Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (430)

Vierailija
321/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:

Koulutus

Työ

Ihmissuhteita

Seurustelua

Seksiä.

Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.

Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutettavaksi.

Minulla on vain kolme ensimmäistä, vaikka olen yli 40. Tällä määrittelyllä en ole siis normaali :).

Mielestäni olen normaali. Elämä ihan kunnossa. En vain osannut seurustella, enkä päätyä naisten kanssa suhteisiin, vaikka olisin sen halunnut kokea. Puuttui se palikka päästä, ilmeisesti. 

Vierailija
322/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle täysin vierasta ja utta tilanteen mukainen käyttäytyminen? - Myönnän, että nämä luvattoman pitkät jaarittelut on var,asto jonkinlaista "nettiterapiaa" tai itse suggestiota itsellenikin. Kyllä minulla löytyy sen verran pelisilmää usko pois, että en minä tapaa vastaavalla tavalla sentään kenellekään paasta, Ketään ei varmasti kiinnostaisi tai jos kiinostain niin varmaan saattais san sydänkohtauksen kun kiinnostus loppuisi ennen kuin pääsisin jaarittelussani loppuun. Mutta hyvä muistutus kiitos siitä!

Kirjoituksesi olivat todella miellyttäviä ja kiehtovia. Parasta antia varmaan koko ketjussa. Kiitos, että jaoit ajatuksiasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wt - menoa täällä. 

Analysoiva pohtija lynkataan ja lällätellään päälle. 

Lihaporukka on täällä, ajattelijat muualla. 

Lihaporukka, loistava ilmaus. Vähän kuin tämä "huoneliha/room meat". 

Analysoiva pohtija oli parasta ketjussa IMHO! 

Olen viettänyt aikaa Ylilaudalla ja täällä ja Ylilauta on "toksisempi", tuota muotitermiä käyttääkseni. Mutta Ylilaudalla mielestäni tätä palstaa enemmän voi löytää myös empatiaa ja lämpöä, uskomatonta mutta totta. Usein Yliksellä on langoja, joissa ihmistä ihan autetaan ja tsempataan. Mutta harvemmin täällä. 

Lisäksi, miksi helkatissa tämän Vauva-palstan annetaan jatkuvasti ja pysyvästi olla tällä tavalla RIKKI? Lainaukset ei toimi kunnolla. Jos painaa entteriä kaksi kertaa, tulee viesteihin liian iso kappaleväli. Ottaen huomioon kuinka suosittu palsta tämä on Suomessa, voisi luulla, että pidettäisiin tästä vähän parempaa huolta. Ylilaudalla muuten tämäkin toimii paremmin :). 

Vierailija
324/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kompromisseja. Kukaan ei ole toiselle täydellinen kumppani vaikka sille aluksi vaikuttaisi. Kuvittelisin että parisuhteessa toisen huomioimisen ja seksin saa toimimaan mikäli kokematon mies on valmis oppimaan uusia asioita ja tekemään myös kompromisseja.

Vierailija
325/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies lopetti hyvin sujuneen tapailusuhteen kun kuuli ettei mulla oo kokemusta seksistä. Tai siis en nyt 100% varma oo että yksinomaan siitä johtui. Ehkä ei. Mutta ei hän nyt kovin innoissaankaan asiasta ollut. Mikä sinänsä hyvä myös että näki mut kokonaisuutena eikä jonain "valloituksena". Oon vähän yli 30 v siis.

Ehkäpä väistit luodin. 

Vierailija
326/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta yksikään nainen ei tule jaksamaan kuunnella näitä omaa ajattelua rakastavia monologejasi. Tällaiset tyypit päätyvät kirjoittamaan kirjoja, missä käyvät dialogeja mielikuvitusolentojen, ei naisten, kanssa

Inhorealistista, kuinka täällä dissataan ajattelua ja järjettömästi ihannoidaan sukupuolielinten hinkkailua. Ihan wt-palsta. 

Vierailija
327/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumaeläimellistä. 

Tuomitaan erilaisuus ja pakonomaisesti ollaan kuten muut. 

Sanotaan epänormaaliksi ja tehdään henkilöstä olettamuksia jos ei tiettyyn ikävuoteen ole suoritettu tiettyjä virstanpylväitä. 

Kaikki eivät halua "saada ekaa kertaa vain alta pois". Se heille suotakoon jos suodaan samoin seksikumppanin jatkuva vaihtaminenkin. 

Ennen ei saanut harrastaa seksiä vaan siihen oli tiukahko moraalikoodisto. Nykyään on pakko harrastaa seksiä, moraalikoodisto alkaa olemaan tähän yhtä tiukka kuten aikoinaan. Sitä leimautuu. 

Vähän suvaitsevaisuutta ja empatiaa kanssaihmisiä kohtaan, kiitos. 

Sähän vaikutat itse todella suvaitsevalta. Not.

Ja ihan kuin ei olisi mitään välillä täysi kokemattomuus tai vaihtuvat seksikumppanit. On se kyllä kova paikka

Ei tarvi haluta kokematonta miestä, mutta ilkeily, epänormaalina pitäminen, olettamukset henkilöstä kokemattomuuden perusteella ja tuomitsemisen voi jättää välistä. 

Mitä eroa tässä on siihen, että mies ei halua naista jolla on paljon seksikumppaneita. Sehän on yhtälailla preferenssi. Ei yhtään mitään eroa. 

Kaksinaismoralistista. 

Vierailija
328/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun täytyy kertoa naiselle olevasi kokematon?  Pieni valkoinen valhe kuten että "onhan niitä muutama kohdalle sattunut" tai vastaava ja pääset helpommin pukille.  Naiset haluaa rehellisyyttä, mutta kokematon mies on niille kauhistus.  Tämän tietää kaikki.  Jotka muuta väittää niin valehtelee minkä kerkeää.  Et olisi todellakaan ensimmäinen mies joka on hieman fuulannut kokemuksensa määrää.  Se on pieni paha, jos itsetuntosi siitä seksistä niin paljon nousee...  Tulet pian huomaamaan, että muutama kerta ei takaa mitään jatkoa ja koko paineistuminen asiasta oli ihan typerää hommaa.  Rakenna mieluummin itseäsi muulla tavoin on minun ohjeeni, mutta mitäpäs sinä minua nyt kuuntelisit kuten ei kuuntele muutkaan miljardit miehet, jotka kokevat valtavia paineita asiasta, joka ei merkitse oikeasti yhtään mitään.

-Mies

Tää on vähän sama, että miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa, jotta pääsee paremmin treffeille. Treffeillä ne asiat paljastuu ja nainen jättää miehen kuin nallin kalliolle, ei siksi että tämä on lyhyempi ja vanhempi, vaan koska valehteli. 

Seksuaalisesta kokemattomuudesta jää myös kiinni. Vähintään jännittämisestä. 

Uuden kumppanin kanssa jännittää oli kokematon tai ei. Aika kylmän tunnevammaista jos seksisuoritus on kuin liukuhihnalta kumppanien vaihtuessa. 

Vierailija
329/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on jännä juttu, että toiset löytävät kumppanin tuosta vaan ja toiset elävät vuodesta toiseen yksin. 

Millainen mies jää suurimmalla todennäköisyydellä yksin? Sanoisin, että absolutisti, joka ei käy baareissa, tansseissa  festareilla...

Vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi ja esim töiden kautta tuntisi naisia, niin kyllä.se suhde ja seurustelu alkaa viihteellä ollessa. Ei arkena.   

Entä kuinka suuri on niiden osuus, jotka ovat löytäneet toisensa viihteellä ja päätyvät eroon,  verrattuna niihin, jotka ovat töiden kautta toisensa löytäneet ja sitten eroon päätyneet.  

Vierailija
330/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään armonpullia jaella

Vierailija
331/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etdi kaltaisesi, ap. Eli kokematon nelikymppinen. 

Vierailija
332/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Mua ei kiinnosta entisten kumppaneiden määrä. Se mua kiinnostaa onko miehellä mitään kokemusta parisuhteesta ja seksistä. En halua täysin kokematonta ja sillä selvä.

N46''

Sitten sinua ei varmaan haittaa, jos miestä kiinnostaa kumppaneiden määrä ja et suutu, jos hän ei sinua kelpuuta niiden takia.

No en jatka suhdetta sellaisen miehen kanssa joka alkaa kysellä petikumppaneiden määrää ja suuttuu siitä jos ei halua kertoa. Normaalit miehet eivät ole tuollaisia multa kyselleet.

N46

Ehkä se on sitten niin etteivät tuollaiset seikat kyläpyörien kyseessä ollen suuremmin häntäheikkejä kiinnosta. 

Vierailija
333/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko n46 joku palstakundeista, joka keksi trollata naisena todistaakseen naisten kaksinaismoralistisuuden seksikumppanien määrän suhteen? 

Miksi vain naisten seksikumppanien määrä saisi olla 0-ääretön jos miesten ei saisi olla 0? 

Aika ovela trolli. 

Olen nainen ja aloin epäillä tuota trolliksi, sillä vaikea kuvitella, että joku nainen viitsisi viestikaupalla jauhaa, ettei halua kokematonta miestä. 

Mä olen samaa mieltä, että en halua kokematonta miestä. Olenko siis trolli? Miksi nainen ei taaskaan saisi sanoa mitä haluaa?

Vierailija
334/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Parikymppisellä miehellä kokemattomuus on söpöä ja seksikästä. Nelikymppinen mies samassa tilanteessa on hylkytavaraa. 

-Puuma

Vierailija
335/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v incel on toivoton tapaus. Varsinkin jos mies niin köyhä ja tyhmä, ettei osannut mennä 20-vuotiaana hakemaan seksiä ammattilaisilta (nuoret ilotytöt).

On mahdollista että opiskelut, ulkomaan vaihdot jne, ovat vieneet mennessään. Kaikki eivät ole irttareiden perään. Tulevan parisuhteen mahdollisuus on aina olemassa.

Vierailija
336/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään halua täysin kokematonta miestä ja etenkään parisuhdetta ajatellen. Jos tuollaisen asian salaisi multa, niin kyllä menisi luottamus mieheen. Jotkut nyt takertuu vain tuohon pelkkään seksiin vaikka tässä on koko ajan esim. N46 kirjoittanut myös siitä, että ei halua miestä jolla ei ole kokemusta parisuhteesta.

Vierailija
337/430 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on siis ok jättää kertomatta oleellisia asioita. Onnea vain tuolla tiellä ja parisuhteeseen.

Vierailija
338/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy taas yhteiskunnan kaksinaismoralismi. Mies ei ole mies eikä mikään jos ei ole paneskellut ympäriinsä

Vierailija
339/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riittävän läheltä nähnyt, että kyllä kokematonkin kelpaa, kun miehen varallisuus käy ilmi. 

Vierailija
340/430 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!!! Miehen kuuluu olla kokenut että osaa ja kykenee tyydyttämään minut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi