Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?
Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?
Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kommentit (329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.
Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.
No en mäkään hyvällä katsoisi, jos mies jättäisi kertomatta, että hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteista ja seksistä. Jos ei ihan valehtelua, niin ei tuo oikeinkaan ole. En mäkään halua keski-ikäistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Enkä ymmärrä miksi jatkuvasti hyökkäät yhden ihmisen kimppuun, kun hän vain kertoo omat ajatuksensa ja halunsa. Eihän nuo ole keneltäkään pois.
Voit
Lopeta jo tuo paskanjauhanta. En halua tietää petikumppaneiden määrää vaan täysi kokemattomuus on totaalinen turn off ja jos sitä ei kerro, niin salaa todella ison asian! Mä en ole mikään opettaja aikuiselle miehelle. Mua ei kiinnosta mies joka on kokematon parisuhteessa ja seksissä. Hyväksy tämä.
Tämä loppui mun osalta tähän, kun ei näköjään sun pehmeään päähän mene mikään jakeluun ja vääristelet mun sanoja.
Se aito ja oikea N46.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mahdollisuuden. Olen kyllästynyt miesh**riin, ja siihen, että aina on joku eksä jossain. Lapset ilman yhtä peruskotia. Haluan miehen, jolla ei ole yhtäkään eksää tai mitä lie panoja.
Kyllä inceleistä joku sulle löytyy. Älä sitten itke, kun mies on huono sängyssä eikä osaa olla parisuhteessa.
''Lopeta jo tuo paskanjauhanta. En halua tietää petikumppaneiden määrää vaan täysi kokemattomuus on totaalinen turn off ja jos sitä ei kerro, niin salaa todella ison asian! Mä en ole mikään opettaja aikuiselle miehelle. Mua ei kiinnosta mies joka on kokematon parisuhteessa ja seksissä. Hyväksy tämä.
Tämä loppui mun osalta tähän, kun ei näköjään sun pehmeään päähän mene mikään jakeluun ja vääristelet mun sanoja. ''
Ainoat pehmeät aivot tässä ketjussa ovat sinun kallosi sisällä ja ne vasta solmussa ovat, kun siellä kaksi toisensa poissulkevaa väittämää voivat olla jotenkin totta samaan aikaan.
Johan sinä tässäkin viestissä olet ristiriidassa itsesi kanssa. Et halua tietää petikumppanien määrää, mutta kuitenkin haluat tietää onko se 0. Kumpi se nyt on taas?
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:
Koulutus
Työ
Ihmissuhteita
Seurustelua
Seksiä.
Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.
Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutettavaksi.
Minulta puuttuu kaikki. M38 neitsyt.
Työ on sitä että kärsitään jossain p-reiässä or'jana täysin turhaan, koska fattan rahoillakin pärjää.
Parisuhde on sitä että nainen omistaa miehen / hänen rahansa, vinquu, kiti see ja määrää kaikesta.
Seksi on sitä että kaksi likaista ja rasvaista kehoa yhtyy toisiinsa. Se ei ole hienoa kuin sarjoissa, elokuvissa ja omassa mielikuvituksessa.
Jos mies osaa kirjoitaa yhtä hyvin kuin ap niin - anteeksi vaan jos leimaan - niin pidän mahdotomana etteikö löytyisi tyttöystävää.
Minä joka viärin-hirjoitelen saa naisen lämpiämää'n ja jos osaa Reinikaisen sanakirjan mukaan pläiskästä tommotis runonpuolikas niin siima on varmasti kireällä.
Anteeksi jos sanoma tämän niin kirjoittaja on rolli. .....ainakin rolli-valot vilkkuu.
Tietyssä iässä alkava pojunpuolen mielikuvissa pyörii naiskuvat ja myöhemin vähäpukeiset ja seuraavaksi vallan vaateita kuin parhaimissa hoviviun gaala.bileissä nykyään.
Jos hygenia on ok niin se on menoo .....jos hygienia on ok ja osaa sanoa liki kokonaisen lauseen vähän änkytäen niin se on menoo....Jos hygienia on kunnossa jA osaat runoilla ja vaikka kirjaimelisesti olisit metsän kammotavin mörökölli niinse on menoo ....tällä menoo 15 tai 16 vuotta .... en mää enään muista vuosia.
Ja anteeksi vielä jos erehdyin. Minäkin olin ujo. Ja älä yritä lähetyssaarnaajaa vaan mene meritähteen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen pitämään tuon omana tietonasi. Käy harjoittelemassa ammattilaisella pari kertaa, niin saat vähän itsevarmuutta ja kokemusta. Ja jos nainen kyselee entisistä suhteista niin sanot että joitain suhteita on ollut mutta että et tykkää puhua menneistä. Itse aloin seurustella ensimmäistä kertaa vasta 33v, tuota ennen olin käynyt vain maksullisilla. Nainen ei epäile mitään.
M36
Jos miehenä olisin tuollaisessa tilanteessa naisen kanssa, niin se olisi kyllä yksi kuvottavimpia tilanteita joihin olisin itseni miehenä saattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:
Koulutus
Työ
Ihmissuhteita
Seurustelua
Seksiä.
Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.
Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutet
xxxclip
Seksi on sitä että kaksi likaista ja rasvaista kehoa yhtyy toisiinsa. Se ei ole hienoa kuin sarjoissa, elokuvissa ja omassa mielikuvituksessa.
No suihkun raikas ei ole likainen eikä rasvainen ellei joku kosteusvoide tai muu liukasSstin.
Miksi maksulisissa?
Vasen käsi
Oikea käsi
peiton poimi
kaksi norjaa koivunrunkoa metsässä
katajanrunko-pari metsässä jne
Antaisin mahdollisuuden. Olen kyllästynyt miesh**riin, ja siihen, että aina on joku eksä jossain. Lapset ilman yhtä peruskotia. Haluan miehen, jolla ei ole yhtäkään eksää tai mitä lie panoja.