Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
361/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, että naiset ovat sitä mieltä, että valitsisivat ennemmin pelurin ja monen helman kundin kuin kokemattomamman kundin, joka olisi tod.näk. uskollisempi. 

Samahan se taitaa olla miehillä. Muikkelilla oltava pokemoovit ennen kaikkea, muusta viis. 

Älä yleistä. Peluri ja monen helman kundi ei kelpaa mulle. Sellainen yritti ottaa yhteyttä viime viikolla. Pistin samantien estoon. 

Jipii! 1 nainen koko maailmassa, joka (väittää) ettei ole pelimiehistä kiinnostunut. Uskoo ken tahtoo...

Suurinta osaa naisista ei kiinnosta pelimiehet. Koittakaa myös ymmärtää, että on paljon välissä täysin kokematon ja pelimies. 

Vierailija
362/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Kyllä mä voin kertoa parisuhdehistoriani. Seksikumppaneiden määrää en kerro. Te jotkut nyt jäätte kiinni vain tuohon seksiin vaikka tässä oli kyse parisuhteesta ja seksistä molemmista eikä vain toisesta. 

Mä 44-vuotiaana naisena en halua parisuhteeseen aikuista keski-ikäistä miestä jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Vaikka olisi ollut vain yksi pitkä parisuhde, niin tällaisella miehellä on kuitenkin kokemusta siitä miten elää ja olla toisen ihmisen kanssa. Täysin parisuhdekokematon jo vähän vanhempi mies on yleensä ikävä tapoihinsa piintynyt, ei osaa ottaa toista huomioon eikä vain yksinkertaisesti osaa olla parisuhteessa. En mä ainakaan jaksa alkaa opettamaan aikuista miestä tuollaisessa asiassa jonka monet oppii jo nuoremmalla iällä. ''

Kumma, että se ikäkin on nyt nuorentunut kaksi vuotta päivässä.

Tämä taisikin taas olla vain sellainen sääntöjä sinulle, ei minulle homma taas. Miehen pitää heti

Voi luoja. Opettele lukemaan. Sun aivot jumittaa nyt vain petikumppaneiden määrässä ja kaikki muu menee sulta ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Voi luoja. Opettele lukemaan. Sun aivot jumittaa nyt vain petikumppaneiden määrässä ja kaikki muu menee sulta ohi. ''

Voisitko N46 viimeinkin vastata, että haluatko sinä tietää partnerin kokemuksen määrän vai et? Vieläkin olet siinä maailmassa, että sillä ei ole väliä, mutta kunhan se ei ole 0 ja se on valehtelua. Oman kokemuksen salaaminen on tietysti sinulle OK. Sääntöjä sinulle, mutta ei minulle.

Vierailija
364/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Muistakaa naiset, älkää vain missään nimessä uskaltako vaatia miehiltä yhtään mitään! Naisilla ei saa olla mitää toiveita miesten suhteen vaan kuka tahansa mies pitää kelvata!

Miehiltä voi vaatia paljonkin, mutta jos sun vaatimus on se, että sinun pitää saada tietää kumppanien määrä (edes se, onko niitä 0 vai enemmän), niin sinun pitää ihan itse kysyä eikä odottaa, että toinen oma-aloitteisesti kertoo ihan siltä varalta, että kuulut niihin ihmisiin, joiden mielestä nolla on liian vähän tai 50 on liian monta.

Ja jos kysyt, niin otat sen riskin, että hän on niitä ihmisiä, jotka eivät halua kumppaniksi ihmisiä, jotka ovat tuomitsevia toisen kumppanien määrän suhteen. Itse naisena en katselisi miestä, jonka pitää saada tietää aiempien kumppanieni määrä, että hän voi arvottaa minut sen perusteella.

Aina ja kaikessa on riski, että toinen osapuoli päätt..... [ arrrggh tätä taannoista uudistusta mikä katkaisee takstit ]  

"... välttyypähän menemästä suhteeseen..." 

Niin juuri, välttää luodit 🙂 

Vierailija
365/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Voi luoja. Opettele lukemaan. Sun aivot jumittaa nyt vain petikumppaneiden määrässä ja kaikki muu menee sulta ohi. ''

Voisitko N46 viimeinkin vastata, että haluatko sinä tietää partnerin kokemuksen määrän vai et? Vieläkin olet siinä maailmassa, että sillä ei ole väliä, mutta kunhan se ei ole 0 ja se on valehtelua. Oman kokemuksen salaaminen on tietysti sinulle OK. Sääntöjä sinulle, mutta ei minulle.

Mä en ole N46. Mä olen nyt kirjoittanut pääasiassa parisuhteesta ja sitä sä et selvästikään osaa lukea. Mistään valehtelusta en ole kirjoittanut mitään. Lue nyt ihan ajatuksella mun kirjoitukset ennen kuin alat viisastelemaan. Sä jumitat nyt vain seksikumppaneiden määrässä etkä pääse siitä yli. 

Vierailija
366/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko n46 joku palstakundeista, joka keksi trollata naisena todistaakseen naisten kaksinaismoralistisuuden seksikumppanien määrän suhteen? 

Miksi vain naisten seksikumppanien määrä saisi olla 0-ääretön jos miesten ei saisi olla 0? 

Aika ovela trolli. 

Olen nainen ja aloin epäillä tuota trolliksi, sillä vaikea kuvitella, että joku nainen viitsisi viestikaupalla jauhaa, ettei halua kokematonta miestä. 

Mä olen samaa mieltä, että en halua kokematonta miestä. Olenko siis trolli? Miksi nainen ei taaskaan saisi sanoa mitä haluaa?

Kai sanoa saa. Mutta jauhaa sitä samaa kommentista toiseen. 

Vierailija
367/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin antaisin mahdollisuutta.

Äkkiseltään voisin kuvitella että tilanne on lähes sama, kuin silloin kun tapasin miehen, jolla oli todella pitkä ja toksinen ihmissuhde takana ja kaikki jouduttiin opettelemaan uudestaan.

Vierailija
368/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy taas yhteiskunnan kaksinaismoralismi. Mies ei ole mies eikä mikään jos ei ole paneskellut ympäriinsä

Miksi jotkut eivät ymmärrä välimuotoja? Miksi teille on olemassa vain ääripäät? 

Mutta onhan se kärjistetysti näin. En ole koskaan ollut mikään sukupuoliessentialisti, mutta naisista suurimmalle osalle sukupuoliroolit on vain tärkeitä, kunhan vaatimukset koskevat miestä eikä itseään.

Vierailija
369/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Parikymppisellä miehellä kokemattomuus on söpöä ja seksikästä. Nelikymppinen mies samassa tilanteessa on hylkytavaraa. 

-Puuma

Ja hyvä niin. Välttää puumanpuraisut. 

Vierailija
370/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole N46. Mä olen nyt kirjoittanut pääasiassa parisuhteesta ja sitä sä et selvästikään osaa lukea. Mistään valehtelusta en ole kirjoittanut mitään. Lue nyt ihan ajatuksella mun kirjoitukset ennen kuin alat viisastelemaan. Sä jumitat nyt vain seksikumppaneiden määrässä etkä pääse siitä yli. 

Onko se kokemuksen salaaminen nyt valehtelua vai ei? Pitääkö heti kättelyssä ilmoittaa oma kokemus?

Vierailija
371/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kokemuksen salaaminen nyt valehtelua vai ei? Pitääkö heti kättelyssä ilmoittaa oma kokemus?

Mitä sä jankutat? Mä en ole kirjoittanut valehtelusta joten voitko lopettaa jankutuksen. Mä olen kirjoittanut parisuhdekokemuksesta ja sen kertomisesta, en seksikumppaneiden määrän kertomisesta. Kyllä on asiallista kertoa parisuhdekokemuksensa tai sen puutteesta koska kyllä se vaikuttaa haluanko edes yrittää ihmisen kanssa mitään. Yhtälailla asiaan vaikuttaa se, että jos takana on useita lyhyitä parisuhteita. Parempi olisi vaikka vain yksi kumppani, mutta kokemus pitkästä parisuhteesta.

Vierailija
372/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin juuret.

Feminismi kehitettiin aikoinaan salaamaan naiseuteen liittyviä hirvittäviä vietejä. Äärimmäinen salaisuus on se että nainen haluaa tulla raiskatuksi. Tässä syy siihen miksi feministit raivoisasti taistelevat lähi-idän kiihkeiden miesten saamiseksi Suomeen ja euroopaan. Suomalaista miehestä on kasvatettu kävelevä anteeksipyyntö ja eikä siitä ole ottamaan naista niin kuin näistä kuumista lähi-idän miehistä. Naisissa on synnynnäisenä primitiivinen vietti tulla raiskatuksi, joka varmaan johtuu siitä että aikaisempina vuosisatoina tai vuosituhansina nainen on lisääntynyt raiskauksen kautta yli kymmenessä prosentissa lisääntymiskirtoa. Myöhemmin feministit ovat alkaneet tuottaa lisää omaa moraaliaaan johon liittyy valtavat määrät kiellettyjä asioita joista ei saa puhua ja kiellettyjä sanoja joita ei saa käyttää. Kaiken kaikkiaan feministin tarkoitus on naisen sukukupuolielimellä tapahtuvan kaupankäynnin tehostaminen ja edistäminen. Arkisiin ongelmiin feminismi aiheuttaa suuria ongelmia koska on paljon asioita joista ei saa puhua ja tätä kautta niihin liittyviä ongelmia ei ole mahdollista ratkaista.

Vierailija
373/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin antaisin mahdollisuutta.

Äkkiseltään voisin kuvitella että tilanne on lähes sama, kuin silloin kun tapasin miehen, jolla oli todella pitkä ja toksinen ihmissuhde takana ja kaikki jouduttiin opettelemaan uudestaan.

Totta tuokin. Vaikea lähteä rakentamaan uutta parisuhdetta sellaisen kanssa jolla ei ole normaalia kuvaa parisuhteesta vaikka onkin ollut pitkässä parisuhteessa. Siinä on pakostakin traumoja siitä toksisesta suhteesta. En varmaan jaksaisi tuollaisenkaan kanssa yrittää parisuhdetta.

Vierailija
374/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä jankutat? Mä en ole kirjoittanut valehtelusta joten voitko lopettaa jankutuksen. Mä olen kirjoittanut parisuhdekokemuksesta ja sen kertomisesta, en seksikumppaneiden määrän kertomisesta. Kyllä on asiallista kertoa parisuhdekokemuksensa tai sen puutteesta koska kyllä se vaikuttaa haluanko edes yrittää ihmisen kanssa mitään. Yhtälailla asiaan vaikuttaa se, että jos takana on useita lyhyitä parisuhteita. Parempi olisi vaikka vain yksi kumppani, mutta kokemus pitkästä parisuhteesta.

Et sinä N46 ketään huijaa. Kirjoitat ihan samaa tekstiä kuin ennenkin. Meni ilmeisesti vain tunteisiin aiemmin niin kovasti, kun olit niin pahasti ristiriidassa itsesi kanssa.

Vierailija
375/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Ei nyt ihan johdannossa mutta kyllä siinä yhteydessä kun päätetään selvittää että siirrytäänkö ns vakavaan päämäärätietoiseen vaiheeseen. 

Vierailija
376/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä N46 ketään huijaa. Kirjoitat ihan samaa tekstiä kuin ennenkin. Meni ilmeisesti vain tunteisiin aiemmin niin kovasti, kun olit niin pahasti ristiriidassa itsesi kanssa.

Vai niin. Mä en ole N46. Ihan sama mulle uskotko vai et. Sä et nyt selvästikään ymmärrä mitä mä kirjoitan. Sulla tässä näyttää menneen ihan täysin tunteisiin, kun hyökkäät ihmisten kimppuun. 

Vierailija
377/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo autistinen jankkaaja on? Onko kenties ap jolla meni vesimelonit nekkuun koska moni nainen ei huoli kokematonta miestä? Eihän tuollainen tyyppi selvistikään osaa käyttäytyä ihmisten kanssa ja tuollaisen kanssa parisuhde on tuskaa.

Vierailija
378/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kokematon mies. En ala aikuista miestä opettamaan asioihin jotka pitäisi jo tuohon mennessä tietää. Olen mielummin yksin kuin tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
379/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokemattomuus ei sinänsä haittaisi, jos kuvitellaan että olisin sinkku. Tärkeintä olisi yhteiset mielenkiinnonkohteet, se että toisen kanssa on hyvä ja mukava olla, ja tulevaisuuden haaveet kohtaavat.

Realismina kuitenkin totean, että koska olen täti-ihminen jonka lapset ovat jo aikuisia, en voisi ryhtyä suhteeseen henkilön kanssa joka toivoo omaa biologista lasta - siihen rallii  en enää alkaisi. 

Vierailija
380/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Sinäkin sitten varmaan kerrot heti kättelyssä oleellisena asiana ja rehellisyyden nimissä omien kokemustesi määrän tai niiden puutteen.

Kyllä mä voin kertoa parisuhdehistoriani. Seksikumppaneiden määrää en kerro. Te jotkut nyt jäätte kiinni vain tuohon seksiin vaikka tässä oli kyse parisuhteesta ja seksistä molemmista eikä vain toisesta. 

Mä 44-vuotiaana naisena en halua parisuhteeseen aikuista keski-ikäistä miestä jolla ei ole kokemusta parisuhteesta. Vaikka olisi ollut vain yksi pitkä parisuhde, niin tällaisella miehellä on kuitenkin kokemusta siitä miten elää ja olla toisen ihmisen kanssa. Täysin parisuhdekokematon jo vähän vanhempi mies on yleensä ikävä tapoihinsa piintynyt, ei o

Vaikken nyt parisuhdekokemattomuudesta ihan samaa mieltä olekaan, niin yleensäkin on varmaankin osapuolten toistensa ymmärtämisen kannalta edesauttavaa jos heillä on enemmän kuin vähemmän samankaltaiset taustat ihan eri asioiden suhteen. Siinä sitten painotetaan noita eri asioita ehkä hieman eri tavoilla ja sitten arvioidaan kokonaisuutta.