kumpi mies??????? voinko vastustaa...?? KIUSAUSTA..
1)~avopuolisoni
~järkevä
~kohtelias
~ei todellakaan katsele muita
~samanlaiset arvot
~vakavarainen
~komea/täydellisen näköinen
-ei romantiikkaa
-ei seksiä useampaan vuoteen
2) ~ihastukseni
~komea, mutta ei niin komea
~trendikäs
~samanlaiset arvot
~hauska
-ei opiskellut, huonopalkkaisessa työssä
-nuorempi
-elämä edessä
-vilkkusilmä
Voi vittu miltä tää näyttää " paperilla" !!! Tsiisus!!! Mutta sydän ei taida enää kuunnella mun järkeviä faktoja :( Kun seksi ei toimi avomiehen kanssa niin se ei toimi...
Miksi vaihtaisin komean ja fiksun aikuisen miehen pojannulikkaan, joka ehkä loukkaa minua tms pelailee? En tiedä, olen sekaisin. Onko kukaan kokenut samaa?
Kommentit (71)
Älä nyt vaan lähde sen teinipojan matkaan. Olet niin epätoivoinen, että kaikki näyttää kelpaavan :)
Minusta se on yrittämistä sanan varsinaisessa merkityksessä ja vieläpä aika tehokas metodi. Toiminta on passiivista, mutta tulosta tulee.
olen nähnyt jos jonkinlaista auervaaraa! I got the point!
Mutta olihan miehenikin 22v kun aloitettiin? Joten miksi tämän toisen tuomitsette teinipojaksi?
ap
älä viitti:)
en todellakaan ole, enkä suostu uskomaan, että tilanteeni ois mitenkään harvinaislaatuinen.. olet varmaan itsekin joskus ihastunut, on mennyt huonosti? vai oletko nunna;D
Vai etkö mielestäsi ole tuhlannut jo tarpeeksi aikaan tuohon " mieheesi" ? Sinä olet jo kolme vuotta ollut ilman munaa? Nyt sinä tarvitset sitä, et välttämättä mitään kummosempaa suhdetta, vaan munaa, kovaa munaa ja paljon. Kolmen vuoden verran.
jos et kerran vakkariltasi saa. Johan sen sydän sanoo.
Olen ehdottanut miehelle tuota, mutta on jyrkkä, ei hyväksy sitä. Ei silti itsekään halua korjata seksielämäämme (monta vuotta kestänyt selibaatti) vaan elämme sisältä kuollutta, ulospäin täydellistä elämää.
ap
tyydytykseen. Ole varovainen, ettei miehesi saa tietää jos haluatkin olla hänen kanssaan.
2
Kundi on niin " fiksu" ettei varmaan kiinnosta puhua kelleen...MUTTAMUTTA MUTTA MUTTAAAA oon niin solmussa että en tiedä mistään mitään...
ja jos haluat olla vielä rehellinenkin, niin kerro miehellesi ensin mihin menet :)
2
Vierailija:
Luulen et ei ole mikään harvinaislaatuinen tilanne..?
ap