Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?
Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?
Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kommentit (430)
N46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa mahdollisuuden. Jos siis oikeasti et ole katkera, et vihaa naisia etkä suhtaudu naisiin tippaakaan ylemmyydentuntoisesti. Mutta mulle olisi kyllä ehdottoman tärkeää, että olet rehellinen asiasta. Ja että voitaisiin keskustella siitä. Odottaisin sinulta reflektiokykyä, että miksi tilanne on näin: onko sinulla sosiaalisten suhteiden kanssa vaikeaa? Eikö seksi kiinnosta? Oletko todella vanhoillisesta taustasta? Vai mikä on johtanut tällaiseen?
Eihän miehiltä saa rehellisyyttä vaatia. On joillekin todella kova paikka, että nainen tietää mitä haluaa ja mitä ei. Suurinta myrkkyä joillekin, että nainen ei halua ketä tahansa ja että täysin kokematon mies on monelle naiselle sellainen jota ei halua.
Ei se tässä taida olla kenellekään suurinta myrkkyä. Varmaan ihan tavallinen tilanne, että suurimmalle osalle keski-ikäinen mies ilman seksikokemusta ei kävisi kumppaniksi. Mutta on meitäkin, joille se ei yksinään olisi este. Ei ole ainakaan kaiken liikkuvan perässä juokseva häntäheikki sellainen :D Ja on sitä ihmisessä monia muitakin puolia.
Vierailija kirjoitti:
N46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa mahdollisuuden. Jos siis oikeasti et ole katkera, et vihaa naisia etkä suhtaudu naisiin tippaakaan ylemmyydentuntoisesti. Mutta mulle olisi kyllä ehdottoman tärkeää, että olet rehellinen asiasta. Ja että voitaisiin keskustella siitä. Odottaisin sinulta reflektiokykyä, että miksi tilanne on näin: onko sinulla sosiaalisten suhteiden kanssa vaikeaa? Eikö seksi kiinnosta? Oletko todella vanhoillisesta taustasta? Vai mikä on johtanut tällaiseen?
Eihän miehiltä saa rehellisyyttä vaatia. On joillekin todella kova paikka, että nainen tietää mitä haluaa ja mitä ei. Suurinta myrkkyä joillekin, että nainen ei halua ketä tahansa ja että täysin kokematon mies on monelle naiselle sellainen jota ei halua.
Ei se tässä taida olla kenellekään suurinta myrkkyä. Varmaan ihan tavallinen tilanne, et
Taas päästään siihen, että joidenkin mielestä ei ole olemassa kuin ääripäät. Hohhoijaa.
Se aito ja oikea N46.
Jos olet kiva ja asiallinen mies, joka kohtelee muita oikein niin miksi et muka kelpaisi?
Muistakaa naiset, älkää vain missään nimessä uskaltako vaatia miehiltä yhtään mitään! Naisilla ei saa olla mitää toiveita miesten suhteen vaan kuka tahansa mies pitää kelvata!
Se aito ja oikea N46.
Kyllä annoin. Ollaan jo 3 vuotta yhdessä oltu. Ei aiemman parisuhdekokemuksen määrällä ole mitään merkitystä, vaan sillä, että haluaa kehittyä myös parisuhteessa ja perhe-elämässä. Oma mieheni vaan oli aiemmin keskittynyt elämässä muihin asioihin.
N46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.
Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.
Siis oikeasti mikä sua vaivaa? Miksi sä koko ajan yrität määrätä mun ajatuksia?
Ei, ei tarvitse kertoa seksikumppaneiden määrää, mutta se, että salaa olevansa täysin kokematon on väärin. Totaalisen väärin. Mä en ala aikuista miestä tässä iässä opettamaan miten ollaan parisuhteessa ja mitä on seksi. Sä väkiset vain seksistä, mutta ei nyt millään näytä tajuavan, että tässä on kyse myös parisuhteesta.
Mua ei kiinnosta täysin parisuhteesta ja seksistä kokematon mies ja se
Jos asia oikeasti vaikuttaa seksissä tai parisuhteessa, niin se tulee ilmi joko alkeassanne seurustella tai harrastaessanne seksiä ensimmäisen kerran, joten sitä ei ole edes mahdollista salata. Eli mies ei voi "tehdä väärin" sinua kohtaan olemalla kertomatta sitä, koska kuitenkin saat asian selville jo aivan alkuvaiheessa ja pystyt päättämään, haluatko jatkaa.
Jos taas se pysyy salassa ellei siitä kerro, niin sittenhän se ei vaikuta mihinkään niin kovasti, että olisi jotenkin "totaalisesti väärin" olla kertomatta siitä.
En itsekään kerro miehille aiempien seksi- tai seurustelukumppanieni määrää enkä odota miesten kertovan sitä minulle. Minun numeroni ei ole heidän asiansa eikä heidän numeronsa ole minun asiani. Ja nolla ei ole tämän suhteen mitenkään eri asia kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.
Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.
No en mäkään hyvällä katsoisi, jos mies jättäisi kertomatta, että hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteista ja seksistä. Jos ei ihan valehtelua, niin ei tuo oikeinkaan ole. En mäkään halua keski-ikäistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Enkä ymmärrä miksi jatkuvasti hyökkäät yhden ihmisen kimppuun, kun hän vain kertoo omat ajatuksensa ja halunsa. Eihän nuo ole keneltäkään pois.
Voit sitten liityä N46 kuoroon, jossa jokainen joka ei paljasta omien entisten kumppaniensa lukumäärää heti kättelyssä ovat valehtelijoita. Oli niitä sitten 0, 5 tai 50.
Saat tietysti haluta ja toivoa, että miehellä on kokemusta ja siinä ei ole mitään väärää. Mutta väittämät, että jos ei kerro, että ei ole aiempia kokemuksia on valehtelua ja, jos ei kerro, että on muutamia entisiä kokemuksia ei ole valehtelua eivät voi molemmat olla totta samaa aikaa. Se on joko tai.
N46 kirjoitti:
Muistakaa naiset, älkää vain missään nimessä uskaltako vaatia miehiltä yhtään mitään! Naisilla ei saa olla mitää toiveita miesten suhteen vaan kuka tahansa mies pitää kelvata!
Miehiltä voi vaatia paljonkin, mutta jos sun vaatimus on se, että sinun pitää saada tietää kumppanien määrä (edes se, onko niitä 0 vai enemmän), niin sinun pitää ihan itse kysyä eikä odottaa, että toinen oma-aloitteisesti kertoo ihan siltä varalta, että kuulut niihin ihmisiin, joiden mielestä nolla on liian vähän tai 50 on liian monta.
Ja jos kysyt, niin otat sen riskin, että hän on niitä ihmisiä, jotka eivät halua kumppaniksi ihmisiä, jotka ovat tuomitsevia toisen kumppanien määrän suhteen. Itse naisena en katselisi miestä, jonka pitää saada tietää aiempien kumppanieni määrä, että hän voi arvottaa minut sen perusteella.
Aina ja kaikessa on riski, että toinen osapuoli päättää sinun olevan sopimaton kumppani, ja se on oikeastaan hyvä asia. Välttyypähän menemästä suhteeseen, joka ei olisi voinutkaan toimia.
Jos asia oikeasti vaikuttaa seksissä tai parisuhteessa, niin se tulee ilmi joko alkeassanne seurustella tai harrastaessanne seksiä ensimmäisen kerran, joten sitä ei ole edes mahdollista salata. Eli mies ei voi "tehdä väärin" sinua kohtaan olemalla kertomatta sitä, koska kuitenkin saat asian selville jo aivan alkuvaiheessa ja pystyt päättämään, haluatko jatkaa.
Jos taas se pysyy salassa ellei siitä kerro, niin sittenhän se ei vaikuta mihinkään niin kovasti, että olisi jotenkin "totaalisesti väärin" olla kertomatta siitä.
En itsekään kerro miehille aiempien seksi- tai seurustelukumppanieni määrää enkä odota miesten kertovan sitä minulle. Minun numeroni ei ole heidän asiansa eikä heidän numeronsa ole minun asiani. Ja nolla ei ole tämän suhteen mitenkään eri asia kuin yksi.
Ei, kyllä täysi kokemattomuus parisuhteen ja seksin osalta pitää tietää ennen kuin petiin asti päädytään.
Se aito ja oikea N46.
Vierailija kirjoitti:
N46 kirjoitti:
Miehiltä voi vaatia paljonkin, mutta jos sun vaatimus on se, että sinun pitää saada tietää kumppanien määrä (edes se, onko niitä 0 vai enemmän), niin sinun pitää ihan itse kysyä eikä odottaa, että toinen oma-aloitteisesti kertoo ihan siltä varalta, että kuulut niihin ihmisiin, joiden mielestä nolla on liian vähän tai 50 on liian monta.
Ja jos kysyt, niin otat sen riskin, että hän on niitä ihmisiä, jotka eivät halua kumppaniksi ihmisiä, jotka ovat tuomitsevia toisen kumppanien määrän suhteen. Itse naisena en katselisi miestä, jonka pitää saada tietää aiempien kumppanieni määrä, että hän voi arvottaa minut sen perusteella.
Aina ja kaikessa on riski, että toinen osapuoli päätt
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että kyse on MYÖS täydestä kokemattomuudesta parisuhteen osalta? En halua täysin kokematonta ja sillä selvä.
Se aito ja oikea N46.
Antaisin mahdollisuuden. Olen kyllästynyt miesh**riin, ja siihen, että aina on joku eksä jossain. Lapset ilman yhtä peruskotia. Haluan miehen, jolla ei ole yhtäkään eksää tai mitä lie panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään hyvällä katsoisi, jos mies jättäisi kertomatta, että hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteista ja seksistä. Jos ei ihan valehtelua, niin ei tuo oikeinkaan ole. En mäkään halua keski-ikäistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Enkä ymmärrä miksi jatkuvasti hyökkäät yhden ihmisen kimppuun, kun hän vain kertoo omat ajatuksensa ja halunsa. Eihän nuo ole keneltäkään pois.
Voit
Lopeta jo tuo paskanjauhanta. En halua tietää petikumppaneiden määrää vaan täysi kokemattomuus on totaalinen turn off ja jos sitä ei kerro, niin salaa todella ison asian! Mä en ole mikään opettaja aikuiselle miehelle. Mua ei kiinnosta mies joka on kokematon parisuhteessa ja seksissä. Hyväksy tämä.
Tämä loppui mun osalta tähän, kun ei näköjään sun pehmeään päähän mene mikään jakeluun ja vääristelet mun sanoja.
Se aito ja oikea N46.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin mahdollisuuden. Olen kyllästynyt miesh**riin, ja siihen, että aina on joku eksä jossain. Lapset ilman yhtä peruskotia. Haluan miehen, jolla ei ole yhtäkään eksää tai mitä lie panoja.
Kyllä inceleistä joku sulle löytyy. Älä sitten itke, kun mies on huono sängyssä eikä osaa olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:
Koulutus
Työ
Ihmissuhteita
Seurustelua
Seksiä.
Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.
Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutettavaksi.
Minulta puuttuu kaikki. M38 neitsyt.
Työ on sitä että kärsitään jossain p-reiässä or'jana täysin turhaan, koska fattan rahoillakin pärjää.
Parisuhde on sitä että nainen omistaa miehen / hänen rahansa, vinquu, kiti see ja määrää kaikesta.
Seksi on sitä että kaksi likaista ja rasvaista kehoa yhtyy toisiinsa. Se ei ole hienoa kuin sarjoissa, elokuvissa ja omassa mielikuvituksessa.
Jos mies osaa kirjoitaa yhtä hyvin kuin ap niin - anteeksi vaan jos leimaan - niin pidän mahdotomana etteikö löytyisi tyttöystävää.
Minä joka viärin-hirjoitelen saa naisen lämpiämää'n ja jos osaa Reinikaisen sanakirjan mukaan pläiskästä tommotis runonpuolikas niin siima on varmasti kireällä.
Anteeksi jos sanoma tämän niin kirjoittaja on rolli. .....ainakin rolli-valot vilkkuu.
Tietyssä iässä alkava pojunpuolen mielikuvissa pyörii naiskuvat ja myöhemin vähäpukeiset ja seuraavaksi vallan vaateita kuin parhaimissa hoviviun gaala.bileissä nykyään.
Jos hygenia on ok niin se on menoo .....jos hygienia on ok ja osaa sanoa liki kokonaisen lauseen vähän änkytäen niin se on menoo....Jos hygienia on kunnossa jA osaat runoilla ja vaikka kirjaimelisesti olisit metsän kammotavin mörökölli niinse on menoo ....tällä menoo 15 tai 16 vuotta .... en mää enään muista vuosia.
Ja anteeksi vielä jos erehdyin. Minäkin olin ujo. Ja älä yritä lähetyssaarnaajaa vaan mene meritähteen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen pitämään tuon omana tietonasi. Käy harjoittelemassa ammattilaisella pari kertaa, niin saat vähän itsevarmuutta ja kokemusta. Ja jos nainen kyselee entisistä suhteista niin sanot että joitain suhteita on ollut mutta että et tykkää puhua menneistä. Itse aloin seurustella ensimmäistä kertaa vasta 33v, tuota ennen olin käynyt vain maksullisilla. Nainen ei epäile mitään.
M36
Jos miehenä olisin tuollaisessa tilanteessa naisen kanssa, niin se olisi kyllä yksi kuvottavimpia tilanteita joihin olisin itseni miehenä saattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalin ihmisen elämään kuuluu 40 vuoden ikään mennessä:
Koulutus
Työ
Ihmissuhteita
Seurustelua
Seksiä.
Jos kaikki nämä tai edes 2 näistä puuttuu, ihminen ei ole normaali.
Kukaan normaali ei halua epänormaalia kiviriippaa omaishoidettavaksi/peruskoulutet
xxxclip
Seksi on sitä että kaksi likaista ja rasvaista kehoa yhtyy toisiinsa. Se ei ole hienoa kuin sarjoissa, elokuvissa ja omassa mielikuvituksessa.
No suihkun raikas ei ole likainen eikä rasvainen ellei joku kosteusvoide tai muu liukasSstin.
Miksi maksulisissa?
Vasen käsi
Oikea käsi
peiton poimi
kaksi norjaa koivunrunkoa metsässä
katajanrunko-pari metsässä jne
Ei tällaisia saa sanoa ääneen vaan jokaisen naisen pitäisi kiltisti hyväksyä täysin kokematon mies.
Se aito ja oikea N46.