Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi mies??????? voinko vastustaa...?? KIUSAUSTA..

Vierailija
29.04.2007 |

1)~avopuolisoni

~järkevä

~kohtelias

~ei todellakaan katsele muita

~samanlaiset arvot

~vakavarainen

~komea/täydellisen näköinen

-ei romantiikkaa

-ei seksiä useampaan vuoteen

2) ~ihastukseni

~komea, mutta ei niin komea

~trendikäs

~samanlaiset arvot

~hauska

-ei opiskellut, huonopalkkaisessa työssä

-nuorempi

-elämä edessä

-vilkkusilmä

Voi vittu miltä tää näyttää " paperilla" !!! Tsiisus!!! Mutta sydän ei taida enää kuunnella mun järkeviä faktoja :( Kun seksi ei toimi avomiehen kanssa niin se ei toimi...

Miksi vaihtaisin komean ja fiksun aikuisen miehen pojannulikkaan, joka ehkä loukkaa minua tms pelailee? En tiedä, olen sekaisin. Onko kukaan kokenut samaa?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en aiankaan uskaltaisi ottaa miestä, jolla on tuollaiset moraaliset arvot. Valmis hajottamaan parisuhteenne, eiei ja vielä kerran ei. Ei hyvä seuraa.

Luulen et ei ole mikään harvinaislaatuinen tilanne..?

ap

Vierailija
62/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan lähde sen teinipojan matkaan. Olet niin epätoivoinen, että kaikki näyttää kelpaavan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on yrittämistä sanan varsinaisessa merkityksessä ja vieläpä aika tehokas metodi. Toiminta on passiivista, mutta tulosta tulee.

Vierailija
64/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt jos jonkinlaista auervaaraa! I got the point!

Mutta olihan miehenikin 22v kun aloitettiin? Joten miksi tämän toisen tuomitsette teinipojaksi?

ap

Vierailija
65/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä viitti:)

en todellakaan ole, enkä suostu uskomaan, että tilanteeni ois mitenkään harvinaislaatuinen.. olet varmaan itsekin joskus ihastunut, on mennyt huonosti? vai oletko nunna;D

Vierailija
66/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö mielestäsi ole tuhlannut jo tarpeeksi aikaan tuohon " mieheesi" ? Sinä olet jo kolme vuotta ollut ilman munaa? Nyt sinä tarvitset sitä, et välttämättä mitään kummosempaa suhdetta, vaan munaa, kovaa munaa ja paljon. Kolmen vuoden verran.

Vierailija
67/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kerran vakkariltasi saa. Johan sen sydän sanoo.

Vierailija
68/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut miehelle tuota, mutta on jyrkkä, ei hyväksy sitä. Ei silti itsekään halua korjata seksielämäämme (monta vuotta kestänyt selibaatti) vaan elämme sisältä kuollutta, ulospäin täydellistä elämää.

ap

Vierailija
69/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydytykseen. Ole varovainen, ettei miehesi saa tietää jos haluatkin olla hänen kanssaan.

2

Vierailija
70/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi on niin " fiksu" ettei varmaan kiinnosta puhua kelleen...MUTTAMUTTA MUTTA MUTTAAAA oon niin solmussa että en tiedä mistään mitään...

Vierailija
71/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos haluat olla vielä rehellinenkin, niin kerro miehellesi ensin mihin menet :)

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän