Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
381/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhteeseen, liikaa opeteltavaa enkä mä ala opettamaan.En jaksa.Seksiä saisi multa rahalla

Vierailija
382/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Ei nyt ihan johdannossa mutta kyllä siinä yhteydessä kun päätetään selvittää että siirrytäänkö ns vakavaan päämäärätietoiseen vaiheeseen. 

Hienoa, että olet johdannollinen ja et pelaa kaksilla rattailla niin kuin yksi toinen kirjoittaja tässä ketjussa.

Vai, että oikein johdannollinen. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin, jos olisin sinkku.  Mieluummin kokematon mies kuin sellainen, jolla on ollut suuri määrä kumppaneita. Tosin voisi huolestuttaa, osaako tuollainen kokematon mies sitoutua vai voittaako hänellä kokeilunhalu, kun on ns. peli avattu ja itseluottamus ehkä siinä kasvanut. 

Vierailija
384/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksipä en.

Vierailija
385/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Ei nyt ihan johdannossa mutta kyllä siinä yhteydessä kun päätetään selvittää että siirrytäänkö ns vakavaan päämäärätietoiseen vaiheeseen. 

Hienoa, että olet johdannollinen ja et pelaa kaksilla rattailla niin kuin yksi toinen kirjoittaja tässä ketjussa.

Ehkä jotkut menevät asiaan jo kätellessä, kenties jotkut jo ilman kättelyä. 

Jos on kysymys sen seikan selvittämisestä että muutettaisiin asetelmia, niin kyllä odottaisin pientä johdantoa toiselta jos aloite muutokseen tulee toiselta. Ja en kyllä itsekään haluaisi olla vain, mahdollisesti vaativassa sävyssä, töksäyttävä tilanteen muutoskäsittelyä jyräävästi vaativa osapuoli. 

Vierailija
386/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

AUTISTIPASKAJANKKAAJA

Vierailija
387/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä, liikaa erilaista elämää takana.  Mieluummin että olisi elämänkokemusta esimerkiksi jonkintasoisesta parisuhteesta. 

Minä en välttämättä ymmärtäisi tätä ko. miestä eikä tämä mies minua. 

Vierailija
388/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voisin, jos olisin sinkku.  Mieluummin kokematon mies kuin sellainen, jolla on ollut suuri määrä kumppaneita. Tosin voisi huolestuttaa, osaako tuollainen kokematon mies sitoutua vai voittaako hänellä kokeilunhalu, kun on ns. peli avattu ja itseluottamus ehkä siinä kasvanut. 

Erittäin todennäköisesti tuollaisella tyypillä voittaa kokeilunhalu ja pettää heti, kun tilaisuus tulee.

Vierailija
389/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää olla hyvä johdanto...

Vierailija
390/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa. Antaisiko tällainen mies mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40-40-vuotiaalle naiselle?

Vierailija
391/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurinta osaa naisista ei kiinnosta pelimiehet. Koittakaa myös ymmärtää, että on paljon välissä täysin kokematon ja pelimies. "

Huomaatko? Edelleen vaadit mieheltä asioita, joita et itse ole valmis antamaan.

Vierailija
392/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin todennäköisesti tuollaisella tyypillä voittaa kokeilunhalu ja pettää heti, kun tilaisuus tulee.

Miksi pettäisi? Kai ymmärrät että tuollaisen miehen luonne ei ole mikään kovin spontaani, mikä lähtee pettämään toista hetken mielijohteesta, kun kerran parisuhteeseen pääsee.

Vierailija
393/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet pettävät.

Vierailija
394/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurinta osaa naisista ei kiinnosta pelimiehet. Koittakaa myös ymmärtää, että on paljon välissä täysin kokematon ja pelimies. "

Mitä ihmettä sä selität? Edelleen? Missä mä olen vaatinut yhtään mitään? En tuossa mun kommentissakaan vaatinut yhtään mitään vaan huomautin vain, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta pelimiehet ja, että kokemattoman ja pelimiehen väliin mahtuu paljon. Miten ihmeessä sä sait tuosta, että mä vaadin jotakin miehiltä mitä en voi antaa? Mitä ihmeen logiikkaa tuo oikein on? 

Vierailija
395/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämäni termi: "Pelimies"

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Unelmien mies" (tavatessa pelimiehen ekaa kertaa)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Maailman ihanin mies" (alkuhuumassa pelimiehen kanssa)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Mieheni on sitä-tätä-tuota - eroko?" (kun pelimies alkaa kyllästyä naiseen)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "SIKA" (kun pelimies on vaihtanut uuteen)

Pelimies...

Vierailija
396/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä selität? Edelleen? Missä mä olen vaatinut yhtään mitään? En tuossa mun kommentissakaan vaatinut yhtään mitään vaan huomautin vain, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta pelimiehet ja, että kokemattoman ja pelimiehen väliin mahtuu paljon. Miten ihmeessä sä sait tuosta, että mä vaadin jotakin miehiltä mitä en voi antaa? Mitä ihmeen logiikkaa tuo oikein on? 

Anteeksi. En tiennyt että keskustelin (pienen) lapsen kanssa (=vauva). Yritän käyttää jatkossa helpompaa kieltä.

Vierailija
397/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. En tiennyt että keskustelin (pienen) lapsen kanssa (=vauva). Yritän käyttää jatkossa helpompaa kieltä.

Voi hyvänen aika. Mä vastasin aiemmin täysin asiallisesti ja sä tulit siihen ilkkumaan ja syyttelemään. Sun käytös tässä lapsellista on. 

Vierailija
398/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämäni termi: "Pelimies"

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Unelmien mies" (tavatessa pelimiehen ekaa kertaa)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Maailman ihanin mies" (alkuhuumassa pelimiehen kanssa)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "Mieheni on sitä-tätä-tuota - eroko?" (kun pelimies alkaa kyllästyä naiseen)

Kohteena olevan naisen käyttämä termi: "SIKA" (kun pelimies on vaihtanut uuteen)

Pelimies...

Hirttikö sulla lopullisesti jumiin?

Vierailija
399/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se mahdollista mutta enpä kyllä noin voimakkaasti asiaa ilmaisisi, että peräti 'erittäin todennäköisesti'. 

Vierailija
400/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pitää olla hyvä johdanto. 

Jos johdanto on hyvä, tuskin se asiaa ainakaan huonompaan suuntaan vie.