Harkitsen tosissani tahallaan liukastumista ja itseni satuttamista
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo ettet lyö päätä, mun kaverille tuli aivovamma kun liukastui :/
Sillä pääsisi eläkkeellekin jo, eikä nykyajan karmeus niin haittaisi jos ei ymmärrä enää ihan kaikkea. Tuijottaisi vain jotain salkkareita ja olla möllöttäisi.
Ei pääse Kelan lääkärit ja vakuutuslääkärit pitää siitä huolen, että sairaseläkkeelle ei pääse kukaan. Olet koomassakin täysin työkykyinen, tajuatko!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tarttuvaa, kun sinullakin taitaa olla sellainen...
Eikä oot! Ite oot aivovamma!
Vierailija kirjoitti:
Pienistä vammoista ei välttämättä saa saikkua ollenkaan. Tässä pieni vamma oli esim. molempien alaraajojen laajat mustelmat (nivusesta polveen asti) ja yläraajojen ruheet. T. pyörällä kaatunut
Mites välihan kävi??
Minä taas pelkään liukastumista kuin ruttoa. Oikeastaan enemmän, kun liukastumiseen on todellinen mahdollisuus, ruttoon nykyään ei niinkään. Joku pieni kuume ei kylläkään haittaisi, kunhan ei norovirusta saa kiusaksi.
Varaa lääkäriaika työterveyslääkäriltä jo tänään. Mutta älä puhu masennuksesta äläkä burn outista suoraan. Diagnoosin tekeminen on nääs lääkärin hommaa. Kerro vaan kuinka raskas olo sulla on töissä, kerro kaikkea siellä tapahtunutta. Ja sano nuo otsikon sanat ääneen. Sairasloma on varma.
Tällainen harkinta on mahdollista ainoastaan sosialistisessa yhteiskunnassa. Yksi syy lisää miksi sosialismi johtaa tuhoon.
Olet idiootti ja ilmeisesti jo kaatunut ja satuttanut pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä oot! Ite oot aivovamma!
Ite ite. Opettele ite kirjoittamaan mäntti.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen harkinta on mahdollista ainoastaan sosialistisessa yhteiskunnassa. Yksi syy lisää miksi sosialismi johtaa tuhoon.
Voi myös värjätä ihon, lihoa, vaihtaa sukupuolta tai alkaa ääripään vassariksi.
Masennus niin saa heti saikkua 3-6 kuukautta. Kerro lääkärille että mies petti ja vei rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, luunmurtumat on todella tuskallisia. Eti joku muu työ.
Ei löydy, viimeksi tänään katsonut työpaikkailmoituksia.
Ap
Minä ymmärrän. Ainakin kaksi kertaa viikossa on sama ajatus. En kuitenkaan tee itselleni mitään, mutta tämä työ tappaa sisäisesti