Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (304)

Vierailija
281/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on itse niin huono sängyssä, että kokevat tarvitsevansa kokeneen rakastajan. 

Vierailija
282/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas väittämässä, että kyllä he tietävät mitä naiset ajattelee, tuntee ja tekee. :D Miten voi jotkut miehet olla noin täynnä itseään, että kuvittelevat voivansa päteä tuolla tavalla. Sitten jos naiset kertoo miten asiat oikeasti on niin naiset kuulemma valehtelevat. Uskomatonta paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voi todeta ihan oikeassa käytännön elämässä.  Eipäs-juupas ja valheet ei auta tässä.  Kokemattomuus ei näy verrattuna muutamaan seksikertaan.  Miehet ei opi niin nopeasti sekstailemaan, että jo parista kerrasta jotenkin jalostuisivat paremmaksi ja itsevarmemmiksi yksilöiksi.  Se vain ei mene niin.  Naiset ylläpitää tätä myyttiä, jotta saisivat miehet laskemaan rimaa.  Älkää laskeko.  Valehdelkaa vaan, jos joku nainen on niin törkeä että käy teiltä tivaamaan kokemuksienne määrää...

Vierailija
284/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole pieni 13 cm.

Vierailija
285/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

''Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Sun on nyt vain hyväksyttävä se, että kaikki naiset ei halua kokematonta keski-ikäistä miestä. Typerää kiukutella tuolla tavalla asioista jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.

N46''

Sinähän aikaisemmin päivällä jo myönsit, että se ei ole valehtelua. Miksi suutuit taas?

Enkä myöntänyt. Se oli aivan eri kirjoittaja. Mun viestien lopussa on N46. Tuon toisen ei ollut. Älä taas syytä mua toisen kirjoitteluista. Enkä mä suuttunut vaan kerroin vain miten asiat on. On se kumma, että aina pidetään suuttumisena, jos ei ole samaa mieltä sun kanssa. Sä voisit opetella peruskäytöstapoja ja hyväksyä sen, että naisilla on oikeus päättää omista asioistaan itse. 

N46

Sinä olitkin se mielenvikainen, jonka mielestä kaksi toisensa poissulkevaa tot

Anteeksi mitä? Mä en ole mikään mielenvikainen. Sä tässä et nyt vaikuta olevan ihan täysillä matkassa.

Kyllä sulla ottaa todella koville, että kaikki naiset ei huoli täysin kokematonta miestä ja jos mies jättää kertomatta olevansa täysin kokematon niin se on mun silmissä valehtelua. Kestä se. 

N46

Vierailija
286/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta, että kyllä ne exät on paremmannäköisiä kuin vaimo. Aina seksiä vaimon kanssa harrastaessa muistelen exien hyvää ihoa. Vaimo on jo vanha 37-vuotias.

Vierailija
287/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tykkään miehistä joilla ei ole ollut ollenkaan naista.

N 46

Menes ääliö kotiin kasvamaan ja lopeta mun esittäminen. Kyllä sulla nyt ottaa koville, että naisilla on omat mielipiteet.

N46

Vierailija
288/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksällä on raskausarpia, ex vaimolla ei ollut.

Vierailija
289/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä vanhempana rumempien kanssa joutuu olemaan mitä nuoruudessa.

290/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
291/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Anteeksi mitä? Mä en ole mikään mielenvikainen. Sä tässä et nyt vaikuta olevan ihan täysillä matkassa.

Kyllä sulla ottaa todella koville, että kaikki naiset ei huoli täysin kokematonta miestä ja jos mies jättää kertomatta olevansa täysin kokematon niin se on mun silmissä valehtelua. Kestä se. 

N46''

Kai sinä tajuat, että sinun maailmassasi jokainen, joka ei heti etukäteen sano omien seksikumppaniensa määrää valehtelee?

Minua ottaa koville vain se kuinka epälooginen sinä olet ja se, että sinunkin huoneen lämpötilaisen älykkyysosamäärän omaavan kanssa on joku mennyt lisääntymään ilmeisesti. Sillä mitä sinä asiasta olet mieltä taas ei ole minulle mitään väliä miten näet asian tai miten naiset näkevät ketjun asian. Jokainen saa haluta tai olla haluamattaan kumppanilta ihan mitä haluavat.

Vierailija
292/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä, jolla on paljon kokemusta, on exät olleet kauniimpia kuin nyksä. Niitä exiä aina muistelee, kun uuden naisen kanssa on seksiä.

Vierailija
293/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä, jolla on paljon kokemusta, on exät olleet kauniimpia kuin nyksä. Niitä exiä aina muistelee, kun uuden naisen kanssa on seksiä.

Pakko harrastaa Aadan kanssa seksiä, kun Olivia ei ollut kiinnostunut.

294/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Anteeksi mitä? Mä en ole mikään mielenvikainen. Sä tässä et nyt vaikuta olevan ihan täysillä matkassa.

N46''

Kai sinä tajuat, että sinun maailmassasi jokainen, joka ei heti etukäteen sano omien seksikumppaniensa määrää valehtelee?

Minua ottaa koville vain se kuinka epälooginen sinä olet ja se, että sinunkin huoneen lämpötilaisen älykkyysosamäärän omaavan kanssa on joku mennyt lisääntymään ilmeisesti. Sillä mitä sinä asiasta olet mieltä taas ei ole minulle mitään väliä miten näet asian tai miten naiset näkevät ketjun asian. Jokainen saa haluta tai olla haluamattaan kumppanilta ihan mitä haluavat.

Ihan sama kuule mitä musta ajattelet. Mä en huoli parisuhteessa ja seksissä täysin kokematonta miestä ja sillä selvä. Se on asia minkä mä päätän ihan itse eikä kukaan muu. 

Sä esität mua fiksumpaa, mutta sun tekstisi sisältö kertoo kyllä kaikkea muuta. Kovasti sua sieppaa se, että naiset eivät alistu sun tahtoon. Tsemppiä sulle. 

Ap (sä kenties) kysyi ja mä vastasin. Sehän ei sitten ollutkaan oikein vastattu vaan kaikkien naisten pitäisi ilomielin ottaa vastaan täysin kokematon keski-ikäinen mies. Juu ei kiitos.

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
295/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti en. Oma historia on sen verran värikäs ja nykyään tiedän mitä haluan ja mitä en. Tuntuisi pöljälle aloittaa suhde jonkun kanssa joka on vähän hukassa sen suhteen mitä pitäis tehdä. Toki jos vastassa olisi täysin poikkeuksellinen mies joka olisi se täydellinen oikea niin sit varman juu. 

Eli tarpeeks kommee kokematon mies kun putkahtaa eteen niin joustetaan niistä vaatimuksista ja opetetaan sille sängyssä kaikki temput.

Vierailija
296/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, kuha nusasen.

Vierailija
297/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivian kanssa olisin mennyt naimisiin, mutta se ei halunnut. Pakko tyytyä Aadaan. Aadalla on selluliittia, Olivialla ei ole.

298/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46, koita vähän rauhoittua.  Intät vaan asioita, joita et oikeasti tiedä siksi kun haluat ajaa naisasiaa.  Se näyttää kamalalta.  Onko sinulla oikeasti mitään käsitystä kokemattomien miesten kanssa sekstailusta?  Ei?  Jos on harrastanut paljon kokemattomien miesten kanssa seksiä niin sitten tietää mimmoisia kokemattomat miehet ovat.  Jos ei ole niin ei tiedä.  Riittävän rautalangasta väännetty?  Oletko ollut kärpäsenä katossa katsomassa milloin miehesi harrastavat seksiä aikaisemmissa suhteissaan?  Et?  No sitten et oikeastaan tiedä totuutta edes omalta kohdaltasi.  Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä, että nainen ei todellakaan pysty erottamaan 2-3 seksikertaa harrastanutta miestä semmoisesta jonka harrastuneisuus on tasan 0?  Se vaan ei näy miehessä mitenkään ja muun inttäminen on minusta kyllä ihan pateettista.

Rauhoitu itse. Mä en ole mitään raivonnut vaan mua kohtaan hyökätään koko ajan ja syytelty myös toisiksi kirjoittajiksi. Sekö ei sitten ole kamalaa, että mua haukutaan? On se kumma, kun ei saisi aloituksen aiheeseen kertoa omia mielipidettään. 

Kyllä nainen huomaa miehen kokemattomuuden vaikka mies olisi ensimmäinen kokematon mies tälle naiselle. Naisena tiedän tämän asian paremmin kuin sä miehenä. Älkää aina miehet tulko väittämään, että kyllä te tiedätte naisia paremmin mitä naiset ajattelee ja tuntee. 

Se aito ja oikea N46.

Vierailija
299/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kiinnostunut ihmisestä muuten ja kokisin, että muuten elämässä sovitaan yhteen ja sitten kävisi/varmistuisi tuo seurusteluhistoria, niin en sen takia lopettaisi seurustelua. Mutta silloin se ei ole myöskään mitään "mahdollisuuden antamista" mitä se edes tarkoittaa? Mahdollisuuden mihin? Suhteissa ei ole niin, että toinen antaa ja toinen saa, vaan jaetaan yhdessä asioita. Yksipuolisesti en anna mitään ja jos tulee sellainen "voi miten säälittävä raukka" niin ei sellainen kiinnosta. Eikä se, että hän olisi kiinnostunut vain kokemuksista eikä minusta eli olis ihan sama kuka nainen on, kunhan on joku. Mutta sen kyllä huomaa tutustuessa pian.

Jaetaan, hah. Parisuhde on vaihtokauppaa, toinen antaa ja toinen saa ja sitten välillä toisin päin. Harvemmin kumpikin esimerkiksi tykkää samoista elokuvistakaan joten välillä toisen mieliksi katsotaan seurassa, eli annetaan.

300/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti en. Oma historia on sen verran värikäs ja nykyään tiedän mitä haluan ja mitä en. Tuntuisi pöljälle aloittaa suhde jonkun kanssa joka on vähän hukassa sen suhteen mitä pitäis tehdä. Toki jos vastassa olisi täysin poikkeuksellinen mies joka olisi se täydellinen oikea niin sit varman juu. 

Eli tarpeeks kommee kokematon mies kun putkahtaa eteen niin joustetaan niistä vaatimuksista ja opetetaan sille sängyssä kaikki temput.

En mä ainakaan joustaisi. Ei ulkonäkö korvaa puutteita.

Se aito ja oikea N46.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi