Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL
Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.
Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944
Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.
Katso lähetysajat : Talviolympialaiset 2026 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1614)
Olisin voinut ajatella ja kirjoittaa : TYÖTEHTÄVIENSÄ aikana. Koutsilla, toimittajilla, kuvaajilla on vapaa-aikansa kuten myös urheilijoilla, eivät he ole työvelvollisia 24/7
Liian pitkä lainausjono, ei onnistunut mutta varmaan keksitte mihin viestiin tämä on vastaus.
Olen tainnut nyt katsoa ihan liikaa olympialaisia kun ovat ilmestyneet uniini. Olen nähnyt nyt ainakin unta, jossa Salatut elämät-sarjan hahmo olikin taitoluistelija ja jotenkin nuo monessa eri lajissa tapahtuneet kaatumiset ovat aiheuttaneet traumatisoitumista. Vaikka olin täysin varma, että Lindsey Vonnille käy huonosti ja tarina ei käy hyvin niin silloin kun näin tuon kaatumisen suorana niin sain jonkun pahan paniikkikohtauksen ja sydän pomppasi kunnolla. Siitä kesti toipua. Tuskin tuo nyt mikään ns. oikea sydänoire oli. Myös juurikin tuo taitoluistelu on mennyt itselläni nyt jotenkin yli. Tähän on vaikuttanut varmasti se, että nyt muutamana iltana olen katsonut sitä juuri ennen kun olen mennyt nukkumaan ihan väsyneenä.
Kunpa kukaan ei kaatuisi naisten SuperG:ssä. Tänään pitää muistaa katsoa eduskunnan kyselytunti, eikä olympialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisilta kanavilta saa parempaa kuvanlaatua ja monipuolisempaa tarjontaa. Yle pilasi tämänkin.
Areena tökkii aivan uskomattoman pahasti, eikä ole mun netistä kiinni kun esim. HBO toistaa samaan aikaan täydellisesti ja terävällä kuvalla. Areena jumittaa jopa sillä huonoimmalla kuvanlaadulla.
Ai, no ei mulla. Hyvin toistaa niin Areena kuin Max. Sulla on laitteessa vikaa.
Ei ole, sama ongelma eri laitteilla myös. Ja tosiaan netti on kunnossa.
Ei jumita meikäläisen laitteilla, mutta turha tästä on kinata. Nauti sinä HBO:sta, minä otan ilon irti Ylen tarjonnasta.
Niin, ei se auta mua että sun Areena toimii 😂.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa kukaan ei kaatuisi naisten SuperG:ssä. Tänään pitää muistaa katsoa eduskunnan kyselytunti, eikä olympialaisia.
Kyselytuntia voi pelkästään kuunnella ja samalla katsoa kisoja. Näin ajattelin itse tehdä.
Wall Street Journal: Johannes Høsflot Klæbo on talviurheilun Michael Phelps
https://www.wsj.com/sports/olympics/johannes-hoesflot-klaebo-norway-cro…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisilta kanavilta saa parempaa kuvanlaatua ja monipuolisempaa tarjontaa. Yle pilasi tämänkin.
Areena tökkii aivan uskomattoman pahasti, eikä ole mun netistä kiinni kun esim. HBO toistaa samaan aikaan täydellisesti ja terävällä kuvalla. Areena jumittaa jopa sillä huonoimmalla kuvanlaadulla.
Ei jumita meikäläisen laitteilla, mutta turha tästä on kinata. Nauti sinä HBO:sta, minä otan ilon irti Ylen tarjonnasta.
Niin, ei se auta mua että sun
Jos täällä on useampi jolla se toimii, mutta sulla ei, niin vika on sulla. Jos se ei toimisi muillakaan niin vika on Areenassa. Mulla se tökki joskus ja latasin uuden version päistä eikä ole mitään ongelmia ollut pitkään aikaan.
Paljon on ollut keskeytyksiä ja ulosajoja naisten SuperG:ssä. Onneksi kukaan ei ole pahemmin loukkaantunut, vaan itse ovat pystyneet matkaa jatkamaan.
Ihmetyttää toki miestenkin kohdalla, mutta varsinkin naisten kohdalla, että kuka noita vauhtilajeja haluaa laskea kun ovat niin vaarallisia. Toki eihän tuo SuperG nyt niin vaaralliselta näytä kuin syöksy. Joka tapauksessa pujottelun ja suurpujottelun pitäisi riittää. Pujottelu se näistä alppilajeista hienoin oikeasti on kun se vaatii oikeasti tekniikkaa ja taitoa ja vaikka näyttää helpolta laskettelulomalla niin sitä se ei ole. Joka kisassa lähes aina joku kärkinimistä ajaa ulos tai tekee aloittelijamaisen virheen.
Joku formula1 tai noh. NASCAR ja incycart, siis Usan formulasarja ovat vaarallisempia ovat ehkä vaarallisinta ns. urheilua, mutta syöksy taitaa päästä aika lähelle vaarallisuudessaan. Vaarallisimmat olympialaisten lajit taitavat olla syöksy, ihmeelliset hyppelyä suksilla ilmassa ja kelkkailu. Varsinkin tuo pari ja jokuuekelkkailu on ihan älytöntä. Paljon on olympialaisissakin lajeja, joita ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä puhut? YLE on mielestäni hoitanut Olympialaiset todella hyvin. Areenasta voi katsoa kaikki kisasuoritukset jälkeenpäin milloin itselle sopii. Valtava urakka. Kuvanlaatu on hyvä, ainakin minun televisiossani, en kaipaa ulkolaisia kanavia ja heidän mainoksiaan. KIITOS YLE!
Eihän Yle edes näytä kaikkia kisasuorituksia lainkaan.
Igor ei ryypännyt työajalla vaikka veti lärvit keskellä olympialaisia? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on ollut keskeytyksiä ja ulosajoja naisten SuperG:ssä. Onneksi kukaan ei ole pahemmin loukkaantunut, vaan itse ovat pystyneet matkaa jatkamaan.
Tarkoitatko uloslaskuja? Opiskelkaa suomenkieli, ainoa asia joka meidät erottaa muista kansakunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se auta mua että sun
Itsehän tulit tänne valittamaan, en kai minä muuten olisi moista kommentoinut.
Eipä ole tuo Rosa ihan vielä kansainvälisellä tasolla ainakaan näissä vauhtilajeissa.
Vähän tässä on sellaista kisaturistimeininkiä ollut niin syöksyssä kuin SuperG:ssäkin.
Luistelussa häiritsee tuo ainainen tekohymy, sama kuin voimistelussa. Suorastaan puistattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luistelussa häiritsee tuo ainainen tekohymy, sama kuin voimistelussa. Suorastaan puistattavaa.
Oikeasti irvistävät kipujaan, nälkäänsä ja pelkäävät valmentajaa. Se hirviövalmentaja E.T valmentaa yhä ainakin jotain miestä ja näkynyt tuon vierellä näissäkin kisoissa.
Onko sen belgialaisen naisluistelijan valmentajaveljellä suhde sen yhden koreografin kanssa?
Oli kyllä traagista kun se naislaskija satutti itsensä. Muistaako vielä joku kun deorgialainen kelkkailija kuoli olympialaisissa Kanadassa ? Oli vain parikymppinen nuori mies.
Menehän oksentamaan ja lakkaa raivoamasta täällä paskalla palstalla meidän paskojen maanmiesten ja naisten joukossa..