Mitkä ovat "oikeat" tavat iskeä nainen?
Kommentit (60)
En ymmärrä, miksi tämäkin pitää vääntää rautalangasta.
Riippuu aika paljon kontekstista, mutta basically - älä ole ällöttävä setämies.
"Moi, vaikutat musta tosi kiinnostavalta ihmiseltä/oot tosi kaunis, olisitko halunnut lähteä kahville?"
Kysy asiaa vielä Lada-Jussilta. Siinä on kokenut pokaaja.
Suoraa puhetta "olisko mittää pilluhommiahan tiedos" ja satasen seteli kouraan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy olla hänen tyyppisensä ja hänen täytyy olla vapaa. Sitten juttelet ja odotat, että nainen ihastuu. Tässä voi mennä vuosia. Sitten voit pyytää kahville, jos nainen ei ole tehnyt aloitetta. Ja jos ei nainen kiinnostu, se on voi voi.
Nainen
Ai vuosia menee tosiaan??
Vierailija kirjoitti:
"Moi, vaikutat musta tosi kiinnostavalta ihmiseltä/oot tosi kaunis, olisitko halunnut lähteä kahville?"
Turn off! Kauniit naiset luulevat tuota koko ajan. T. Nuorena hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun täytyy olla hänen tyyppisensä ja hänen täytyy olla vapaa. Sitten juttelet ja odotat, että nainen ihastuu. Tässä voi mennä vuosia. Sitten voit pyytää kahville, jos nainen ei ole tehnyt aloitetta. Ja jos ei nainen kiinnostu, se on voi voi.
NainenAi vuosia menee tosiaan??
Kolme kuukautta tai vuosia, jos näette harvoin. Nainen
Katso jokin Uuno elokuva ja tee päinvastoin.
Anna naisen tehdä aloite. Jotenkin vanhanaikaista, että miehen pitää "iskeä".
en edes tiedä olen vaan mukava ihmisille ja se kehittyy joskus flirtiksi
Vierailija kirjoitti:
Anna naisen tehdä aloite. Jotenkin vanhanaikaista, että miehen pitää "iskeä".
Vain osaksi totta. Naisen pitää ihastua ensin, ja sitten mies voi iskeä. Nainen
Olen nainen, joka tykkää naisista eikä minulla ole mitään hajua miten iskeä naisia.
helppoa. hanki muutama miljoona ja laatikkoleuka.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka tykkää naisista eikä minulla ole mitään hajua miten iskeä naisia.
Nytpä tiedät, miten vaikeaa miehillä on.
Löydät sen naisen heikon kohdan ja isket siihen. Jos nainen on vahva ja voimakas persoona, sitten haastatkin sitä vähän. Nii sit se syttyy.
Luonnostaan tulee kaikki asiat jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
Löydät sen naisen heikon kohdan ja isket siihen. Jos nainen on vahva ja voimakas persoona, sitten haastatkin sitä vähän. Nii sit se syttyy.
Luonnostaan tulee kaikki asiat jos on tullakseen.
Tuollainen pelailu ei vie mihinkään pysyvään. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moi, vaikutat musta tosi kiinnostavalta ihmiseltä/oot tosi kaunis, olisitko halunnut lähteä kahville?"Turn off! Kauniit naiset luulevat tuota koko ajan. T. Nuorena hyvännäköinen
Mua ainakin nuorena loukkas, jos joku ventovieras kehui kauniiksi. En halunnu, että kukaan innostuu musta pelkän ulkonäön perusteella. Ja oli mun mielestä aika asiatonta kehua ulkonäköä, kun ei tuntenu mua ollenkaan.
Ulkonäön kehuminen on vaan merkki siitä, ettei oo kiinnostunu naisesta ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytpä tiedät, miten vaikeaa miehillä on.
Olen biseksuaali nainen ja oman kokemukseni mukaan on aivan helkkarin paljon helpompi iskeä naisia kuin miehiä. Naiset rakastavat huomiota, miehiä esineellistäminen ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moi, vaikutat musta tosi kiinnostavalta ihmiseltä/oot tosi kaunis, olisitko halunnut lähteä kahville?"Turn off! Kauniit naiset luulevat tuota koko ajan. T. Nuorena hyvännäköinen
Mua ainakin nuorena loukkas, jos joku ventovieras kehui kauniiksi. En halunnu, että kukaan innostuu musta pelkän ulkonäön perusteella. Ja oli mun mielestä aika asiatonta kehua ulkonäköä, kun ei tuntenu mua ollenkaan.
Ulkonäön kehuminen on vaan merkki siitä, ettei oo kiinnostunu naisesta ihmisenä.
Tämä. Ja yrittää sänkyyn. Nuorena hyvännäköinen
Kuuntele Rakastiko, Vesku? audiodraama, sieltä löytyy vinkkejä pilvin pimein:
Nainen