Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talviolympialaiset Milano Cortina 2026 OFFICIAL

Vierailija
03.02.2026 |

Yle välittää talviolympialaisten kaikki kisapäivät suorina lähetyksinä 6. - 22. helmikuuta 2026.

Tässä on talviolympialaisten 2026 koko ohjelma
https://yle.fi/a/74-20186944

Kisatapahtumat alkavat jo keskiviikkona 4.2., vaikka kisojen avajaisia vietetään perjantaina 6.2. Ensimmäiset suomalaiset nähdään tositoimissa torstaina 5.2., kun Naisleijonat kohtaa Kanadan alkulohkon avausottelussaan kello 22.10 Suomen aikaa.

Kommentit (1614)

Vierailija
1421/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juulia ja Matthias jatkavat ainakin ensi vuoden, kun MM-kisat järjestetään Tampereella.

En voi sietää tätä ranskalaista Guillaume Cizeronia, olen inhonnut häntä siitä asti, kun ensimmäisen kerran tuli kilpailemaan jäätanssissa.

Siitä ei kyllä pääse yli eikä ympäri, että Cizeron on aivan mielettömän hyvä, teknisesti ja taiteellisesti. Itse tykkään huippu lahjakkuutta katsella ja onhan se ihan huikeaa, että voittaa kultaa kaksissa peräkkäisissä olympialaisissa, vaikka pari on vaihtunut välissä. Nykyisen parin kanssa ovat ehtineet luistella vasta vuoden verran yhdessä, eipä kovin moni noin lyhyessä ajassa pysty samaan.

Aivan uskomattomalta kuulostaa, että jo vuoden yhteisen harjoittelun jälkeen ovat kirkkaimmalla huipulla, vaikka molemmilla toki pidempi tausta lajin parissa onkin. Varmasti miehe

No mutta toisaalta hopealle jäänyt Jenkki pari on voittanut maailmanmestaruuden kolme kertaa peräkkäin, joten kyllä heilläkin aikalailla entisiä meriittejä on.

Vierailija
1422/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle maksaa maltaita lähetysoikeuksista mutta panostaa merkityksettömiin jääkiekon alkusarjan otteluihin ja

muuhun jonnenjoutavaan ja kaiken huipuksi työntää lähetyksiin tehosoittomusiikkia. NO saatiinpahan

Jari Porttilan äänijänteille taas käyttöä Eero Hirvosen suorituksen ajaksi !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaisilta kanavilta saa parempaa kuvanlaatua ja monipuolisempaa tarjontaa. Yle pilasi tämänkin.

Mistä puhut? YLE on mielestäni hoitanut Olympialaiset todella hyvin.  Areenasta voi katsoa kaikki kisasuoritukset jälkeenpäin milloin itselle sopii. Valtava urakka. Kuvanlaatu on hyvä, ainakin minun televisiossani, en kaipaa ulkolaisia kanavia ja heidän mainoksiaan. KIITOS YLE!

Ja suosikki lajissani taitoluistelussa on aivan loistava selostaja kaksikko Mika ja Sara! 

Vierailija
1424/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielletään naisten hameet luistelussa ja siirrytään muslimiasuihin ja lopetetaan pylpyrän twerkkaus !

Vierailija
1425/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kielletään naisten hameet luistelussa ja siirrytään muslimiasuihin ja lopetetaan pylpyrän twerkkaus !

Kiitos asiantuntevasta kommentoinnistasi. Kohta hoitaja tulee varmaan hakemaan sinut takaisin huoneeseesi ja antaa lääkityksen.

Vierailija
1426/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, draamaa. 

YLE: 
"Mäkihypyn päävalmentaja Igor Medved sivuun Suomen olympiajoukkueesta alkoholin takia"

VAPAA-AJALLAAN otti kuppia, mitä kettua jos ei silloin saa grappaa maistella. Minusta ei haittaa vaikka menisi kännin puolelle kun on kilpailupäivinä selvänä ja krapulaton. Kotiin lähettäminen on ylilyönti Suomen olympiakomitealta!

Vierailija
1427/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tulee ikävä Tonya Hardingin pulleita reisilihaksia, anorektikkoja on

luistelussa ihan liikaa 

Vierailija
1428/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, draamaa. 

YLE: 
"Mäkihypyn päävalmentaja Igor Medved sivuun Suomen olympiajoukkueesta alkoholin takia"

VAPAA-AJALLAAN otti kuppia, mitä kettua jos ei silloin saa grappaa maistella. Minusta ei haittaa vaikka menisi kännin puolelle kun on kilpailupäivinä selvänä ja krapulaton. Kotiin lähettäminen on ylilyönti Suomen olympiakomitealta!

Mehän nyt ei tiedetä mikä sen kännin aste on ollut, ja onhan valmentajan hyvä olla selvinpäin harjoitusten aikaankin - kai noilla joku sitoutumispykäläkin on? 

Vierailija
1429/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, draamaa. 

YLE: 

Mehän nyt ei tiedetä mikä sen kännin aste on ollut, ja onhan valmentajan hyvä olla selvinpäin harjoitusten aikaankin - kai noilla joku sitoutumispykäläkin on? 

Harjoitukset eivät ole vapaa-aikaa!

Vierailija
1430/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäätanssi on ihan hienoa mutta kyllä se toinen on upeampaa katsottavaa, se missä hyppivät ja heittelevät paria ilmaan. Tässä tanssissa todella vain liu'utaan ees taas...

Jäätanssi on upeampaa kun ei tarvitse pelätä kaatumisia ja ennen kaikkea, koska esitykset on taiteellisempia ja parhaat esitykset herättää tunteita pelkän teknisen suorittamisen sijaan.

No ne kaatumisethan nimenomaan lisäävät riskiä, eli onnistunut suoritus on upeampi ja palkitsevampi. Mua ei urheilussa taiteellisuus niin kosketa, vaikka on silläkin paikkansa. En vaan ymmärrä voimistelijoidenkaan käsienheiluttelua ja ihme keikistelyä - tehkää nyt ne upeat, vaikeat liikkeet vaan, siitähän se nähdään kuka on paras. 

Mutta se on hyvä että kaikille riittää omanlaista katsottavaa. Sen sijaan jos mielipiteensä sanoo, saa 20 alapeukkua :D. Vauva taitaa olla jäätanssin superfanien kokoontumispaikka - tai jollain oli hauskaa VPN:n kanssa! 

Vierailija
1431/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaisilta kanavilta saa parempaa kuvanlaatua ja monipuolisempaa tarjontaa. Yle pilasi tämänkin.

Areena tökkii aivan uskomattoman pahasti, eikä ole mun netistä kiinni kun esim. HBO toistaa samaan aikaan täydellisesti ja terävällä kuvalla. Areena jumittaa jopa sillä huonoimmalla kuvanlaadulla.

Vierailija
1432/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, draamaa. 

YLE: 

Harjoitukset eivät ole vapaa-aikaa!

Niin. Tuossa ylempänä sanotaan että kunhan on kilpailupäivinä selvänä. Kai sen kuitenkin pitää olla siellä selvänä harjoitustenkin aikaan. 

Vierailija
1433/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor on keitto miehiä.

Vierailija
1434/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areena tökkii aivan uskomattoman pahasti, eikä ole mun netistä kiinni kun esim. HBO toistaa samaan aikaan täydellisesti ja terävällä kuvalla. Areena jumittaa jopa sillä huonoimmalla kuvanlaadulla.

Ai, no ei mulla. Hyvin toistaa niin Areena kuin Max. Sulla on laitteessa vikaa.

Vierailija
1435/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, sama ongelma eri laitteilla myös. Ja tosiaan netti on kunnossa.

Vierailija
1436/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seurata curlingia, mutta tuo etenkin naisten kiljuminen sattuu todella pahasti korviin. Mikseivät he voisi kommunikoida vaikka korvanapin välityksellä mielummin, kuin huutamalla ja kirkumalla

Vierailija
1437/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä ole Areena jumittanut ja tykkään kuunnella kotimaista selostusta.

Vierailija
1438/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen koiranpaskan tasoiset toimittajat ja koko lafka pitäisi laittaa maksamaan sinne pakkoveroina syydetyt rahat takaisin, suoraan kansalaisille. Sekin summa voitaisiin käyttää aidon kansalaismedian perustamiseen ilman ylenantoa.

Vierailija
1439/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, sama ongelma eri laitteilla myös. Ja tosiaan netti on kunnossa.

Ei jumita meikäläisen laitteilla, mutta turha tästä on kinata. Nauti sinä HBO:sta, minä otan ilon irti Ylen tarjonnasta.

Vierailija
1440/1614 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle maksaa maltaita lähetysoikeuksista mutta panostaa merkityksettömiin jääkiekon alkusarjan otteluihin ja

muuhun jonnenjoutavaan ja kaiken huipuksi työntää lähetyksiin tehosoittomusiikkia. NO saatiinpahan

Jari Porttilan äänijänteille taas käyttöä Eero Hirvosen suorituksen ajaksi !

Kimmo Porttila on syntynyt 1980-luvun alussa ja on 1960 syntyneen Jari Porttilan lapsi. Jari oli vain parikymppinen Kimmon syntyessä. Tämä on ihan julkista tietoa, vaikka ei siitä puhukaan. Kimmo on myös ollut naimisissa mielenterveysongelmista kärsineen Ylen radiojuontajana ja myös Subin kanavakuuluttajanakin työskennelleen Riikka-nimisen naisen kanssa. Kimmo työskenteli aikoinaan vähän aikaa MTV3:lla. Oli siis ensin Ylellä, sitten MTV3:lla ja lopulta taas Ylellä. Tämä kaikki on siis ihan julkista tietoa.