Hullu, Huumehörhö, Trolli, Mee pois, Jankkaaja, jne jne. ja ihan tavallinen kiltti mummo olen.

Vierailija
2748/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut!  Minua on luultu myös vaikka miksi, mutta Suurinta Kunniaa en ole vielä saanut! Kateellisena kirjoitan. T Häirikkö, Äikkä; erikoismies, Pappa, Tuo Yksi, Toope, Höhlä, Seksihullu, Hullu, Huumehörhö, Trolli, Mee pois, Jankkaaja, jne jne. ja ihan tavallinen kiltti mummo olen.

Eikös toisaalta ole kiva, että sut huomataan? Kun nykyisin vanhukset valittaa, että yksin saa olla eikä kukaan muista?

Vierailija
2749/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toisaalta ole kiva, että sut huomataan? Kun nykyisin vanhukset valittaa, että yksin saa olla eikä kukaan muista?

Vanhemmat naiset valittaa, että ne muuttuu näkymättömiksi kun täyttää 50 tai jotain. Sut on ainakin huomattu. 

Vierailija
2750/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen illalla ale ostoksilla, sain pippurikinkkuleikkelettä ja kokkikartanon broileripastaa -50% alesta. Hyviä ovat.

Vierailija
2751/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden kokoisessa kaupungissa, S-kaupassa ei ollut kotimaisia omenoita. Ällistyin.

Vierailija
2752/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sydän voi olla vanhalla yllättävän vahva, vaikka olisi muuten heikkokuntoinen. Äidilläni oli hoitokodissa tammikuussa keuhkokuume, ja silloin varustauduimme pahimpaan. Hän selvisi siitä kuitenkin ja eli vielä kuukausia.

Oli raskasta aikaa omaisillekin, kun ei tiennyt, miten käy.  - Voimia sinnekin!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset valittaa, että ne muuttuu näkymättömiksi kun täyttää 50 tai jotain. Sut on ainakin huomattu. 

No tuokin vähän riippuu siitä,  kenelle näkymättömäksi.  Itse sain olla miesten kiinnostukselta rauhassa ikävuodet 45-58. Sen ikäiset miehet yleensä haluavat vielä nuoren naisen.  Mutta lähempänä kuuttakymppiä tilanne yllättäen muuttuikin.  Miehet alkoivat yllättäen kiinnostua. Ehkä heill  jonkinlainen yksinäisen vanhuuden pelko tai sitten haaveilivat tulevasta omaishoitajastaan:) Jos erehdyin jollekin mainitsemaan,  että olen aiemmalta ammatiltani sairaanhoitaja,  niin monella suorastaan silmät säkenöi. 

Vierailija
2754/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverimiesten kanssa ulkoiluttamassa koiria. Äsken söin juurespataa. Kpira nukkuu nyt tyytyväisenä.

Vierailija
2755/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemppasin naisen pihalle, kun huomasin muistaakseni kolmannella tapaamisella, että hänellä on tatuointeja. Ennemmin vaikka löysä pillu, mutta tatuointeja en voi sietää.

No kyl mulle käy löysäkin kun muuten osaa sitä käyttää ja antaa kun tarve , siis mullekin. Sen kanssa on kiva puuhata kunhan on puhdas eikä juuri käytön jäljiltä.

Uskollisuus plussaa ja terveellistä-saa myös multa samoin.Eikä tatskat haittaa, ellei nyt naama kokonaan täytetty niillä. Ja jos mun nimelle löytyy paikka.

Miten mulle tulee jotenkin karjanhoito mieleen?

Vierailija
2756/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovelle tuli kerjäläinen, tauluja myymään. Ei ole varmaan pariinkymmeneen vuoteen täällä päin näkynyt näitä ns. taulumyyjiä. Pahvilapulla jotain tekstiä. Jos näkisin tuolla kylillä, niin voisin huomaamatta tiputtaa setelin hänen lähietäisyydelle. Nyt en halua, että alkavat juosta mun ovella. Säälitti kuitenkin, vanha mies vesisateessa. Todellinen köyhyys itkettää. Onko teillä päin liikkunut heitä?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovelle tuli kerjäläinen, tauluja myymään. Ei ole varmaan pariinkymmeneen vuoteen täällä päin näkynyt näitä ns. taulumyyjiä. Pahvilapulla jotain tekstiä. Jos näkisin tuolla kylillä, niin voisin huomaamatta tiputtaa setelin hänen lähietäisyydelle. Nyt en halua, että alkavat juosta mun ovella. Säälitti kuitenkin, vanha mies vesisateessa. Todellinen köyhyys itkettää. Onko teillä päin liikkunut heitä?

Täällä ei ole heitä näkynyt.  Toistaiseksi. 

Vierailija
2758/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo vuosia kun ovelleni tuli just tommonen kauppias lapun kanssa ja ihan hytisi paljain päin siinä pakkasviimassa kylmyyttään oven poskessa. En mitään ostanut, mutta mulla oli pari jostain saatuja  uusia mainospipoja siinä tuulikaapin laatikossa ja annoin toisen hänelle käteensä ja näytin että laita vaan päähäsi, kaveri ihmetteli siinä hetken ja sanoikin jotain varmaan omalla kielellään ja aivan kuin pokkasi kiitokseksi mulle.  Varmaankin ainut kerta kun mulle tuolleen pokkailtu ;) Laitoin oven kiinni hyvillä mielin.

Vierailija
2759/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pitkä, hyvä suhde, avoliitto. Kestävä ystävyys.

Kaikki loppui kuitenkin siihen, kun vaimostanu tuli haluton. Olimme harrastaneet yhdessä hyvää seksiä jo monta vuotta - ja hän oli samaa mieltä. Jossakin vaiheessa hänen halukkuutensa lopahti täydellisesti. Hän ihmetteli asiaa itsekin, ja kävimme läpi asioita, mistä se olisi voinut johtua. Mitään ei kuitenkaan löytynyt. Hän vain yhtenä päivänä totesi, että on todella onnellinen kanssani - ilman seksiä.

Ongelma tietenkin oli siinä, että minä en ollut. Joten tilanne eteni kuten monissa muissakin parisuhteissa, jossa nainen on haluton: aluksi yritin tehdä aloitteita hellävaraisesti, panostin vielä entistäkin enemmän hellyyteen ja läsnäoloon, annoin pieniä lahjoja ja järjestin kivoja yllätyksiä. Hän oli kaikesta tästä kovin hyvillään ja kertoi joka päivä, kuinka ihana mies minä olin - mutta hän ei näyttänyt sitä enää lainkaan fyysisesti.

Lopulta jotakin minussa meni rikki. Ahdistuin, ja tulin surulliseksi. Vietin yhä useammin pitkiä aikoja kävelyllä ja poissa hänen luotaan, koska en enää pystynyt olemaan hänen lähellään. En enää kestänyt torjutuksi tulemista. Itsetuntoni romahti. Hän ihmetteli poissaolevaa olemustani; yritin keskustella asiasta, mutta en pystynyt avautumaan kunnolla eikä hänkään halunnut viedä keskustelua eteenpäin - koska epäilemättä tiesi, mikä taustalla oli.

Niinpä jätin hänet. En enää kestänyt olla hänen kanssaan. Hankin uuden asunnon, pakkasin tavarani, ja lähdin. Yhtenä viikonloppuna ennen joulua. Totta kai hän järkyttyi. Olin jo puhunut asiasta aiemmin, mutta hän vain ajatteli, että minulla on jokin ohimenevä masennus tai muu vaihe. 

Nyt olen jo siinä tilanteessa, että en edes kaipaa häntä enää. Hänestä en tiedä. Hän on soittanut, viestitellyt. Hän on pettynyt, haluaisi puhua ja toivoisi, että voisi korjata liittomme. Joihinkin viesteihin olen vastannut, mutta enää en halua vastata hänelle. En halua enää välittää ihmisestä, jonka välinpitämättömyys sai minut henkisesti niin huonoon tilanteeseen. 

Minulla on onneksi hyviä ystäviä ja olen palannut uudella innolla vanhoihin harrastuksiini. Ehkäpä jossakin vaiheessa - kun olen taas valmis - voin harkita naisten kanssa treffailua, mutta siihen on varmasti vielä pitkä aika.

M72

Vierailija
2760/3020 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että on taas väsynyttä läppää! Ei naurata ketään muuta kuin itseäsi. Varmaan tulee hyvä mieli tästä sulle niin onhan sekin jotain, että yks saa olla iloinen.

Aika kehnoa viestittelyä tänään. Vitsikkäiksi kai tarkoitetut ei toiminneet.

Muutama helmi joukossa.

Jospa huomenna petraantuisi.