Miksei veroja nosteta jotta tukia ei tarvitsisi leikata
Puhallettaisiin yhteen hiileen, tämä oli helpoin ratkaisu. Työssäkäyville voisi myös asettaa puolustusvoimaveron jotta yhteiseen turvallisuuteen olisi riittävästi varoja.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, nyt en oikeasti ymmärrä. Olen käynyt kouluni, opetellut hommani, kasvattanut lapseni ja siinä sivussa laittanut rahaa sukanvarteen pahan päivän varalle. Työurani olen tehnyt yksityisellä puolella. Veroni olen maksanut. MILLÄ TAVALLA SE ON SINULTA POIS?
En puhunut itsestäni mutta mielestäsi on siis ihan ok. että koyhiltä viedään viimeinenkin sosiaaliturva ja annetaan se verohelpotuksina keskiluokalle "sukanvarteensa" säilöttäväksi oman "pahapäivän varalle"? No onhan sekin tietyssä mielessä "sosiaaliturvaa" keskiluokalle
Viimeinen vain päiväunissasi. Edelleen köyhälle maksetaan asuminen, elatus, ilmainen terveydenhuolto. Maksetaan sähkölaskut, vesilaskut, lasten päivähoito, koulut jne. Mikä se teiltä nyt sitten puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsethan ei tuota pitkään aikaan mitään vaan kuluttavat vain resursseja. Jos lapsi sairastuu, niin varmaan turha kuluerä. Samoin varmaan nuoret mt-ongelmaiset, vammaiset yms. jotka eivät tuottavaan työhön pysty. Niinkö?
Lapsiin ja nuoriin pitäisi sijoittaa ja terveydenhoito heille täysin maksutonta. Aikuisiksi tultuaan tuet pois.
Vammaisten kysymys onkin hankalampi. Pitäisi raskausaikana abortoida jos ilmenee kehityshäiriöitä. Jos syntyy yllättäen vammaisena on vaikea sanoa miten pitäisi toimia. Ehkä maksaa elämä aikuiseksi asti ja tämän jälkeen myös tuet pois.
Mistä sitä tietää tuleeko niistä lapsista ja nuorista hyödyllisiä aikuisia? Jos ainoastaan lisäarvoa tuottavia pitää hoitaa?
Kyllä kaikista lapsista kuuluu huolehtia, vaikka ei hyödyllisyyttä tiedäkään, mutta aikuisiksi tultuaan ei mitään säälitukia.
Anteeksi, nyt en oikeasti ymmärrä. Olen käynyt kouluni, opetellut hommani, kasvattanut lapseni ja siinä sivussa laittanut rahaa sukanvarteen pahan päivän varalle. Työurani olen tehnyt yksityisellä puolella. Veroni olen maksanut. MILLÄ TAVALLA SE ON SINULTA POIS?
En puhunut itsestäni mutta mielestäsi on siis ihan ok. että koyhiltä viedään viimeinenkin sosiaaliturva ja annetaan se verohelpotuksina keskiluokalle "sukanvarteensa" säilöttäväksi oman "pahapäivän varalle"? No onhan sekin tietyssä mielessä "sosiaaliturvaa" keskiluokalle