Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (304)

301/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Ihan sama kuule mitä musta ajattelet. Mä en huoli parisuhteessa ja seksissä täysin kokematonta miestä ja sillä selvä. Se on asia minkä mä päätän ihan itse eikä kukaan muu. 

Sä esität mua fiksumpaa, mutta sun tekstisi sisältö kertoo kyllä kaikkea muuta. Kovasti sua sieppaa se, että naiset eivät alistu sun tahtoon. Tsemppiä sulle. 

Ap (sä kenties) kysyi ja mä vastasin. Sehän ei sitten ollutkaan oikein vastattu vaan kaikkien naisten pitäisi ilomielin ottaa vastaan täysin kokematon keski-ikäinen mies. Juu ei kiitos.''

Saat haluta ihan mitä haluat. Se ei minua haittaa ollenkaan. Sinun maailmassasi vain kaikki ihmiset ilmeisesti valehtelevat, jos eivät heti paljasta mahdolliselle uudelle kumppanille entisten seksikumppanien määrää. En minä halua ketään alistaa. Vähiten huonommassa asemassa olevia kuten vammaisia eli sinua. Toivottavasti saat tarvitsemasi avun.

Mene nyt jo pois hullu.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
302/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.

Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.

Vierailija
304/304 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.

No en mäkään hyvällä katsoisi, jos mies jättäisi kertomatta, että hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteista ja seksistä. Jos ei ihan valehtelua, niin ei tuo oikeinkaan ole. En mäkään halua keski-ikäistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista. 

Enkä ymmärrä miksi jatkuvasti hyökkäät yhden ihmisen kimppuun, kun hän vain kertoo omat ajatuksensa ja halunsa. Eihän nuo ole keneltäkään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi