Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?

Vierailija
02.02.2026 |

Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut? 

Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on. 

Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain. 

Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon. 

Kommentit (333)

Vierailija
221/333 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että..

kohmettunutta  I G U A A N I A. niitä kun..

On p u t o i l l u t nyt Floridassa(kuulemma, IS uutis artikkelistä luon eilen).

Ja jokufloridalainenjorgistargos Tekee Nyt niistä sielläjotain.. HERKKUpitzaa..NAMi. ;))

Vierailija
222/333 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sianvillajuoksetusta ja lammaskalakeittoa. 

Kun olin lapsi, minulla oli aina tapana kysyä, mitä ruokaa seuraavaksi syödään. Tuo oli mummoni vakiovastaus, mutten päässyt koskaan sitä maistamaan. Aina oli jotain muuta.

T. Utelias 54v.

Meillä oli monesti tulossa ohiammuttua sorsaa ja paistettuja jäniksenjälkiä. Vielä en ole päässyt maistamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/333 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunijäätelöä

Vierailija
224/333 |
05.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epsteinin menyytä.

Vierailija
225/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamakkara tai veriletut, mämmi, sushi, kaalikääryleet, lipeäkala, rapu tai katkaravut, simpukat, järvikalat, suppilovahverot tai kantarellit, kiinalainen ruoka, veriappelsiini, taatelit, laskiaispulla mantelitäytteellä, marenki, mac'n cheese, peuranliha, ankka, lakkahillo/lakka, taco, uunifetapasta, hollandaisekastike, raviolit, kimchi, Wellington, joku muu kuin perus pizzapohja esim. kukkakaali-, raejuusto-, kalakukko, ratatouille, hapankaali, silli..

Vierailija
226/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fish & Chips jäi Lontoon matkalla maistamatta. Olis joskus kivaa maistaa. 

Olen kerran maistanut Lontoossa tuota poliisisarjojen herkkua. Ainakin sillä kertaa oli pettymys.

Vierailija
227/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia. Ei vaan ole  yhtään houkutteleva ruoka.

Vierailija
228/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

wagyu pihviä ja kaviaaria enkä ostereita

Vierailija
229/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tule mitään mieleen kun sammakkoa, käärmettä ja koiraakin on tullut maistettua tuolla Aasian matkoilla.

No nämänon maistamatta. Ja vaikka on tullut reissattua arktisissa maissa niin valas ja hylje maistamatta. Saa jäädäkin.

Vierailija
230/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa, missä on ananasta. Ei tee mieli.

Vierailija
231/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan Ap'lle, että ostat yhden hyvän kokoisen rosamundaperunan. Kun lämmität uunin muuta ruokaa varten, laitat folioon kääräistyn perunan sinne ritilälle paistumaan. Sitten nautit kypsän uuniperunan lämpimänä voin kanssa, nam! 😋

Jos paistaa ilman foliota, kuorista tulee herkullisen rapeat ja nekin voi syödä.

Vierailija
232/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pallokalaa

Vierailija
233/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran hienon väen illallisilla, joilla tarjottiin ostereita. Pitihän niitä kokeilla. Sain alas kaksi. Jäljelle jäi aladoobi, joka on niin kaamean näköistäkin, että ennemmin kuolisin nälkään kuin söisin sitä.

Vierailija
234/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianpääsylttyä

Vierailija
235/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapizzaa

Vierailija
236/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein kaikkea on tullut maistettua, mihin on ollut mahdollisuus.. mm rottaa, koiraa, hyönteisiä, sammakkoa jne. Osterit on toistaiseksi ainoa, jota en tarjotessa maistanut, sen verran iljettävä limanuljaska ei mene raakana. Kypsänä voisi sitäkin.

Vierailija
237/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulitsaa

Vierailija
238/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokit vanamo ja kolmonen tekivät televisiossa poronperäsuolikeittoa.en ole päässyt maistamaan tätä herkkua.

Vierailija
239/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden kokoomusruokaan ei ole ollut koskaan varaa. Eikä niitä roskiksia dyykatessa erikseen tunnista. Lähistön hallintoylilääkärinkin roskatos aina lukittuna. Kerran mummo oli kuullut niiden puhuvan sisäfileestä.

Vierailija
240/333 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangrove-matoja