Petolliset 5 OFFICIAL
8.3.2026 alkaa uusi kausi. Keiden kaikkien osallistujien kuvat olette nähneet vuotaneissa kuvissa?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2209)
Vierailija kirjoitti:
Nelosjakso katsottu ja alkoi kyllä vähän naurattaa tuo Joonan ja Jassun meno :D
Niin varmoina ja innoissaan itsestään. Joonalla vähän harhaiset ajatukset kyllä tuosta Jassun käännyttämisestä. Jos hän saisi savustettua toisen petollisen ulos miksi ihmeessä se jäljelle jäänyt suostuisi käännyttämään Joonan valitseman uskollisen, josta on vain hyötyä hänelle? Unohtiko hän, että petollisten on tehtävä päätökset yhdessä? No saahan sitä haaveilla :)
Ja jatkan, että tällaisessa pelissä ei liikaa kannattaisi laskea vain ystävien/kivojen tyyppien varaan. Nähty on että se on mahdollisen hyvän strategian lisäksi monille myös se kompastus.
'Niin varmoina ja innoissaan itsestään. Joonalla vähän harhaiset ajatukset kyllä tuosta Jassun käännyttämisestä. Jos hän saisi savustettua toisen petollisen ulos miksi ihmeessä se jäljelle jäänyt suostuisi käännyttämään Joonan valitseman uskollisen, josta on vain hyötyä hänelle? Unohtiko hän, että petollisten on tehtävä päätökset yhdessä? No saahan sitä haaveilla :)'
Minä ymmärsin, että Joona haaveilee tilanteesta, jossa hän on ainoa petollinen. Tosin Petra kyllä saattaisi suostuakin Jassuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelosjakso katsottu ja alkoi kyllä vähän naurattaa tuo Joonan ja Jassun meno :D
Niin varmoina ja innoissaan itsestään. Joonalla vähän harhaiset ajatukset kyllä tuosta Jassun käännyttämisestä. Jos hän saisi savustettua toisen petollisen ulos miksi ihmeessä se jäljelle jäänyt suostuisi käännyttämään Joonan valitseman uskollisen, josta on vain hyötyä hänelle? Unohtiko hän, että petollisten on tehtävä päätökset yhdessä? No saahan sitä haaveilla :)
Ja jatkan, että tällaisessa pelissä ei liikaa kannattaisi laskea vain ystävien/kivojen tyyppien varaan. Nähty on että se on mahdollisen hyvän strategian lisäksi monille myös se kompastus.
Se on just näin. Jossain Petolliset podcastissa Kristoffer puhuikin, että jos on etukäteen tiedossa, että pelaajien joukossa on ennestään hyvät ystävykset, niin on aina tuotannolle mehukasta laittaa tällainen parivaljakko pelaamaan eri puolille (kuten Joona ja Jassu tällä kertaa). Se on hämmästyttävää, miten siihen kerta toisensa jälkeen kompatutaan, kun siihen hyvään kaveriin tai kivaan tyyppiin "luotetaan sataprosenttisesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot pääsee aina vetämään pääroolin petollisena? Joona, Tuure, Cristal Snow, Janne Puhakka.
Eli kun on yksi homo ja kaksi (luultavasti) heteroa, sinusta homo on pääosassa? Mitä voi päätellä siitä, että näet vain homon...
En ole tuo lainaamasi kirjoittaja, mutta Joona, Tuure ja Christal ovat kyllä niin näkyviä ja räiskyviä persoonia, että heitä ei voi olla huomaamatta. He jättävät kyllä muut varjoonsa. Jannesta olen sitten eri mieltä, sillä en itse nähnyt häntä mitenkään erityisen erottuvana. Kaudestakin on kyllä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuuluisi toiseen keskusteluun,mutta en kyllä ymmärrä millaisesta kodista tulee "mies" joka kehtaa käyttää julkisesti "naama norsun vitulla" ja vastaavia ilmaisuja nuoresta kauniista Anniinasta.Alhahan se oli joka vaahtosi ja uhosi siinä "yhteenotossa".Jos Alhalla ja Rikulla on noin suuri naisviha niin olisko syytä kohdistaa se vaikka omaan äitiinsä,ei syyttömään ihmiseen.Anniina on sentään kauniisti kasvatettu.
Lopeta tuo miehen kirjoittaminen lainausmerkissä. Naurettavaa naisvihaa ja miesten jalustalle nostamista. Ironista että kitiset viestissäsi naisvihasta, mutta silti itse nostat miehuutta jalustalle sanomalla että mies ei ole mies, vaan "mies" jos käyttäytyy huonosti. Oletat siis, että jokainen mies on reilu jumala ja jos mies ei käyttäydy täydellisesti, ei hän enää ansaitse miehuuden arvonimeä. Ihan MIES HÄN ON. Ei kukaan kirjoita naista lainausmerkkeihin jos naiset töpeksii. Ihan PÄINVASTOIN. Jos nainen perseilee, silloin oikein korostamalla korostetaan miten nyt NAINEN on susi ja sitä ja tätä. Hävetkää yläpeukuttajat.
Lopettakaa tuo ukkojen jalustalle nosto.
Mitäh??? 🤣😂🤣😂🤔
Vierailija kirjoitti:
Joona pitää huolen että Jassu on loppuun asti, ei halua murhata eikä äänestää jassua.
ei tietenkään, kun niillä on joku yhteinen podcast aiheesta. Naurettava tyyppi
Miten tuo Amanda onnistui kuiskuttelemaan porukan Aaronia vastaan noin täysin? Myönsi kyllä virheensä sittemmin.
No ei kai Jassua kannatakaan nyt vielä murhata. Toimii Joonan, sekä myös Petran pelinappulana ja he pääsee etenemään Jassun peesissä.
Jassu epäilee Petraa, ei ole Petran pelinappula. Jassu ja Amanda pyörittää tätä porukkaa. Simo ja Aaron on ainoita joka pohtii omilla aivoilla, siksi heidätkin kohta äänestetään pois epäilyttävinä. Jassun ja Amandan peesaajat on vain luotettavia. Nyt pitäisi muiden uskollisten herätä, eikä mennä valtavirran mukana. Jos olisin tuolla, haluaisin äänestää Amandan ja Jassun ulos, koska manipuloivat muita.
Joonakin pelaa vain Jassun kanssa. Petollisilla ei ole mitään yhteistä linjaa. Jussi ja Petra vois ruveta heitetään epäilyjä Jassun tai Amandan suuntaan muille neutraaleille pelaajille. Tehdä omaa liittoa. Mutta sekään ei onnistu koska Jussilla on jotain Petraa vastaan ja miksi? Jussi haluaa olla Joonan kaveri, mutta Joonaa ei kiinnosta kuin oma peli Jassun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joonakin pelaa vain Jassun kanssa. Petollisilla ei ole mitään yhteistä linjaa. Jussi ja Petra vois ruveta heitetään epäilyjä Jassun tai Amandan suuntaan muille neutraaleille pelaajille. Tehdä omaa liittoa. Mutta sekään ei onnistu koska Jussilla on jotain Petraa vastaan ja miksi? Jussi haluaa olla Joonan kaveri, mutta Joonaa ei kiinnosta kuin oma peli Jassun kanssa.
Luulen, että Jussi ja Petra pitävät molemmat toisiansa kovempana kilpailijana (eivätkä uskalla luottaa toisiinsa), kuin Joonaa ja siksi kumpikin haluaisi liittoutua Joonan kanssa ja pelata sen toisen uhkaavamman pedon pois pelätessään, että tulee itse heitettyä bussin alle. Nythän tosiaan Plussa jaksossa, niinkuin tuolla aiemmin kerrottiin, Petra ehdotti Joonalle, että yritetään hankkiutua eroon Jussista ja Jussi on alusta alkaen pohtinut Petran heittämistä bussin alle. Saattaa hyvinkin olla, että Petralle ja Jussille käy molemmille vielä ohraisesti ja Joona vetää petollis- kolmikosta yksinään sen pisimmän korren. Minäkin uskoisin, että fiksumpaa petollisten olisi vetää yhtäköyttä, kuin kääntyä toisiaan vastaan.
Katsokaa ihmiset UK Traitorsia. Huomattavasti älykkäämpää peliä eikä mitään Ö-luokan julkkisten Joona/Jassu komboja.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai Jassua kannatakaan nyt vielä murhata. Toimii Joonan, sekä myös Petran pelinappulana ja he pääsee etenemään Jassun peesissä.
Voidaan kuitenkin karkottaa pyöreässä pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Petollisten pitäisi vetää yhtä köyttä ja pitää toistensa puolia. Pilaavat vielä pelinsä.
Aiemmin, edellisenä kautena Annimari halusi tiputtaa petollisia pois. Loppujen lopuksi hävisi itse koko pelin.
Lammaslauma aina lähtee mukaan mitä joku ehdottaa. Kas kun kukaan ei ole huomannut että Petra jännittääja punastelee kuten se Jussikin.
Vierailija kirjoitti:
Tiktok Petra taas tuolla, eiks hän jo ollut?
Mikä v i t u n Tiktok Petra? Se on TikTak Petra.
Rita on aivan näkymätön ja vois jopa päästä pitkälle, mutta kun ei tajua pelistä yhtään mitään.
Rita ei ymmärrä mitään pyöreän pöydän keskusteluista. Hoo Moilasena höpötti jostain amuletista kuinka HÄN olisi halunnut kertoa itse siitä eikä Simo. Ei tuo liittynyt millään tavalla käytyyn keskusteluun pöydässä muiden kanssa.
Aussien Traitoreissa oli huikea lopetus. Siellä oli kolme petollista lopussa ja kahden miehen ajatus oli äänestää niin, että se kolmas, joka oli nainen äänestäisi itsensä ulos. Niin ei käynyt ja miesten peli meni persiilleen. Kukaan ei saanut rahoja. Petyys oli aivan kamala ja toinen mies kehtasi olla vihainen naiselle, että äänesti niin. Tietenkin äänesti. Nainen tiesi, että tarkoitus on pudottaa hänet ja miehet jakavat potin.
Parhaita nämä Englannin ja Aussien ohjelmat. En tunne heitä, en tiedä, ovatko julkkiksia vai mitä mutta minulle tavan tallaajia. Nämä kotimaiset etenkin nyt nämä kaksi Amanda ja Jassu aivan mahdottomat. Rita samaa kaliberia.
Nelosjakso katsottu ja alkoi kyllä vähän naurattaa tuo Joonan ja Jassun meno :D
Niin varmoina ja innoissaan itsestään. Joonalla vähän harhaiset ajatukset kyllä tuosta Jassun käännyttämisestä. Jos hän saisi savustettua toisen petollisen ulos miksi ihmeessä se jäljelle jäänyt suostuisi käännyttämään Joonan valitseman uskollisen, josta on vain hyötyä hänelle? Unohtiko hän, että petollisten on tehtävä päätökset yhdessä? No saahan sitä haaveilla :)