Mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Kerro, mitä ruokaa et ole koskaan maistanut?
Saa myös kertoa syyn siihen, jos sellaista on.
Kiinnostaa, koska itse en ole koskaan maistanut uuniperunaa, ja mietin, onko muita yhtä " outoja " tyyppejä olemassa. Ihan siis huvikseen vain.
Ei ole vain tullut koskaan itse tehtyä, kukaan ei ole koskaan tehnyt mulle, enkä ole raaskinut ostaa mistään ravintolastakaan koskaan kun tuntunut oudolta ostaa yksi peruna ja maksaa siitä paljon.
Kommentit (333)
Rahkaa, piimää, viiliä. Ällöttää hajukin. Jugurttia olen maistanut lusikallisen ja meinasin oksentaa.
Rössypottua en valitettavasti ole saanut maisteltua lukuisista eri maakuntiin suuntautuneista matkoistani huolimatta. Särä on näistä paikallisruoista suurinta ja kalleinta herkkuani.
Vety ja varsinkin atomi, maistuvat minulle myös.
Minkä ikästä porukkaa täällä on, kun mitään ei ole syöty/maistettu?
Talkkunaa. Jotkut kuulemma syö sitä viilin kanssa.
Miksi? Ei meillä kotona ollut.
N57
Provenkale kastiketta, enkä kuokamoulea.
Ostereita, nuudelia. Makaronia ja pastaa olen pakolla maistanut, kun on ollut pakko sanoa että niitäkin olen maistanut.
Vai onkohan nuudeli ruokaa? Eikös se ole ruoka-aine?
Bouillabaissea. Lapsuudessa ei tuollaisia hienouksia tehty ja itse en ole koskaan kokeillut. Aika vähän tuota on suomalaisten ravintoloiden listoillakaan näkynyt. Kiinnostaisi maistaa.
Etanoita, Enkä ikinä maistakaan.
Sushia. Kaviaaria. Ostereita. Ei nuo edes ole ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Talkkunaa. Jotkut kuulemma syö sitä viilin kanssa.
Miksi? Ei meillä kotona ollut.
N57
Kun ei tiedetä, mitä teidän kotona oli, niin joskus tulee vahingossa syötyä sellaista mitä teillä ei ollut. Pyydämme nöyrimmästi anteeksi!
Mitä tarjolla on ollut niin mustekalaa ja hummeria en ole syönyt. Osteria ei ole koskaan ollut edes edessä.. onhan niitä varmasti muitakin asioita, mutta tätä ketjua silmäilin niin nämä tuli mieleen.
N53
Metsien lihariistaa..poroa vain muutaman kerran.
Hanhen maksapyörykät, kaviaaria, ostereita, simpukoita, jänispaistia, poronkäristys