Hymistelyketju, tavallisia juttuja
Räväkät älkööt vaivautuko. Täällä ei saa ilkeillä. Liian pitkästyttäviä kommentteja ei olekaan täyttämään tätä ketjua.
Kaikki mukaan, ketkä ikäviin ketjuihin olette kyllästyneet
Kommentit (3020)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta menee täälläkin postiauto perä laahaten ropakossa, kun laitoin pääsiäiskortit postiin.
Isäntä varusti traktorin valmiiksi, jos postimies tarttee apuja lastin vetämisessä.
Varmaan pitäis lähettää seuraavan kerran pienemmissä erissä:)
Meillä laittoi jo peräkärryn valmiiksi, kun jouluna kauha oli kortteja kukkuroillaan.
Peräkärry täynnä narsisseja? Jankkaa niistä nyt kaksi viikkoa ja ihastele ja haistele. Osta aina muutama lisää joka päivä . Saadaan turruttavaa sisältöä ketjuun.
Miksi olet täällä?
Ajamassa doorista pois tai ainakin suuttumaan!
No siihen ei paljoa tarvita. Nyt jo kiehuu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko oikeasti noin tyhmä?
Sekoitat toistuvasti kirjoittajat ja valehtelet!
Minä kirjoitin tuon viestin. Kävin lääkärillä. Piste. Sydän sykkii - siis elossa olen.
Lopeta satuilusi. Kukaan ei jaksa sinua, kun vilpillä kirjoitat.
Näet D:n jo kaikkialla.
Suutuitko? Varo sydäntäsi, sinä "Sydämellinen Ihminen." Voi ettäs.
Vierailija kirjoitti:
Tää nasu osti jo ensimmäiset narsissit. Ulos ja sisälle:)
Mä taidan huomenna hakea narsissien lisäksi myös helmililjoja. Molempia näyttäisi olevan kolmen kappaleen pakkauksissa. Laitan ne ruukkuun etupihalle rappusille. Sisälle voisin ostaa maljakkoon tulppaaneja.
Minäpä ostankin perunanarsisseja. Hieno tuoksu. Ostan tavallisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta menee täälläkin postiauto perä laahaten ropakossa, kun laitoin pääsiäiskortit postiin.
Isäntä varusti traktorin valmiiksi, jos postimies tarttee apuja lastin vetämisessä.
Meillä laittoi jo peräkärryn valmiiksi, kun jouluna kauha oli kortteja kukkuroillaan.
Peräkärry täynnä narsisseja? Jankkaa niistä nyt kaksi viikkoa ja ihastele ja haistele. Osta aina muutama lisää joka päivä . Saadaan turruttavaa sisältöä ketjuun.
Miksi olet täällä?
Sivusta vastaan, että näin laajaa metafyysistä kysymystä on palstalla mahdoton käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tuon viestin. Kävin lääkärillä. Piste. Sydän sykkii - siis elossa olen.
Olen samaa mieltä. Menee jo yli nämä kirjoittelut ja toisten lääkärikäynnit eivät ole mikään vitsailun aihe. En viitsi enää täällä käydä, kun tulee vaan ikävä olo aina, kun tänne tulee esim juuri tuollaisten viestien vuoksi.
Älä käy.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan tämä ketju palaa juurilleen- mukavaa hymistelyä arkisista asioista?
Seksijankkaajat voisivat perustaa oman ketjunsa?
Meillä siivouspäivä täällä kakkosasunnolla. Kummasti pölyä kertyy vaikka ei täällä edes olla.
Lounaalle mennään paikalliseen ruokapaikkaan, palkitaan tämä aherrus itsellemme.
Tuo on mukava tapa, palkita itsensä siivoamisen jälkeen. Meillä sama. Renkaanvaihdon jälkeen haetaan pizzat. Perinne jo. Kohtahan se on edessä taas, kunhan pääsiäisen räntäsateet on selätetty. Voipi täällä etelässä sade olla vetisempää sorttia.
Tänään paistetaan silakkafileitä.
Yksi entinen työkaverini kertoi laittavansa ennen viikkosiivousta lasillisen valkoviiniä jokaiseen huoneeseen ja kun huone on siivottu, saa juoda sen lasillisen. Sanoi, että yleensä jo kahden huoneen siivoamisen jälkeen ei tarvitse siivota enempää, koska sotkut ei enää haittaa. Veikkaan kyllä, että oli ihan vitsi.
Mä laitoin nuorena Kikan Sukkula Venuksen-levyn pyörimään ja sain lopettaa biisin kuuntelun, kun kämppä oli siivottu. Oli kieltämättä ripeää touhua. En nimittäin yhtään tykännyt siitä biisistä. Toimisikohan vieläkin?
Hauska tarina. Mä voisin laittaa salmiakin joka huoneeseen.
Mitäs muut laittaisitte?
Seksilelun
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Oikein teki nainen. Mitä suotta sitä kiirehtimään treffeillä suutelemaan tai sänkyyn. Täytyy tutustua ensin mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Varmaan häntä oli joku keskenkasvuinen nälväissyt haju/makuasioista, se saa pitkäksi aikaa sulkemaan portit. Toinen on se ettei kukaan ole osannut antaa kunnollista suuseksiä vaan enemmänkin partahaavoja ja vaivaantuneita hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustan kohta ketjun: Minuakin luullaan Dorikseksi. Takaan, että tungosta tulee ovista ja ikkunoista. Kääk.
t. Kaikki höpönassu-sanaa käyttäneet
Haluan mukaan! T. Höpötussu, se feikki tai ehkä ei, ehkä oon. Valehtelen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka vaikutti aluksi juttujen perusteella ihan ok:lta ja asialliselta tyypiltä. Sängyssä hän osoittautui kuitenkin pettymykseksi, akti kesti aina 2-5 minuuttia kun hän jo laukesi. Yritin päästä asian yli ja ajattelin, että ehkä tilanne paranee ajan kuluessa, mutta mies ilmoittikin, että hän ei sitten halua tästä jutusta kehittää mitään vakavaa, mutta seksisuhde kuulemma kelpaisi. No päätin sen "suhteen" sitten siihen, kun ei huvittanut toimia minään pumpattavan Barbaran korvikkeena. Kului muutama vuosi ja olin kerennyt unohtaa koko tyypin, kunnes sain yllättäen kaveripyynnön häneltä Facebookissa, kun hänkin oli sinne low-tech ihmisenä vihdoin ja viimein liittynyt. Hän kyseli muina miehinä kuulumisia ja yritti mankua minun numeroa kun oli "hukannut" sen kun vaihtoi kännykkää, sanoin vain että ei minullakaan ole sun numeroa enää ":)".
Useampi minuutti on jo paljon! Itse tapailin miestä, jolla oli joku vika ja sen vuoksi kesti 4 työntöä. Hän kyllä varoitti, ettei ehkä kestä kauan, mutta olin kyllä tästä suorituksesta järkyttynyt. Tapailu loppui muista syistä, mutta tuo oli kyllä itselleni turn-off jo valmiiksi. Vaikkei tuo miehen vika ollut.
Itse laukean jo parista vedosta paljaalla pelillä. Mutta laitan useampia kortsuja päällekkäin, jolloin tuntoherkkyys pienenee.
Ajattelen myös velkojani ja laskujani alkuvaiheessa, jolloin voin venyttää sessiota vaikka 10 minuuttiseksi. Se yleensä riittää vastapuolelle.😂😍
Juuri näin! Tämäpä on naista ajatteleva pikalaukeaja.
No nyt on siivottu ja käyty kävellen syömässä.
Harmaa päivä mutta ei sada joten ihan parahultainen ulkoilukeli.
Ei kyllä itse tule laitettua niin monipuolisia salaatteja ja lämpimiä kasvislisäkkeitä joten ihan terveellinen ateria oli. Jälkiruuaksi maistui köyhät ritarit.
Minulla on tallessa lause: Rakastan hoikkaa vyötäröä mutta en yhtä paljon kuin jälkiruokaa.
Minun mottoni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet täällä?
Ajamassa doorista pois tai ainakin suuttumaan!
No siihen ei paljoa tarvita. Nyt jo kiehuu.
Ja tähän kuuluisa kysymys: Missä?
Todista! Viestinumerot esiin! Jank jank jank. Keskenkasvuiset petterit ja annit täällä, menis muualle. Booooooring. Toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka vaikutti aluksi juttujen perusteella ihan ok:lta ja asialliselta tyypiltä. Sängyssä hän osoittautui kuitenkin pettymykseksi, akti kesti aina 2-5 minuuttia kun hän jo laukesi. Yritin päästä asian yli ja ajattelin, että ehkä tilanne paranee ajan kuluessa, mutta mies ilmoittikin, että hän ei sitten halua tästä jutusta kehittää mitään vakavaa, mutta seksisuhde kuulemma kelpaisi. No päätin sen "suhteen" sitten siihen, kun ei huvittanut toimia minään pumpattavan Barbaran korvikkeena. Kului muutama vuosi ja olin kerennyt unohtaa koko tyypin, kunnes sain yllättäen kaveripyynnön häneltä Facebookissa, kun hänkin oli sinne low-tech ihmisenä vihdoin ja viimein liittynyt. Hän kyseli muina miehinä kuulumisia ja yritti mankua minun numeroa kun oli "hukannut" sen kun vaihtoi kännykkää, sanoin vain että ei minullakaan ole sun numeroa enää ":)".
Useampi minuutti on jo paljon! Itse tapailin miestä, jolla oli joku vika ja sen vuoksi kesti 4 työntöä. Hän kyllä varoitti, ettei ehkä kestä kauan, mutta olin kyllä tästä suorituksesta järkyttynyt. Tapailu loppui muista syistä, mutta tuo oli kyllä itselleni turn-off jo valmiiksi. Vaikkei tuo miehen vika ollut.
Itse laukean jo parista vedosta paljaalla pelillä. Mutta laitan useampia kortsuja päällekkäin, jolloin tuntoherkkyys pienenee.
Ajattelen myös velkojani ja laskujani alkuvaiheessa, jolloin voin venyttää sessiota vaikka 10 minuuttiseksi. Se yleensä riittää vastapuolelle.😂😍
Juuri näin! Tämäpä on naista ajatteleva pikalaukeaja.
Näin pappana on hyvä jos vaan tulee, ei tartte enää pidätellä, toivoa vaan että tulee muutakin kuin hiki. Ahkerasti kyllä reenataan. Monesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei neiti suostunut lopultakaan molemminpuoliseen pieruseksiin vaikka kuinka maanittelin. Haukkui pervoksi.
Jääkin neidiksi. Oma syy.
Seksi sujuu naisen kanssa kyllä ihan hyvin, mutta muuta yhteistä ei sitten olekkaan. Hän mm. tykkää käydä niissä räkäsimmissä kippoloissa. Ehkä hän hakee sitä elämänsä rekkamiestä.
Taidan ottaa pamin taas niin päivä valostuu.
Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.
Vierailija kirjoitti:
Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.
Myös naiselle kipeimpiä hetkiä elämässä! Lapsen saaminen muuttaa kyllä, silloin on korvaamaton omalle lapselleen ainakin jonkin aikaa ja saa pyyteetöntä rakkautta lapseltaan. Elämän tarkoituksettomus ja turhuus tulee tutuksi ja se muuttaa kyyniseksi. Eletään silti!
Vierailija kirjoitti:
No nyt on siivottu ja käyty kävellen syömässä.
Harmaa päivä mutta ei sada joten ihan parahultainen ulkoilukeli.
Ei kyllä itse tule laitettua niin monipuolisia salaatteja ja lämpimiä kasvislisäkkeitä joten ihan terveellinen ateria oli. Jälkiruuaksi maistui köyhät ritarit.
Minulla on tallessa lause: Rakastan hoikkaa vyötäröä mutta en yhtä paljon kuin jälkiruokaa.
Minun mottoni!
Hyvä motto. Tottahan toki saa herkutella. Muistelen iäkkäitä sukulaisia, jotka valittivat, kun mikään ei maistu. Nautitaan nyt, kun vielä keritään.
En halua loputtomasti lisää päiviä elämääni, vaan elämää päiviini.
Tämä on minun mottoni
Tiet ovatkin nyt paikoin aika huonossa kunnossa kelirikon takia. Ajoin muutama päivä sitten hiekkatietä, ja yhtäkkiä auto vajosi ja melkein juuttui pehmeään kohtaan. Onneksi siitä kuitenkin selvisi jotenkuten eteenpäin.
Sitten sellaiset kapeat kylätiet, missä asfaltti lohkeillut ja reikiintynyt, ovat vielä oma haasteensa. Kummallista, että nopeusrajoitus niissäkin 80 km tunnissa, jos haluaisi rikkoa renkaansa. Ajaa kolistelin kuoppia kierrellen eilen tällaista tietä korkeintaan kuuttakymppiä, mutta kukaan perässä tulijoista ei lähtenyt edes ohittamaan. Tuskin sitäkään tietä paikkaillaan tai korjaillaan.