Harkitsen tosissani tahallaan liukastumista ja itseni satuttamista
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ihan on lääkäristä kiinni miten käy, jotkut ja aika monetkin heistä on niin kallellaan työnantajan suuntaan, että viis veisaavat työntekijän voinnista, töihin vaan.
Työkaverillani kävi hyvä tsäkå, hän sai suoraan 2kk sairausloman, palaa töihin maaiskuussa, ehkä. Ja syynä tosiaan burnis.
Aina puhutaan työuupumuksesta, vaikka itse tuntemillani saikuttajilla syyt on olleet ihan muualla. Se, ettei jaksa töissä, johtuu muista syistä. Työpaikkaa on kiva syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, luunmurtumat on todella tuskallisia. Eti joku muu työ.
Jos ajattelee noin niin kannattaa kokeilla mielenterveyssyystä...
Olen ollut joskus samassa pisteessä. Ihminen voi mennä ihan loppuun huonosti sopivan ja raskaan työn vuoksi.
Minäkin olen miettinyt, koska Kelan sairaspäivärahakin on nykyisin parempi kuin ansiosidonnaiset. Eikä tarvitsisi olla työkkärin listoilla sairauslomalla.
Ei luunmurtumasta aina jäädä saikulle. Itelläni iso nivelpallo murtui, päivääkään en ollut poissa. Olihan se kipeä. Jotkut tietysti jäävät millä tahansa syyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Millä meinaat katkoa luusi? Ei ne luut niin vain poikki mene kaatuessa.
Ranteen luut menee helposti, muistaa vain ottaa kädellä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, luunmurtumat on todella tuskallisia. Eti joku muu työ.
Ei löydy, viimeksi tänään katsonut työpaikkailmoituksia.
Ap
Ei niitä ilmoituksista enää löydäkään, kiitos demareiden idioottipakkohaun. Nyt pitää osata etsiä verkostoista.
Kas kun ei nykyinen hallitus ole sitä lopettanut.
Toi on ollut suosittu että tippuu katolta ja kipu ei haittaa kun kunnon lääkkeet että tuntuu kuin olisi paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa antaa fudut pienimmästäkin syystä. Ole duunissa naama v_turallaan - johan tulee lähtö. Saat ansiosidonnaista ja etsit uuden työn.
EI PIDÄ PAIKKANSA. Irtisanoa saa vain erittäin hyvin perustein. Naama v-turallaan ei ole pätevä syy.
Nykyään ei masennus enää riitä syyksi.