Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen tosissani tahallaan liukastumista ja itseni satuttamista

Vierailija
01.02.2026 |

Jotta voisin jäädä pois työstäni.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi työkyvyttömyyseläke masennuksen avulla. Valitat vaan kun on niin vaikeaa, ahdistaa ja tulevaisuus on vaikea. Tätä jatkat vuoden niin sitten käsiin napsahtaa eläkepaperit.

Vierailija
22/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyhällä hengelläkö te "ota loparit" kommentoijat eläisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin entisessä työssäni jääväni auton alle ja katkaisevani jalkani. 

Sen sijaan lähdin opiskelemaan, mutta se ei valitettavasti poikinut parempaa työtä, joten lopulta otin loparit karensseineen ja muutin toiselle puolelle Suomea. 

Eipä sekään mieltä ylentävää ollut lojua kortistossa tukia nostellen, mutta jossain vaiheessa sain jotain työtä ja vaihdoin alaa.

Vierailija
24/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen toisin, ja olen iloinen kehon luut terveenä työpaikalla. Mikä sinua oikein vaivaa?

Hänellä on todennäköisesti paha vitutus. 

Vitutus olisi ihanaa, minä olen loppu. Loppu ja loputtoman surullinen ja ahdistunut. Itken ja vellon ja on sydänoireitakin.

Ap

Eikö noilla oireilla saa jo kunnon sairaslomankin, näin alkuun...

Kaatumisessa on ongelmana, että saattaa olla lopullistakin.

Kaveri aikoinaan halusi välttää intin. Vetivät toisen kaverin kanssa päät sekasin ja tää toinen sai houkuteltua toisen lyömään rautakangella jalan paskaksi.

Loppu tulos sääri murusina, intistä tuli vapautus. Mission complete.

Se toipuminen ja leikkauksia leikkauksien perään ja jatkuvat kivut oli liikaa... dokas muutaman vuoden ja ajo sittemmin rekkaapäin. Kuoli pois.

Vierailija
25/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi työkyvyttömyyseläke masennuksen avulla. Valitat vaan kun on niin vaikeaa, ahdistaa ja tulevaisuus on vaikea. Tätä jatkat vuoden niin sitten käsiin napsahtaa eläkepaperit.

Tuskinpa on noin simppeliä. Ja sen vuodenko ravaisin töistä jossain valittamassa oloani ua sitten ehkä tulisi jkkin ratkaisu? Enpä usko. Ja minulla ollut tällainen olotila jo vuosia, nyt vain viimeisen vuoden ajan satanut niin paljon lisää paskaa niskaan ja nimenomaan työn saralla, että ihmettelen ylipäätään toimintakykyäni. Velvollisuudentunne ymv vissiin moottorina.

Ap

Vierailija
26/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin 10 vuotta sitten suoraan alaselälle. Kahteen kuukauteen ei pystynyt selkää taivuttamaan kivutta (jo pelkkä istuminen tuotti tuskaa) ja vieläkin ajottain vihottelee. 0/5 ei kannata.

Vierailija
27/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen välillä toivonut kaatuvani ja murtavani käden tai jalan, että ei tarvitsisi pitkään aikaan mennä töihin. Mielummin käden koska olisi helpompi kuitenkin kulkea kaupassa jne. 

No mulla todettiin juuri keskivaikea masennus ja nyt olen alkuun ainakin muutaman viikon sairauslomalla.

Vierailija
28/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko saikkua, ja takaisin töihin, vaikka murtuneisiin luihin vielä vähän sattuukin. Ei pieni kipu työntekoa estä.

Nykyään työpaikoilla myös usein käytössä korvaavan työn malli, joten sairaslomaa et saa välttämättä ollenkaan. 

Vierailija
29/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä toivon useammin kuumetta, jotta saisin muutaman päivän vapaata. Olen hyvin harmistunut työhöni. 

Vierailija
30/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo ettet lyö päätä, mun kaverille tuli aivovamma kun liukastui :/

Sillä pääsisi eläkkeellekin jo, eikä nykyajan karmeus niin haittaisi jos ei ymmärrä enää ihan kaikkea. Tuijottaisi vain jotain salkkareita ja olla möllöttäisi.

Vierailija
31/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä jotka telovat itseään sairaalakuntoon jotta pääsevät eläkkeelle. Toiset pääsevät mutta syy on psyykkinen. 

Vierailija
32/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin 18v sitten ja satutin polveni. Tehtiin hoitovirhe eikä parantunut,myöhemmin leikattiin mutta sekin epäonnistui. Polvi on menetetty enkä pysty enää liikkumaan normaalisti. Pari kylkiluuta meni onnettomuudessa pari vuotta sitten ja vasta kivuliasta olikin,kuukausia. Vieläkin tuntuu ikävästi. Nämä vaivat jäävät loppuelämäksi. Ap ei ole varmaan ikinä satuttanut itseään kunnolla kun toivoo elämää hankaloittavia tapaturmia. Ei niitä kaatumisia pysty kontrolloimaan miten siinä käy.

Vierailija
33/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mt saikkua. Saat helposti kuukausia.

Vierailija
34/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt itseäsi satuta, otat piilevät näyttelijän lahjasi käyttöön kun menet lääkäriin valittamaan oletettuasi (keksimääsi) vaivaa.

Vierailija
35/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen toisin, ja olen iloinen kehon luut terveenä työpaikalla. Mikä sinua oikein vaivaa?

Olet silleen tosi empaattinenn.

Vierailija
36/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan samanlaisia ajatuksia, sanoin itseni irti ja nyt karenssi menossa. Töitä olen hakenut aktiivisesti ja ollut jo muutamassa haastattelussa. Toiveikkaalla mielellä ainakin toistaiseksi vaikka talous on tiukalla, kun ansiosidonnainen alkaa niin vähän helpottaa. 

Vierailija
37/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt itseäsi satuta, otat piilevät näyttelijän lahjasi käyttöön kun menet lääkäriin valittamaan oletettuasi (keksimääsi) vaivaa.

Näin. Ei kannata oikeasti terveyttään vaarantaa, riittää, jos kehtaa mennä valittamaan ahdistus masentaa en saa nukuttua kaikki pelottaa kaikki ahdistaa en vaan pysty menemään töihin alkaa hirveä ahdistus ja sydämentykytys, saikun lähestyä loppupuolta kerrot, että et saa nukuttua enää lainkaan kun pelottaa työhönpaluu jne. Sitä rataa.

Vierailija
38/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mielummin myönnä ettet jaksa? Työterv lääkärille aika, ja kortit pöydälle.

Saisiko tuoreita kokemuksia, mitä tästä seuraa?

Mun kokemus om 2 viikon saikku, jonka jälkeen odottaa sun kahden viikon tekemättömät työt sekä työterveyspalaveri mikä on ahdistava ja nöyryyttävä.

Ja seuraavien yt:n aikaan olet ensimmäinen lähtijä listalla.

Vierailija
39/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on lääkäristä kiinni miten käy, jotkut ja aika monetkin heistä on niin kallellaan työnantajan suuntaan, että viis veisaavat työntekijän voinnista, töihin vaan.

Työkaverillani kävi hyvä tsäkå, hän sai suoraan 2kk sairausloman, palaa töihin maaiskuussa, ehkä. Ja syynä tosiaan burnis.

Vierailija
40/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoudu vaan hyvissä ajoin ennen terveytesi menettämistä. Itsesi telomista en suosittele, koska lopputulos on arvaamaton ja voi johtaa vaikka pysyvään vammautumiseen ja työkyvyttömyyteen. Itse liukastuin pyörällä ja lensin katuun: mursin jalkani pahasti monesta kohtaa ja nyt monta leikkausta myöhemmin kärsin edelleen kovista luu- ja hermokivuista. Jalkaan joudutaan laittamaan vielä tekonivel, mutta on selvää ettei siitä tule koskaan normaalisti toimivaa ja kivutonta raajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän