kumpi mies??????? voinko vastustaa...?? KIUSAUSTA..
1)~avopuolisoni
~järkevä
~kohtelias
~ei todellakaan katsele muita
~samanlaiset arvot
~vakavarainen
~komea/täydellisen näköinen
-ei romantiikkaa
-ei seksiä useampaan vuoteen
2) ~ihastukseni
~komea, mutta ei niin komea
~trendikäs
~samanlaiset arvot
~hauska
-ei opiskellut, huonopalkkaisessa työssä
-nuorempi
-elämä edessä
-vilkkusilmä
Voi vittu miltä tää näyttää " paperilla" !!! Tsiisus!!! Mutta sydän ei taida enää kuunnella mun järkeviä faktoja :( Kun seksi ei toimi avomiehen kanssa niin se ei toimi...
Miksi vaihtaisin komean ja fiksun aikuisen miehen pojannulikkaan, joka ehkä loukkaa minua tms pelailee? En tiedä, olen sekaisin. Onko kukaan kokenut samaa?
Kommentit (71)
Ei ole pettäjätyyppiä, minähän itse tässä " petän" :( Jos seksistä olisi kyse niin varmaan saisi sitä muualtakin, että näin kauan jaksaisi puhua. Ei ole yrittänyt mitään semmoista. On puhunut elämästä, mitä toivoo siltä, on tutustuttu, on hyvä mies, oikeasti. Mutta jos et usko, niin älä.
En ole kenenkään matkaan rynnimässä, vaan jos eroaisimme niin muuttaisin yksin ja yrittäisin itsenäistyä. Minusta tämä suhde avokin kanssa on ollut niin kylmässä tilassa niin kauan. Hyvä mies, mutta onko minulle? Sydäntä puristaa.. Odotan kesää kun pääsen muualle... Odotan jotain ratkaisua.
ap
unohda se nulikka. Sulla vaan hormonit hyrrää. Kadut sitten kun se nulikka löytää jonkun uuden. Ei nuoret halua sitoutua ja hyviä, luotettavia ja väkivallattomia miehiä on vaikea löytää. Herää nyt!
jatkaa eloa täysin seksittömässä suhteessa ja " unohtaa nulikka" ?
ap
mitä ilkeilyä tämä nyt on?Itsepähän kysyit. Mene sitten psykologille jos et aikuisena ihmisenä osaa ratkaista omia ongelmiasi. MITÄ täällä kyselet!!!!Ota mun puolesta vaikka viis nulikkaa ja perusta haaremi, mutta älä sitten kysele!!!
lapset osaa tehdä aikuisten ratkaisuja!Juu ja haista sinäkin paska!
Ainut ero on siinä että meillä on miehen kanssa lapsia.
No jätin miehen ja aloin olemaan vilkkusilmän kanssa.. Yhä olemme yhdessä. Hienosti menee ja lapset voivat hyvin.
Koskaan ei tiedä kuka on se oikea ja millon se kävelee vastaan, mutta itse en ole eroa katunut vaikka se vaikea olikin. Olihan ex-mieheni kaikinpuolin ihana mies, mutta kemiat eivät vaan sopineet yhteen ja seksielämää ei meilläkään ollut. Kumpikaan ei jaksanut enää parantaa suhdetta. Välillä kyllä kadun eroa ja itken exän perään, mutta loppujenlopuksi tiedän ettei minua ja häntä tarkoitettu yhteen. Nyt kun olen tämän vilkkusilmän kanssa joka saa polveni veteliksi niin tiedän että minun paikkani on tässä ja nyt.
Mutta sanoin, että tuossa tilanteessa olis ehkä paras kuunnella itseään, tutustua itseensä, mitä itse todella haluaa ja kuka on. Ja se ei ehkä onnistu, jos hyppäät yhden miehen vierestä toisen syliin. Lisäksi vilkkusilmä taisi olla Sinun termisi tälle nuoremmalle... tottahan se vaikuttaa meidän mielipiteisiin, mitä hänestä olet itse kertonut.
Ihan vilpittömästi voin sanoa, että en kadehdi tilannettasi ja toivotan tsemppiä.
Vähän ristiriitaselta kuulosti toi sun juttu. Että tosi hyvin menee, mutta välillä itken exää...?
ei ap
Vierailija:
.. vilkkusilmän kanssa. Yhä olemme yhdessä. Hienosti menee ja lapset voivat hyvin.
.. Koskaan ei tiedä kuka on se oikea ja millon se kävelee vastaan, mutta itse en ole eroa katunut vaikka se vaikea olikin.
.. Välillä kyllä kadun eroa ja itken exän perään, mutta loppujenlopuksi tiedän ettei minua ja häntä tarkoitettu yhteen.
.. kun olen tämän vilkkusilmän kanssa ... tiedän että minun paikkani on tässä ja nyt.
80 olet tosi naiivi tyyppi, olen varma, että elämä opettaa sinua jossain vaiheessa, jollakin tavalla tai sitten tukehdut tuohon kaikkivoipaisuuteesi.
84 jos vain jaksat kirjoitta, kuulisin niin mielelläni enemmän miten eronne sujui, miten ole pärjäillyt, mikä muuttui, miten sukulaiset/ läheiset suhtautui?
85 niin oli oma termini. Nyt olen tutustunut tähän paremmin. Olen tosi tiukka luonne ja olen selvittänyt ja syynännyt tarkasti tämän nuoremman miehen.
En hyppäisi siis kenenkään syliin, tahtoisin miettiä.. Niin hankalaa kun ei voi puhua kellee...
ap
taidat olla pihalla kuin lumiukko. Miksi otat muiden mielipiteistä nokkiisi jos tiedät mitä haluat?
en ota nokkiini. Ärsyttävää vain tuollainen ylimielisyys.
Jos sinä haluat seksiä ja mies ei, silloinhan te nimenomaan ette sovi toisillenne. Jos molemmat haluavat tai kumpikaan ei halua, silloin sovitte yhteen.
se on hyvä että tiedät mitä teet(=eikös tämä asia ole sitten sillä selvä.
Tarkennan et ulkopuolisista meant-to-be- pari
ap
se koville ottaa erota vaikka kuinka olisi tunteet häivenneet. Näin ainakin minulla aina ollut.
AP:lle!
Eromme sujui ihan yhteisymmärräksessä. Olemme exän kanssa väleissä ja hyvä niin koska lapsiakin on. Asuin eron jälkeen exälläni vielä kuukausia ja tosiaan ihan hyvissä mielin erosimme. Exänikin ymmärsi ettei meidän suhde ollut tyydyttävä, tunteet olivat ns. kuolleet. Molemmat antaneet periksi. Arki meillä sujui mainiosti, seksielämääkin oli välillä, mutta mitään " yhteyttä" toiseen ei oikein ollut.
Kun pääsin pettämisen aiheuttamasta syyllisyydestä eroon n. 3kk sisällä erosta niin olen voinut ihan hyvin. Syyllisyys erosta tuli vasta myöhemmin, ei siinä eron hetkellä. Itkin itkuni ja nyt en ole itkenyt vähään aikaan. Ei se helppoa ollut ja katumuskin tuli pinnalle monta kertaa, mutta kun asioita ajatteli järjellä niin alkoi tuntumaan paremmalta.
Sukulaisille asia ole järkytys. Selitin heille vaan että olemme yhä väleissä ja aika näyttää miten käy. Myöhemmin sitten kerroin eron tarkemmat syyt niille jotka niitä kaipasivat. Ymmärsivät kyllä että aina se kumppani ei ole se " oikea" vaikka kuinka hyvin noin yleisesti menisi.
Minä elelisin ihan yksikseni jonkun tovin ja miettisin perusteellisesti, mitä haluan elämältä ja parisuhteelta ja mitä olen valmis itse tekemään asioiden eteen. Mitkä asiat oikeasti ovat tärkeintä maailmassa?Ulkonen status, kulissit, vai sisäinen rauha, tasapaino ja hyvä olo?
Vierailija:
Mitkä asiat oikeasti ovat tärkeintä maailmassa?Ulkonen status, kulissit, vai sisäinen rauha, tasapaino ja hyvä olo?
Sisäinen rauha ja onnellisuus on tärkeää.
ap
Minä en aiankaan uskaltaisi ottaa miestä, jolla on tuollaiset moraaliset arvot. Valmis hajottamaan parisuhteenne, eiei ja vielä kerran ei. Ei hyvä seuraa.
NAISTENMIEHELTÄ!
Tottakai se kehuu ja mairittelee sua, että sais seksiä! Itekin sanoit että se ei ole uskollista sorttia, ei varmasti olisi sunkaan kanssa sitä. Sen vaan sanot, että jos sen ihastuksesi kelkkaan lähdet niin katumaan tulet. Äläkä ainakaan naimisiin rynni sen kanssa. Se tulee pettämään sua, sano mun sanoneen. Eikä se ole muutenkaan niin täydellinen kuin nyt ihastuksen alkuhuumassa luulet.