Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pärjäävät niin pienellä ruokamäärällä?

Vierailija
04.02.2026 |

Että aamiaiseksi riittää pieni paahtoleipäviipale sipaisulla margariinia ja välipalaksi pelkkä mandariini jne. Ja normaalikokoisesta pizzasta jää 3/4 osaa syömättä, kun ei millään jaksa enempää. Itse voisin syödä loputtomasti ja näiden närppijöiden ruokavaliolla pyörtyisin nälästä (ja saisin ummetuksen).

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää miten moni täällä ehdottaa, että mun pitäis ehdottomasti muuttaa tätä mun ruokailuani. Miksi?

Ap

Ei tietenkään tarvitse jos olet hoikka/normaalipainoinen ja hyväkuntoinrn.

Kunhan vaan muistaa että nuoruuden mässyt voi kostautua keski-iässä kun ne yhtäkkiä pullahtaa vyötärölle

Vierailija
102/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten nyt siitäkin joku voi potea ylemmyyttä, että itse syö useammin kuin toinen ja miksi pitää istua neljän tunnin välein syömässä jos se ei tunnu hyvältä 🤦"

Ylemmyyttä? Itsellesi tuntuu nyt olevan vaikeuksia ymmärtää, että ihmiset on erilaisia.

Ap

"Minusta on huolestuttavaa, jos ei ehdi elämässään pysähtyä hetkeksi istumaan neljän tunnin välein vaan pitää "haukata" vaan jotain askareiden lomassa. Aika surullista minusta eikä todellakaan mikään kehuskelun aihe."

Tuskin ne harvemmin syövät sun sääliä tarvitsee eikä se ole mitenkään surullista jos ei huvita pitkin päivää istuskella syömässä.

Ei ole mikään pakko syödä, mutta onhan se nyt todella huolestuttavaa, jos elämä on niin kiireistä, ettei vaan yksinkertaisesti ehdi pi

Kiiressä on hyvä puoli että saa paljon aikaiseksi ja kiireessä ei nälkä tunnu kun keskittyy muihin asioihin. Sitten on kiva illalla ruokailla rauhassa päivän päälle. Ruokakin maistuu paremmalta kun ei ole koko päivää tankannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi erinomainen kanditaatti kokeilemaan pätkäpaastoa ja olisi kiva kuulla muutaman viikon kuluttua tulokset. Pätkäpaaston parhaimpia puolia on kevyt olo ja virkeä mieli.

Mähän paastoan jo joka yö. Tutkimusten mukaan 12 tuntia riittää paastoajaksi.

Ap

Min 16 tuntia että on positiivisia terveysvaikutteita,20 tuntia vielä parempi.

Vierailija
104/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi erinomainen kanditaatti kokeilemaan pätkäpaastoa ja olisi kiva kuulla muutaman viikon kuluttua tulokset. Pätkäpaaston parhaimpia puolia on kevyt olo ja virkeä mieli.

Ap

Minkälaisia terveysvaikutuksia mun pitäisi tällä havitella?

Ap

Vierailija
105/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät tunne juurikaan nälkää. Tai aineenvaihdunta on hidasta. 

Kyllä. Olen tällainen. Aamuviideltä nautin kahvin ja voileivän ja jogurtin. Päivällä voin juoda kupin kahvia. Lämmin ruoka on noin kello 17- 20, riippuu tekemisistä. Matkoilla pärjään hotellin aamiaisella illansuuhun saakka 

Vierailija
106/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä voi kehonsa totuttaa tuollaiseen nälänhätään, mutta kovin terveellistä se ei ole.

Vierailija
107/107 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkälaisia terveysvaikutuksia mun pitäisi tällä havitella?

Ap

Vireän olotilan ilman tarvetta syödä muutaman tunnin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän