Matkakohde - Go vai no / đđ»/đđ»
Kommentit (122)
Hassua, kun suomalaisten suosituimmat kohteet Kanarian saaret ja Fuengirola ovat saaneet enemman miinuksia kuin plussia đ
Vierailija kirjoitti:
Hassua, kun suomalaisten suosituimmat kohteet Kanarian saaret ja Fuengirola ovat saaneet enemman miinuksia kuin plussia đ
En tunne ketÀÀn, joka olisi kÀynyt Fugessa. EiköhÀn se ole elÀkelÀisten paikka? Niiden jotka asuu siellÀ talvella.
Teneriffalla olen ollut, ja tykkÀsin, koska olin lapsen kanssa, ja siellÀ on upea vesipuisto. Muualle kanarialle en menisi.
EhkÀ tÀÀllÀ palstalla on eri porukka, kuin kyseisiin paikkoihin matkustavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketÀÀn, joka olisi kÀynyt Fugessa. EiköhÀn se ole elÀkelÀisten paikka? Niiden jotka asuu siellÀ talvella.
Teneriffalla olen ollut, ja tykkÀsin, koska olin lapsen kanssa, ja siellÀ on upea vesipuisto. Muualle kanarialle en menisi.
EhkÀ tÀÀllÀ palstalla on eri porukka, kuin kyseisiin paikkoihin matkustavat?
Aurinkorannikolla asuu vakituisestikin arviolta 10 000 suomalaista, muuttolintuja on moninkertainen mÀÀrÀ. Alueella asuu myös nuorempaa vÀkeÀ, siellÀ on suomalaisia työpaikkoja kuten Barona, suomalainen koulu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New York
Ei onnistu oikein jÀrjellisesti pÀÀstÀ meren yli sinne.
Uimallako olet yrittÀnyt?
Vierailija kirjoitti:
Noilla on aika huono maine. Toki vetÀÀ puoleensa tietynlaista porukkaa, mutta moni Espanjan matkaaja menee mieluummin esim. Barcelonaan, Sevillaan, Ibizalle, Valenciaan, Marbellaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on aika huono maine. Toki vetÀÀ puoleensa tietynlaista porukkaa, mutta moni Espanjan matkaaja menee mieluummin esim. Barcelonaan, Sevillaan, Ibizalle, Valenciaan, Marbellaan...
KyllÀ fugessa nuoria perheitÀ asuu.
Vierailija kirjoitti:
New York
Suora lento Helsinki-Vantaalta, ainakin ennen ollut.
En ole kuullutkaan, mitÀ tarkoitat?