Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?
Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?
Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.
Kommentit (304)
Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi naiset ei saisi sanoa, että eivät halua täysin kokematonta miestä.
Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sanoa ja haluta. Tämä yksi nainen vain elää maailmassa, jossa kaikki jotka eivät sano heti kättelyssä omien seksikumppaneiden määrää valehtelevat. Eli käytännössä koko ihmispopulaatio ovat valehtelijoita.
No en mäkään hyvällä katsoisi, jos mies jättäisi kertomatta, että hänellä ei ole mitään kokemusta parisuhteista ja seksistä. Jos ei ihan valehtelua, niin ei tuo oikeinkaan ole. En mäkään halua keski-ikäistä miestä jolla ei ole mitään kokemusta parisuhteista.
Enkä ymmärrä miksi jatkuvasti hyökkäät yhden ihmisen kimppuun, kun hän vain kertoo omat ajatuksensa ja halunsa. Eihän nuo ole keneltäkään pois.
Mene nyt jo pois hullu.
Se aito ja oikea N46.