Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
341/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehet on olemassa vain ja ainoastaan naisia varten vaikka naisten ei kuulu enää nykypäivänä tehdä mitään miesten hyväksi

Vierailija
342/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan koko ketjua en ehtinyt lukea. Minua ei haittaisi kokemattomuus, mutta miettisin sitä, onko mies nähnyt alastomia naisia vain aikuisviihteessä. Siihen kun läväyttää tavallisen nelikymppisen naisen, niin ero on suuri, vaikka nainen olisi normaalipainoinen.

Tuosta alastomuudesta että pyhän elämänmenon ylläpitämisessä, erään papin sanoin, "ALASTOMUUS KUULUU VAIN AVIOPUOLISOLLE".   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy taas yhteiskunnan kaksinaismoralismi. Mies ei ole mies eikä mikään jos ei ole paneskellut ympäriinsä

Eipä se sitä tarkoita lainkaan vaan kyse ihan normiparisuhteista, joihin se 40 kokematon on hyvin arvelluttava, useimmiten 5v lapsen tasolla kommunikaatiossa jne. 

Vierailija
344/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laumaeläimellistä. 

Tuomitaan erilaisuus ja pakonomaisesti ollaan kuten muut. 

Sanotaan epänormaaliksi ja tehdään henkilöstä olettamuksia jos ei tiettyyn ikävuoteen ole suoritettu tiettyjä virstanpylväitä. 

Kaikki eivät halua "saada ekaa kertaa vain alta pois". Se heille suotakoon jos suodaan samoin seksikumppanin jatkuva vaihtaminenkin. 

Ennen ei saanut harrastaa seksiä vaan siihen oli tiukahko moraalikoodisto. Nykyään on pakko harrastaa seksiä, moraalikoodisto alkaa olemaan tähän yhtä tiukka kuten aikoinaan. Sitä leimautuu. 

Vähän suvaitsevaisuutta ja empatiaa kanssaihmisiä kohtaan, kiitos. 

Pimeyden syvyyden ytimen "moraali"koodistosta: 

"Nykyään on pakko harrastaa seksiä" 

Vierailija
345/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisten seksikumppanien määrän salaaminen taas ei ole valehtelua.

Pimittämistä. 

Vierailija
346/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ja on  koko ajan ollut mahdollisuus luoda ystävyys- ja rakkaussuhde sellaisen ihmisen kanssa, joka kiinnostuu sinusta.

Parisuhde ja kiintymysseksi ei ole ikinä yksipuolista, eikä se ole antamista.

Mikä lie sitten tekosyysi siihen ettet ole kyennyt sellaista suhdetta luomaan. Jokin vääristymä omassa mielessäsi.

Kauhea sepustus vaikka kaksi kirjainta "EI" olisi riittänyt. Kuka näitä ymmärtää :D

Vierailija
347/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin valehtelemaan kokemuksistasi, jos se niin tiukkaa tekee, on ohjeeni kaikille kokemattomille 40v miehille!  Sillai se on tehty maailman sivu, sillä jokainen poika tai mies on kokematon aluksi.

Kyllä, jokainen kokematon aluksi. 

Mutta ei silti jokainen valehtele kokemuksistaan tai kokemattomuudestaan. 

Vierailija
348/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että naiset ovat sitä mieltä, että valitsisivat ennemmin pelurin ja monen helman kundin kuin kokemattomamman kundin, joka olisi tod.näk. uskollisempi. 

Samahan se taitaa olla miehillä. Muikkelilla oltava pokemoovit ennen kaikkea, muusta viis. 

Älä yleistä. Peluri ja monen helman kundi ei kelpaa mulle. Sellainen yritti ottaa yhteyttä viime viikolla. Pistin samantien estoon. 

Vierailija
349/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko päässyt naisen tussua kädellä kopaisemaan vai onko sekin vielä kokematta?

Vierailija
350/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy taas yhteiskunnan kaksinaismoralismi. Mies ei ole mies eikä mikään jos ei ole paneskellut ympäriinsä

Jep. Naisen mielestä miehen pitää olla valmiiksi niin kokenut että osaa tyydyttää tämän naisen. Kuitenkaan ei saisi olla aikaisempia naisia... Luusereiden mielestä mies ei ole mies, ellei ole vähintään sataa naista pannut. Eikä tarvitse edes arvata, kumpi noista miehistä on naiselle halutumpi.

Vierailija
351/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs juupas.  Totaalinen kokemattomuus versus pari seksikokemusta.  Nainen ei huomaa eroa.  Piste.  Kyllä minä ymmärrän miksi jankkaatte vastaan, mutta siinä ei ole mitään totuuspohjaa.

"He puhuvat valhetta toinen toisellensa"  

Vierailija
352/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Parikymppisellä miehellä kokemattomuus on söpöä ja seksikästä. Nelikymppinen mies samassa tilanteessa on hylkytavaraa. 

-Puuma

Itse en nelikymppisenä tunne mitään vetoa parikymppiseen miespoikaan. Tykkään omanikäisistä ja kunnollisista miehistä. 

Vierailija
353/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se sitä tarkoita lainkaan vaan kyse ihan normiparisuhteista, joihin se 40 kokematon on hyvin arvelluttava, useimmiten 5v lapsen tasolla kommunikaatiossa jne. 

Tässäpä se tulikin. Samanlaista mustamaalausta esitetään naisista joilla on ollut useita seksuaalisia kumppaneita. 

Vierailija
354/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei naisena ole juurikaan paljon kokemuksia miesten kanssa enkä ole koskaan mielestäni seurustellut. Moni tuttavamies on usein olettanut päinvastaista, että olisin varattu tai miehiä olisi joka sormelle. Todellisuudessa parisuhde ei vaan kiinnosta eikä seksi. Inhoan kaikenlaista siirappia ja kyllästyn ihmisiin nopeasti. Jos joku luulee, että pelurit kiinnostaa, niin ei kiitos. En koe pelureissa mitään jännittävää, he eivät herätä minussa mitään tunteita, ainoastaan sääliä. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa lopettaa alkanut suhde. Ongelma on ollut toinen osapuoli, joka ei suostu uskomaan, että kiinnostus vain loppui tosta vaan. Jos joku päivä päätän mennä parisuhteeseen, niin vaadin mieheltä ehdotonta uskollisuutta. En ole itse mustasukkainen, joten en hyväksy tällaista toiselta. Olen itse uskollinen ja luotettava ja vaadin näitä myös toiselta. Jos käy ilmi, ettei toinen olekaan luottamukseni arvoinen, niin potkaisen hänet samantien elämästäni. Yksinoleminen ei pelota, koska nautin siitä. 

Vierailija
355/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut eivät ymmärrä välimuotoja? Miksi teille on olemassa vain ääripäät? 

Vierailija
356/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan koko ketjua en ehtinyt lukea. Minua ei haittaisi kokemattomuus, mutta miettisin sitä, onko mies nähnyt alastomia naisia vain aikuisviihteessä. Siihen kun läväyttää tavallisen nelikymppisen naisen, niin ero on suuri, vaikka nainen olisi normaalipainoinen.

Tuosta alastomuudesta että pyhän elämänmenon ylläpitämisessä, erään papin sanoin, "ALASTOMUUS KUULUU VAIN AVIOPUOLISOLLE".   

Miten me muut peseydymme ja saunomme? Saako vauvan kylvettää?

Vierailija
357/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Vierailija
358/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Kyllä mä voin kertoa parisuhdehistoriani. Seksikumppaneiden määrää en kerro. Te jotkut nyt jäätte kiinni vain tuohon seksiin vaikka tässä oli kyse parisuhteesta ja seksistä molemmista eikä vain toisesta. 

Mä 44-vuotiaana naisena en halua parisuhteeseen aikuista keski-ikäistä miestä jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Vaikka olisi ollut vain yksi pitkä parisuhde, niin tällaisella miehellä on kuitenkin kokemusta siitä miten elää ja olla toisen ihmisen kanssa. Täysin parisuhdekokematon jo vähän vanhempi mies on yleensä ikävä tapoihinsa piintynyt, ei osaa ottaa toista huomioon eikä vain yksinkertaisesti osaa olla parisuhteessa. En mä ainakaan jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä tuollaisessa asiassa jonka monet oppii jo nuoremmalla iällä. 

Vierailija
359/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Kyllä mä voin kertoa parisuhdehistoriani. Seksikumppaneiden määrää en kerro. Te jotkut nyt jäätte kiinni vain tuohon seksiin vaikka tässä oli kyse parisuhteesta ja seksistä molemmista eikä vain toisesta. 

Mä 44-vuotiaana naisena en halua parisuhteeseen aikuista keski-ikäistä miestä jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Vaikka olisi ollut vain yksi pitkä parisuhde, niin tällaisella miehellä on kuitenkin kokemusta siitä miten elää ja olla toisen ihmisen kanssa. Täysin parisuhdekokematon jo vähän vanhempi mies on yleensä ikävä tapoihinsa piintynyt, ei osaa ottaa toista huomioon eikä vain yksinkertaisesti osaa olla parisuhteessa. En mä ainakaan jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä tuollaisessa asiassa jonka monet oppii jo nuoremmalla iällä. ''

Kumma, että se ikäkin on nyt nuorentunut kaksi vuotta päivässä.

Tämä taisikin taas olla vain sellainen sääntöjä sinulle, ei minulle homma taas. Miehen pitää heti kättelyssä 'rehellisyyden' nimissä paljastaa kokemuksensa. Nainen saa sen ilmeisesti salata.

Vierailija
360/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että naiset ovat sitä mieltä, että valitsisivat ennemmin pelurin ja monen helman kundin kuin kokemattomamman kundin, joka olisi tod.näk. uskollisempi. 

Samahan se taitaa olla miehillä. Muikkelilla oltava pokemoovit ennen kaikkea, muusta viis. 

Älä yleistä. Peluri ja monen helman kundi ei kelpaa mulle. Sellainen yritti ottaa yhteyttä viime viikolla. Pistin samantien estoon. 

Jipii! 1 nainen koko maailmassa, joka (väittää) ettei ole pelimiehistä kiinnostunut. Uskoo ken tahtoo...