Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (333)
Pekonia. Sitä ei ehtinyt tulla vastaan ennen kuin rupesin kasvissyöjäksi 90-luvun lopulla.
En ole koskaan syönyt makaronivelliä. Kukaan ei ole minulle sitä tarjonnut, enkä itse ole alkanut tekemään, kun tähänkin asti pärjännyt hyvin ilman.
Mustekalarenkaat ovat mielestäni hyviä. Niissä saisi kylläkin enemmänkin mustekalaa ja vähemmän paketointia.
Karhua on saatavana pienessä purkissa. Sisällöstä valtaosa on kylläkin muuta kuin karhunlihaa. Itse en ole maistanut.
Sushia ja matcha teetä enkä maista. Kertomuksia maistaneilta olen kuullut ja on kuulemma samaa nuo kuin meren levää ja kuolleita vesikasveja imeskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa.
Maailman tylsin ruoka. Suunnilleen sama maku kun söisit kalapuikkoja ja ranskalaisia, mausteena etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sushia ja matcha teetä enkä maista. Kertomuksia maistaneilta olen kuullut ja on kuulemma samaa nuo kuin meren levää ja kuolleita vesikasveja imeskelisi.
No lässyn lässyn.
Fugua. On kallista ja siitä saattaa lähteä henki.
On paljon ruokia joita en ole syönyt sitten 80-luvun. Eivät kaikki pahoja suinkaan, ne vain eivät ole enää muodissa. Hernemaissipaprikajauheliharisottoa tehtiin meillä aina iso erä, ja otettiin sitten pakkasesta tarpeen mukaan ja lämmitettiin nopeasti voissa pannulla. Se oli hyvää.
Energiajuomaa en ole maistanut, hajukin etoo.
Vierailija kirjoitti:
VEGEPASKAA en suuhuni laita.
Entä VEGEKUSTA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa.
Saahan niitä monesta ravintolasta Suomessakin! 😯
Kerropas yksi jos on Helsingissä niin menen käymään.
Onko google jotenki vieras käsite? Kahden sekunnin suorituksella saat listan Helsingin parhaista fish & chipsiä tarjoavista paikoista.
Etanoita, sammakon koipia, koiran kieltä, mustekalaa.........
Vierailija kirjoitti:
Pekonia. Sitä ei ehtinyt tulla vastaan ennen kuin rupesin kasvissyöjäksi 90-luvun lopulla.
Et käynyt siis hotelli tai vaikkapa laivaristeilyllä aamiaisella kertaakaan ennen 90-luvun loppua?
Veikkaanpa, että vielä on maistamatta 99,99% kaikista ruoista.
VEGEPASKAA en suuhuni laita.