Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi mies??????? voinko vastustaa...?? KIUSAUSTA..

Vierailija
29.04.2007 |

1)~avopuolisoni

~järkevä

~kohtelias

~ei todellakaan katsele muita

~samanlaiset arvot

~vakavarainen

~komea/täydellisen näköinen

-ei romantiikkaa

-ei seksiä useampaan vuoteen

2) ~ihastukseni

~komea, mutta ei niin komea

~trendikäs

~samanlaiset arvot

~hauska

-ei opiskellut, huonopalkkaisessa työssä

-nuorempi

-elämä edessä

-vilkkusilmä

Voi vittu miltä tää näyttää " paperilla" !!! Tsiisus!!! Mutta sydän ei taida enää kuunnella mun järkeviä faktoja :( Kun seksi ei toimi avomiehen kanssa niin se ei toimi...

Miksi vaihtaisin komean ja fiksun aikuisen miehen pojannulikkaan, joka ehkä loukkaa minua tms pelailee? En tiedä, olen sekaisin. Onko kukaan kokenut samaa?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos tämä on ainoa elämäsi niin haluatko haaskata sen tylsän miehen kanssa jolta et saa edes seksiä...?

Vierailija
22/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten jo edellä kirjoitin, olen kunninahimoinen nainen, enkä tiedä kestäisinkö kumppaninani tuota POIKAA joka on vilkkusilmä eikä ole edes opiskellut ja teidot on sillä tasolla, ettei edes pääse opiskelemaan.... Kyllä mulle tämmöiuset yleiset elämän suunnitelmat ovat tärkeitä, ei voi vain olla ja bilettää..

HUOH!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

~väittää, että kaikki miehet katselevat muita naisia

Ok, ehkä katselevat, mutta tämä nykyinen avokkini on aivan superkohtelias, ei ikinä loukkaa katselemalla muita naisia ts. näkee vain minut ja muistaa 4v.. jälkeenkin kehua, miten kaunis/ hyväkroppainen olen/ hyvä sisustamaan, kaikkea...

Tätä mietin, että miksi minä ääliö vaihtaisin näin ihanan miehen johonkin teiniin??? Sanokaas te.

Lisäks ollaan kihloissa ;( ja olen aina ajatellut, että kihloihin mennään vain kerran!

ap surullisena :(

Vierailija
24/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olimme juuri tällainen " meant-to-be" -yksikkö. Tajusin onneksi, että en rakasta häntä. Lopetin suhteen ja tapasin tällaisen vilkkusilmän, jonka kanssa olin pari vuotta elämäntilanteeseen täydellisesti sopineessa vapaamuotoisessa suhteessa. En ole katunut ratkaisujani tippaakaan.

Vierailija
25/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu että tyyliin koko maailma pysähtyis jos me erottais! Mies on kaikkien muiden mielestä kaikkea muuta kuin tylsä!

En kehtaa kertoa tuosta seksittömyydestä kenellekään :( Miehen kanssa on yritetty siitä puhua, mutta mitään ei tapahdu..

ap

Vierailija
26/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä muut ajattelee? No kukin tyylillään mut mä en ikinä ois miehen kans jonka kans se ois vaan kaveruutta - mulle taas ei koulutus merkkaa tms vaan aivan muut jutut - pettämistäkään en hyväksy vaan rehellistä peliä

Vierailija
27/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitoutunut avomieheeni/kihlattuun.. meillä on omaisuuttakin vaikka miten ja koska opiskelen, jäisin aivan puille paljaille.. älkää tuomitko, vaan neuvokaa kokemuksellanne!

ap

Vierailija
28/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

listaa sen ihanstuksen huonotpuolet myös ´ja laita paperille ne myös. Jos haluut ihastuksesta eroon niin keskity näihin ällöpuoleen...

Vierailija
29/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rupesin eroa miettimään, kaikki tuntui todella vaikealta, mutta tajusin hyvin vahvasti, että tämän miehen kanssa en halua naimisiin ikinä, vaikka miehessä ei ollut sinällään mitään vikaa. Tunteita vain ei enää ollut eikä mies ainakaan erityisesti yrittänyt tehdä mitään niiden elvyttämiseksi, enkä kyllä minäkään.

Vilkkusilmän kanssa vietin pari hauskaa vuotta. Hieman myöhemmin tuli kuvioihin elämäni mies.

19

Vierailija:

Kun tuntuu että tyyliin koko maailma pysähtyis jos me erottais! Mies on kaikkien muiden mielestä kaikkea muuta kuin tylsä!

En kehtaa kertoa tuosta seksittömyydestä kenellekään :( Miehen kanssa on yritetty siitä puhua, mutta mitään ei tapahdu..

ap

Vierailija
30/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leiki sen kanssa aikasi, mutta hanki sitten kunnollinen mies, joka on sopivasti avomiehesi ja tämän houkutuksen välimuoto!

Vierailija
31/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajattelee voiko ollakaan tuommoista -80 syntynyttä miestä, joka on a) helvetin komea b) helvetin mukava miehekäs mies!

mutta se seksi.... nyyh!!!

ap

Vierailija
32/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vielä monta kymmentä vuotta elämästäsi jäljellä. Aiotko tosiaan elää ne vuodet kämppiksen kanssa? :-O

Maailmassa ON hei muitakin vaihtoehtoja kuin nuo kaksi. On ihan takuulla mies, joka on kohtelias, luotettava jne JA haluaa kanssasi seksiä & romantiikkaa. Ei nuo kaksi miestä ole valtameren ainoat kalat! Miksi on pakko valita noiden kahden välillä? Mikä estää sua olemasta hetken yksin, deittaamasta vaikka tuota vilkkusilmää ihan hupimielessä hetken aikaa jos siltä tuntuu?

Jos muut pitää teitä täydellisenä parina, sano että ette todellakaan ole. Seksittömyys, läheisyyden puute ja romantiikan puute on iso, iso ongelma suhteessa, etenkin kun sinä tunnut niitä kaipaavan. Tehän olette avomiehesi kanssa vaan kavereita ja kämppiksiä, ette mikään pariskunta! Ette te ole toisillenne luodut, ei mies ole sinulle Se Oikea jos teillä ei kerran ole minkäänlaista seksielämää. Se on kuin veljen kanssa asuisi. Minulla ja veljellänikin on samanlaiset arvot yms.

Oma on elämäsi, itse en tuhlaisi sitä tuollaisessa suhteessa pysymiseen.

Vierailija
33/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän samanlaisen miehen kanssa, meillä tosin seksiän. 6-10 kertaa vuodessa. Ja sillon kun mies suostuu se on kyllä hyvääkin -30-

Vierailija
34/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ajattelee voiko ollakaan tuommoista -80 syntynyttä miestä, joka on a) helvetin komea b) helvetin mukava miehekäs mies!

mutta se seksi.... nyyh!!!

ap

Vierailija
35/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinulla taitaa olla unelma avomies

Vierailija
36/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai lähesiriippuvainen kun en uskalla erota... Mies on minulle läheisin ihminen, tukipilari, mutta öhhhhh myös kuvailemasi kämppis.. Päässäni risteilevät ajatukset: mitä vanhempani sanovat jos kihlaus purkautuu? Entä miehen vanhemmat, jotka odottavat häitä?

aaarrrghhh :`(

ap

Vierailija
37/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihatuksen kanssa PALJON. Tahtoo alkaa vakavaan suhteeseen! Puhuu ihan tosissaan jo lapsista, häistä, olen kuulemma hänen unelmansa!?

Olin jo varma, että kun tuota seksiä ei avokin kanssa ole ollut niin moneen vuoteen, että en jaksa enää.

Nyt tuntuu, että TUKEHDUN!! Kumpikin mies tahtoisi olla, kumpikin on hyvä mies. Toinen vakavarainen/ ei seksiä ja toisen kanssa kemiaa/elämä edessä.

Mulla ei ole ketään kelle puhua tästä... Auttakaa te :/

Vierailija
38/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista et halua ja toinen puskee puoliväkisin kun olet epävarmassa tilassa. Ei vaikuta lupaavalta. Jätä molemmat ja etsi itsesi.

Vierailija
39/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi testosteroniarvot tutkittu? Olisikohan mahdollista saada seksiongelmiin apua lääketieteestä? Suostuuko mies edes siihen?

Mä en ainakaan eläis parisuhteessa vuositolkulla ilman seksiä. Jos mies ei suostu tekeen mitään asian korjaamiseksi, ei voi syyttää jos nainen lähtee hyppiin vieraisiin sänkyihin. Sama pätee myös toisin päin!!!

Vierailija
40/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toista et halua ja toinen puskee puoliväkisin kun olet epävarmassa tilassa. Ei vaikuta lupaavalta. Jätä molemmat ja etsi itsesi.

Kun pyörittelen haluanko heittää ihanan avokkin ja koko yhteisen elämämme roskiin... Vain seksi puuttuu.

Toinen ei nimenomaan puske puoliväkisin, on kunnioittanut suhdettamme. On vain keskusteltu ja on sanonut, että miten tuntee.

Yksin muuttaisin joka tapauksessa. Mitä jos mietin kesän ajan tätä? Tuntuu oikeasti että tukehdun.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan