Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
401/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, kommenttini häipynyt. Analyysiä miesh*uoriksi nimittelevältä naiselta. Ei taida monikaan katsoa peilin kautta silmiensä läpi

Että mitä? 

Vierailija
402/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin antaa. Antaisiko tällainen mies mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40-40-vuotiaalle naiselle?

Miksi ei? Siinähän vasta tutustuukin hyvin kun molemmat sekoilee samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mies tänne, niin otan hänet mielihyvin. Yhdessä kasvaminen on hyvä asia. Ikä ei ole ongelma.

Vierailija
404/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut mahdollisuuden jopa kolmelle. Ja jokainen oli sysipaska kaikin tavoin. Ihan kuin jostain Turhapuro elokuvasta. Ihan naurattaa jälkeen päin. 

En todellakaan enää "anna mahdollisuutta" yhtään kellekään. Antakoot joku vuorostaan minulle, miksi mun pitää aina olla se vahvempi osapuoli? 

Vierailija
405/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on ollut kokemattomia miehiä ja ei kiitos. En syty sellaisista varovaisista miehistä, jotka ei ymmärrä mitä tekee ja joita pitää opastaa. Sängyssä siis. Ja yleensä se tarkoittaa myös epävarmuutta muussakin, niin ei. 

N38

Ikä vain nuorena viestien edetessä. Kuinkas vanha se sinun lapsesi nyt olikaan?

Vierailija
406/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minulla on ollut kokemattomia miehiä ja ei kiitos. En syty sellaisista varovaisista miehistä, jotka ei ymmärrä mitä tekee ja joita pitää opastaa. Sängyssä siis. Ja yleensä se tarkoittaa myös epävarmuutta muussakin, niin ei. 

N38

Oletko oikeasti noin vajaaälyinen, että et ymmärrä täällä palstalla olevan paljon kirjoittajia?

- eri

Tässä ketjussa on vain yksi vajaaälyinen, joka luulee, että kukaan ei häntä tunnista :D Meneekö päiväsi aina pilalle ja verenpaineet nousee, kun mietit tätä ketjua?

Vierailija
407/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
408/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Olet kirjoittanut tämän saman viestin ketjuun jo kymmenen kertaa N46. Kyllä me jo tajuttiin.

Siis mitä helv, ensimmäistä kertaa näin ja avasin koko ketjun. 

Taitaa ottaa tiukille, että suuri osa naisista haluaa miehen, joka ymmärtää mitä tekee. 

Suurin osa miehistä haluaa naisen, joka ei ole latvalaho. Harmi ettei sellaisia riitä kaikille.

-eri

Vierailija
409/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo iso 🚩on. Kielii jostakin ongelmasta (työtön, mt ongelmat, ujous/matala testosteroni)

Miten työttömyys tähän liittyy? Voihan sitä olla korkeat testotasot mutta ei ole löytänyt parisuhdetta tai edes yhden illan juttuja, eivät kaikki miehet edes halua sellaisia :D

Vierailija
410/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Oletko oikeasti noin vajaaälyinen, että et ymmärrä täällä palstalla olevan paljon kirjoittajia?

- eri

Kirjoitustyyli paljastaa ne tietyt samat...

Niinhän sä luulet sun harhaisessa päässä. 

- eri

Vierailija
411/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vain tuo sekoilija jatkaa ja vainoaa N46. Ei ole normaalia käytöstä tuollainen.

Oletpa tosiaan kunnon uhri :D

Vierailija
412/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu jatkaa edelleen tuota vainoamista. Kyllä olen nyt minäkin jo ilmiantanut noita kommentteja koska menee sairaan jankutuksen puolelle.

Vierailija
413/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu jatkaa edelleen tuota vainoamista. Kyllä olen nyt minäkin jo ilmiantanut noita kommentteja koska menee sairaan jankutuksen puolelle.

Miten vainoaminen edes tapahtuu anonyymillä keskustelufoorumilla? Toi tyyppihän voi olla ihan joku muu.

-ohis

Vierailija
414/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vainoaminen edes tapahtuu anonyymillä keskustelufoorumilla? Toi tyyppihän voi olla ihan joku muu.

-ohis

Sama sekopää tuo on koko ketjun ajan ollut. Hyökkää naisten kimppuun koska naiset eivät suostu alistumaan tuollaisen uuvatin seksiorjaksi.

Vierailija
415/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Sama sekopää tuo on koko ketjun ajan ollut. Hyökkää naisten kimppuun koska naiset eivät suostu alistumaan tuollaisen uuvatin seksiorjaksi.

Paljastaa itsensä sekä todellisen karvansa, jolloin helppo sivuuttaa kommenttejaan myöten. 
Mitä vähemmän huomiota saa, sen parempi. 

Vierailija
416/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Kyllä se on vainoamista jos koko ajan hyökkää saman kirjoittajan kimppuun. Vaikka miten oltaisiin anomyymeja. Tuollainen jankuttaminen ja vainoaminen häiritsee keskustelua kaikkien osalta. 

- eri

Kannattaa varmaan tutustua vainoamisen määritelmään rikoslaissa.

-ohis

Vierailija
417/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Kyllä se on vainoamista jos koko ajan hyökkää saman kirjoittajan kimppuun. Vaikka miten oltaisiin anomyymeja. Tuollainen jankuttaminen ja vainoaminen häiritsee keskustelua kaikkien osalta. 

- eri

Kannattaa varmaan tutustua vainoamisen määritelmään rikoslaissa.

-ohis

Älä nillitä. Ei tuo ole asiallista käytöstä hyökätä koko ajan yhden kimppuun ja syyttää muitakin häneksi. 

- eri

Vierailija
418/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Älä nillitä. Ei tuo ole asiallista käytöstä hyökätä koko ajan yhden kimppuun ja syyttää muitakin häneksi. 

- eri''

Eikös tässä ketjussa viimeisen parin sivun perusteella kaikki ketjun kirjoittelit tee tuota samaa? Hyökkäävät yhden kimppuun ja syyttävät muita häneksi. Syytetty puoli vain vaihtuu viestien välissä.

Vierailija
419/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun voisi jo vaikka poistaa. Suotaa ja huopaa edestakaisin.

Vierailija
420/430 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vain tuo sekoilija jatkaa ja vainoaa N46. Ei ole normaalia käytöstä tuollainen.

No toi "N46" juuri tuossa aukoi päätään sivulliselle. Eli molemmat on latvalahoja. Sekä "oikea" että se feikki.

Sä näet jo harhoja.