Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, antaisitko mahdollisuuden täysin kokemattomalle 40v miehelle?

Vierailija
31.01.2026 |

Jos miehellä ei olisi ainuttakaan parisuhdetta takana, ei olisi treffeilläkään käynyt tai harrastanut seksiä naisen kanssa?

Minä olen kyseisessä tilanteessa. En ole kuitenkaan katkeroitunut tai naisvihamielinen.

Kommentit (304)

Vierailija
261/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, voisin antaakin mahdollisuuden. Ei se olisi siitä kiinni, onko hänellä aikaisempaa parisuhde- ja seksikokemusta vai ei. Moni muu asia olisi tärkeämpi. Mm. älykkyys ja elämäntavat, ja se, hyväksyisikö hän minut sellaisena kuin olen, vai vaatisiko, että esitän normaalia hänen seurassaan.

Vierailija
262/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun täytyy kertoa naiselle olevasi kokematon?  Pieni valkoinen valhe kuten että "onhan niitä muutama kohdalle sattunut" tai vastaava ja pääset helpommin pukille.  Naiset haluaa rehellisyyttä, mutta kokematon mies on niille kauhistus.  Tämän tietää kaikki.  Jotka muuta väittää niin valehtelee minkä kerkeää.  Et olisi todellakaan ensimmäinen mies joka on hieman fuulannut kokemuksensa määrää.  Se on pieni paha, jos itsetuntosi siitä seksistä niin paljon nousee...  Tulet pian huomaamaan, että muutama kerta ei takaa mitään jatkoa ja koko paineistuminen asiasta oli ihan typerää hommaa.  Rakenna mieluummin itseäsi muulla tavoin on minun ohjeeni, mutta mitäpäs sinä minua nyt kuuntelisit kuten ei kuuntele muutkaan miljardit miehet, jotka kokevat valtavia paineita asiasta, joka ei merkitse oikeasti yhtään mitään.

-Mies

Tää on vähän sama, että miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa, jotta pääsee paremmin treffeille. Treffeillä ne asiat paljastuu ja nainen jättää miehen kuin nallin kalliolle, ei siksi että tämä on lyhyempi ja vanhempi, vaan koska valehteli. 

Seksuaalisesta kokemattomuudesta jää myös kiinni. Vähintään jännittämisestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinkku, voisin antaakin mahdollisuuden. Ei se olisi siitä kiinni, onko hänellä aikaisempaa parisuhde- ja seksikokemusta vai ei. Moni muu asia olisi tärkeämpi. Mm. älykkyys ja elämäntavat, ja se, hyväksyisikö hän minut sellaisena kuin olen, vai vaatisiko, että esitän normaalia hänen seurassaan.

Sama, ja olen sinkku. Jos muuten henkisesti ja fyysisesti synkkaa, niin ei se kokemattomuus siinä mitään vaikuta. Itselläkin on vähän kokemusta, joten voidaan opetella yhdessä. Kunhan se on kunnossa, että luetaan hyvin toistemme ruumiinkieltä. Se on kuitenkin seksissä todella tärkeää. 

Vierailija
264/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on yleensä uuden kumppanin kanssa aina lähtöpiste se nolla. Ehkä se, että jos on aikaisempia kokemuksia niin ei ole niin estoinen ja jännitä, mutta kyllä se aina lähdetään nollasta uuden kumppanin kanssa. Siinä vain menee aikaa opetella, että mistä he pitävät ja mistä eivät. Jos samalla kaavalla menisi kaikkien kanssa niin siinähän tekisi vain hallaa, kun koittaa jotain asiaa mistä toinen ei pidä.

Vierailija
265/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin pahasti 25-vuotiaana, mikä teki minusta naisten silmissä etovan. En ole ollut naisen kanssa tuon jälkeen ja täytän keväällä 40.

Onko 15 vuoden kuiva kausi kokemattomuutta?

Vierailija
266/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama, että miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa, jotta pääsee paremmin treffeille. Treffeillä ne asiat paljastuu ja nainen jättää miehen kuin nallin kalliolle, ei siksi että tämä on lyhyempi ja vanhempi, vaan koska valehteli. 

Miehen kuitenkin kääntää asian päässään niin, että nainen jätti miehen iän ja pituuden vuoksi. Ei millään mene jakeluun, että kyse on valehtelusta. Jos heti alkuunsa pitää valehdella, niin mitä on tiedossa jatkossa? 

N46

Vierailija
267/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksuaalisesta kokemattomuudesta jää kiinni.  Ei mies ainakaan.  Jos sinulla on ollut pari irtosuhdetta johonkin baarikärpäseen niin se ei juuri miehen kokeneisuutta nosta, mutta naisista on paljon hyväksyttävämpää kuin täysi kokemattomuus.  Ja kuten annoin ymmärtää, ei ensimmäinen seksisuhteesi tule varmaankaan olemaan ainoa tai viimeisesi.  Ei muuta kuin valehtelemaan kokemuksistasi, jos se niin tiukkaa tekee, on ohjeeni kaikille kokemattomille 40v miehille!  Sillai se on tehty maailman sivu, sillä jokainen poika tai mies on kokematon aluksi.

Vierailija
268/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuitenkin kääntää asian päässään niin, että nainen jätti miehen iän ja pituuden vuoksi. Ei millään mene jakeluun, että kyse on valehtelusta. Jos heti alkuunsa pitää valehdella, niin mitä on tiedossa jatkossa? 

N46

Entisten seksikumppanien määrän salaaminen taas ei ole valehtelua.

Vierailija
269/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi mahdollisuutta. Tietäisin jo suoraan, että ei ole sitä mitä etsin/haluan/tarvitsen, eikä sellainen suhde, johon itse pystyn antamaan henkisesti tai fyysisesti.

Kun olin 30, seurustelin miehen kanssa jolla ei ollut parisuhdekokemusta, pelkkiä yhden illan juttuja siihen saakka. Muodostui oikeastaan jo alusta saakka ongelmaksi, että hän sitten kyllä jollain tapaa "kasvoi" siinä suhteen kautta, mutta kun lähtökohdat olivat jo niin erilaiset, niin olimme silti koko ajan aika eri sfääreissä menossa, ja en kokenut suhdetta tasavertaiseksi. Ei sovi itselle.  

Vierailija
270/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Entisten seksikumppanien määrän salaaminen taas ei ole valehtelua.

Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Sun on nyt vain hyväksyttävä se, että kaikki naiset ei halua kokematonta keski-ikäistä miestä. Typerää kiukutella tuolla tavalla asioista jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.

N46

Vierailija
271/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata tunnustaa että on kokematon koska s karkottaa kaikki naiset. Naiset sitä paitsi haluaa kokeneita panomiehiä.

Vierailija
272/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua tosiaan täysin kokematonta kollia, mutta siksi onkin vähän fuulattava kokemusmäärää miehenä.  Onnistuu, usko pois.  Tiedän monelta kantilta tämän.  Miehet petkuttavat aina kokemustensa määrää ja rehvastelevat luvut rajusti ylöspäin.  Se vetoaa naisiin ja tämä tiedetään kaikilla tasoilla.  Nainen ei todellakaan huomaa sinun kokemattomuuttasi verrattuna mieheen, joka on ehkä harrastanut seksiä pari kertaa.  Se ei todellakaan näy missään.

Vierailija
273/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Sun on nyt vain hyväksyttävä se, että kaikki naiset ei halua kokematonta keski-ikäistä miestä. Typerää kiukutella tuolla tavalla asioista jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.

N46''

Sinähän aikaisemmin päivällä jo myönsit, että se ei ole valehtelua. Miksi suutuit taas?

Vierailija
274/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei kannata tunnustaa että on kokematon koska s karkottaa kaikki naiset. Naiset sitä paitsi haluaa kokeneita panomiehiä.

Ei, naiset ei halua mitään panomiehiä. Miksi teille joillekin on olemassa vain ääripäät?

Kokemattomuuden kyllä huomaa. 

N46

Vierailija
275/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Lopeta jo tuo lapsellinen jankutus. Sun on nyt vain hyväksyttävä se, että kaikki naiset ei halua kokematonta keski-ikäistä miestä. Typerää kiukutella tuolla tavalla asioista jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.

N46''

Sinähän aikaisemmin päivällä jo myönsit, että se ei ole valehtelua. Miksi suutuit taas?

Enkä myöntänyt. Se oli aivan eri kirjoittaja. Mun viestien lopussa on N46. Tuon toisen ei ollut. Älä taas syytä mua toisen kirjoitteluista. Enkä mä suuttunut vaan kerroin vain miten asiat on. On se kumma, että aina pidetään suuttumisena, jos ei ole samaa mieltä sun kanssa. Sä voisit opetella peruskäytöstapoja ja hyväksyä sen, että naisilla on oikeus päättää omista asioistaan itse. 

N46

Vierailija
276/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs juupas.  Totaalinen kokemattomuus versus pari seksikokemusta.  Nainen ei huomaa eroa.  Piste.  Kyllä minä ymmärrän miksi jankkaatte vastaan, mutta siinä ei ole mitään totuuspohjaa.

Vierailija
277/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siinä kinuat, tule ja hoidetaan homma alta pois. Saat sitten leveillä kokemuksilla..

Vierailija
278/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua tosiaan täysin kokematonta kollia, mutta siksi onkin vähän fuulattava kokemusmäärää miehenä.  Onnistuu, usko pois.  Tiedän monelta kantilta tämän.  Miehet petkuttavat aina kokemustensa määrää ja rehvastelevat luvut rajusti ylöspäin.  Se vetoaa naisiin ja tämä tiedetään kaikilla tasoilla.  Nainen ei todellakaan huomaa sinun kokemattomuuttasi verrattuna mieheen, joka on ehkä harrastanut seksiä pari kertaa.  Se ei todellakaan näy missään.

Eikä vetoa. Suurin osa naisista ei todellakaan pidä panomiehiä mitenkään ihailtavina.

Nainen todellakin huomaa kokemattomuuden. 

N46

Vierailija
279/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs juupas.  Totaalinen kokemattomuus versus pari seksikokemusta.  Nainen ei huomaa eroa.  Piste.  Kyllä minä ymmärrän miksi jankkaatte vastaan, mutta siinä ei ole mitään totuuspohjaa.

Sä et naisten puolesta sitä päätä mitä he huomaavat ja mitä ei.

N46

Vierailija
280/304 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomaa kokemattomuuden korkeintaan jos on nainut paljon kokemattomia miehiä!  Ja sitähän ne ei (luullakseen tee).  Totuus voipi olla toinen.  Nainen ei huomaa eroa, koita käytännössä niin näet ap-mies.  Usko pois vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän