Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi mies??????? voinko vastustaa...?? KIUSAUSTA..

Vierailija
29.04.2007 |

1)~avopuolisoni

~järkevä

~kohtelias

~ei todellakaan katsele muita

~samanlaiset arvot

~vakavarainen

~komea/täydellisen näköinen

-ei romantiikkaa

-ei seksiä useampaan vuoteen

2) ~ihastukseni

~komea, mutta ei niin komea

~trendikäs

~samanlaiset arvot

~hauska

-ei opiskellut, huonopalkkaisessa työssä

-nuorempi

-elämä edessä

-vilkkusilmä

Voi vittu miltä tää näyttää " paperilla" !!! Tsiisus!!! Mutta sydän ei taida enää kuunnella mun järkeviä faktoja :( Kun seksi ei toimi avomiehen kanssa niin se ei toimi...

Miksi vaihtaisin komean ja fiksun aikuisen miehen pojannulikkaan, joka ehkä loukkaa minua tms pelailee? En tiedä, olen sekaisin. Onko kukaan kokenut samaa?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot kuitenkin valinnut noin,ei kukaan sua oo pakottanut-eikä pakota olemaan suhteessa missä et halua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi seksiin??

Vierailija
4/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kun mun mielestä oli myös hyviä puolia :)

t. 25

Vierailija
5/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi edellinen " ap viesti" ei ollut minun!

ap

Vierailija
6/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ensinnä juttelet miehen kans. teidän pitää saada suhde toimimaan, myös seksielämä että teidän yhteiselämä voi jatkua. sanot että näin se ei voi jatkua. ei oo normaalia parisuhde-elämää. sitten ero jos mikään ei muutu. en kuitenkaan sinuna lähtis sen vilkkusilmän matkaan. sinulle se oikea vakaa ihminen tulee vastaan ennen pitkää. nauttisit sitten vaan sinkkuelämästä jos eroat. älä sekaannu tuollaisiin hulttioihin, joilla asiat asiat huonosti. olet ansainnut hyvän parisuhteen, se tulee vastaan ennen pitkään. etkö itsekin halua saman arvomaailman omaavan eikä vilkkusilmää.

Vierailija
7/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskutelu nykyisen miehen kanssa parisuhteen tilassa. Kerrot ettei tällainen tyyli voi jatkua. Jos parisuhde ei tuosta muutu, niin eroat. Et kuitenkaan rakenna tulevaisuuttasi tuon ihastuksesi varaan vaan löydät aikanaan paremman miehen jonka kanssa seksikin sujuu. Älä mieti noin paljon muiden mielipiteitä (ts. mitä omat vanhemmat sanoo tai miehen vanhemmat). Kerro ettei parisuhde teillä vaan toimi, että parisuhde on oikeasti aivan erilaine kuin muut luulevat.

Vierailija
8/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järki käteen

nyt ensinnä juttelet miehen kans. teidän pitää saada suhde toimimaan, myös seksielämä että teidän yhteiselämä voi jatkua. sanot että näin se ei voi jatkua. ei oo normaalia parisuhde-elämää. sitten ero jos mikään ei muutu. en kuitenkaan sinuna lähtis sen vilkkusilmän matkaan. sinulle se oikea vakaa ihminen tulee vastaan ennen pitkää. nauttisit sitten vaan sinkkuelämästä jos eroat. älä sekaannu tuollaisiin hulttioihin, joilla asiat asiat huonosti. olet ansainnut hyvän parisuhteen, se tulee vastaan ennen pitkään. etkö itsekin halua saman arvomaailman omaavan eikä vilkkusilmää.

50 kanssa samaa mieltä.

Keskutelu nykyisen miehen kanssa parisuhteen tilassa. Kerrot ettei tällainen tyyli voi jatkua. Jos parisuhde ei tuosta muutu, niin eroat. Et kuitenkaan rakenna tulevaisuuttasi tuon ihastuksesi varaan vaan löydät aikanaan paremman miehen jonka kanssa seksikin sujuu. Älä mieti noin paljon muiden mielipiteitä (ts. mitä omat vanhemmat sanoo tai miehen vanhemmat). Kerro ettei parisuhde teillä vaan toimi, että parisuhde on oikeasti aivan erilaine kuin muut luulevat.

AP VASTAA:

Ei tuo ihastukseni ole mikään hulttio, vaikka nuori onkin. Eilen juteltiin ja tahtoisi kuulemma kovasti vakavan parisuhteen kanssani. Olen ihastunut...

Miehen kanssa on juteltu ja ei auta... siis seksin suhteen ei tule mitään...Jos eroaisimme niin haikeudella ja hyvissä väleissä.. !! On tosi fiksu ja mukava, ymmärtää kämppis- tilanteen.. Olen ajatellut, että katson tilannetta KESÄN AJAN! Syksy kun koittaa, minun pitää ratkaista miten toimin elämässäni ja parisuhteessa.

Olen aina ollut sellainen, että ajattelen mitä muut nyt sanovat jne.. Yritän heittää sen ajattelutavan nyt romukoppaan. Onneksi minulla on kesäksi hyvä työ, nyt pitää ottaa itseä niskasta kiinni. Kai mä pärjään!?

Vierailija
9/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies halua sinua? Etkö halua miestäsi? Saatko orgasmin miehesi kanssa? Onko teillä niin erilaiset seksuaaliset halut, vai mikä ihme on syynä, ettei kolmeen vuoteen seksiä??

Se nimittäin ei ole normaalia parisuhteessa. Koska seksi, vaikkei olekaan tärkein piirre, niin se on se yksi ainut asia joka erottaa Parisuhteen muista Ihmissuhteista! Ja kolme vuotta ilman ei ole normaalia enää. Aina ei panna kuin puput alkuvaiheessa, mutta kyllä seksiä täytyy kuitenkin jonkun verran olla.

Tuosta alun listasta ei nuoresta pojasta erotu kuin ne vilkkusilmät, ja sen varaan en kyllä laskisi. Sen sijaan, jos rakastat mielettömästi miestäsi ja kertakaikkiaan haluat hänen kanssaan olla, niin käy nusasemassa se poika mutta muista ehkäisy (ettei tule ikäviä tauti-yllätyksiä- vilkkusilmä on muillekin vilkkusilmä) ja älä kerro miehelles - miksi turhaan toista satuttaa ja loukata.

Tosin, en kyllä millään jaksa uskoa, että rakastat mielettömästi miestäsi, jos et häneltä seksiä halua/saa.

Vierailija
10/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hankalaa, sisällä risteilee tuhat ajatusta ja ulkopuolelta (perheet, ystävät, jopa työkaverit) kasataan ÄLYTTÖMÄSTI paineita niskaan tämän parisuhteen osalta. Kuinka ollaan tarkoitettu yhteen jne.

Lisäksi mulla ei ole ketään kelle näistä puhuisin, koska kaikki kaverit pitää mun avokkia ihan ykköstyyppinä! Olen vähän semmoinen, että jos jäädäänkin yhteen, niin ois tosi noloa, kun on puhunut ongelmista kaikille.. Tuntuu, et kaikki jotenkin säälis sitten.

Seksi.. on vaikea suudella, mies kestää muutaman sekunnin ja ei ole kehittynyt..olen siihen kyllästynyt ja nyt ei oo mitään. Vaikea sanoa tarkemmin, mut KAIKKI kemia, sähkö väliltämme puuttuu! Mies jää jotenkin märehtimään riitoja tai jotain... Oisko toi hyvä idea rauhoittaa kesä, nähdä kavereita ja tehdä töitä ja pohtia tätä asiaa. syksyllä sitten päätös?

ap

Vierailija
11/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin muista, että kyse on omasta elämästäsi. Ihmiset hehkuttaa, että olette luotuja toisillenne, mutta sanoisivatko he niin, jos he oikeasti tietäisivät parisuhteenne tilan? Itsellänikin on ollut taipumusta kuunnella muita oman sydämen sijaan, mutta kyllä itseään on kuunneltava. Haluatko elää loppuelämäsi seksittömässä suhteessa? Haluatko viettää loppuelämäsi selibaatissa? Onko mies täysin tyytyväinen elämäänne ja seksittömyyteen? Onko hänellä joku varasuhde jossa hoitaa seksin? Sanoin, että unohda se vilkkusilmä, koska epäilit, että hän vain pelailee. Nyt sanoit, että hän olisikin vakavissaan. Miksipä et sitten kokeilisi hänen kanssaan? Jos ei synkkaa, niin uutta putkeen. Ei kannata ottaa kaikkea liian vakavissaan :)

Toivottavasti ei ollut hirveen sekavaa tekstiä kun kiireessä kirjotin.

t. 51

Vierailija
12/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskinäinen keskustelu ei tuota tulosta, niin minusta kannattaa aina ensin yrittää ratkaista tilannetta asiantuntijan kanssa kuin erota. Jos mies ei ole halukas lähtemään asiantuntijan juttusille, niin kerro suoraan, että todennäköinen toinen vaihtoehto on ero. Minusta kuitenkin kuulostaa siltä, että nykyinen miehesi on hyvin pitkälle toivemiehesi, kunhan tuo seksipuoli saataisiin toimimaan.

Vierailija
13/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt ilmenikin et nuorempi kolli tahtois vakavan suhteen ja on ihan lovena meikäläiseen! Olen kuulemma niin kaunis, mukava ja määrätietoinen;) Siitä olen ylpeä, pettänyt en ole, jos puhumista ei lasketa?

Mieskään ei halua elää selibaatissa. Jotenkin sitä on niin jämähtänyt tähän " täydelliseen pieneen idylliin" kaikki on avokin kans niin turvallista.. Kesän yli miettiminen kuulostaa minunkin mielestä tosi hyvältä!

Kiitos sinulle ja hauskaa vappua!

Vierailija
14/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saako asiantuntija-avulla sitä kemiaa, sähköä ihmisten välille? epäilen:( jos ollaan kummatkin huipputyyppejä, mutta ei yhdessä?

ap

Vierailija
15/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta saako asiantuntija-avulla sitä kemiaa, sähköä ihmisten välille? epäilen:( jos ollaan kummatkin huipputyyppejä, mutta ei yhdessä?

ap

Lisäksi sähkön puuttumisen syynä voi olla turhautumiset tavallaan epäonnistuneissa seksiyrityksissä ja jos asiantuntijan avulla niihin löytyy apua, voi sitä sähköäkin taas löytyä. Ja joka tapauksessa: jos olette yrittäneet ratkaista ongelmaa asiantuntijan avulla eikä ratkaisua kuitenkaan lopulta löydy, voit ainakin lopettaa nykyisen suhteesi hyvällä omalla tunnolla ajatellen, että olet joka tapauksessa yrittänyt kaikkesi.

Vierailija
16/71 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta kuitenkin kuulostaa siltä, että nykyinen miehesi on hyvin pitkälle toivemiehesi, kunhan tuo seksipuoli saataisiin toimimaan.

Minusta kuulostaa, että mies on täydellinen niille odotuksille, joita ulkomaailma sulle ja teille on ladannut. En voi kyllä ymmärtää tätä ollenkaan... minkä ikäisiä te oikein olette, jos vanhempien toiveet noin paljon merkkaavat? Ymmärtäisin, jos oltaisiin intialaisia, jossa vanhoihin kulttuuriperinnöllisiin seikkoihin vieläkin vaikuttaa että vanhemmat valitsevat lapselleen puolison (tosin lapsi saa myös sanoa ei!!)

Mutta että Suomessa..?

Sanon vielä uudestaan, että jos rakastat miestäsi mielettömästi ja ITSE haluat olla miehen kanssa, niin hakekaa ihmeessä apua. Seksuaali- tai parisuhdeterapia voi auttaa.

Mutta jos ole miehen kanssa vain tai lähinnä koska ympäristö sitä vaatii, niin tajuat kai itsekin että ei siitä pitkän päälle hyvä seuraa. Ihminen ei voi pakottaa tunteitaan. Jos et rakasta miestäsi (niin paljon kuin sukulaisiasi, joitten mieliksi yrität jostain syystä elää) niin et rakasta, ja vaikka kuinka haluaisit rakastaa et voi pakottaa tunteitasi.

Mäkin luin sen, että aluksi nuorempi mies olis ihastus vaan, flirtti, eikä vakavaa. Myöhemmin selvisi että haluaisikin vakavaa. Muistathan, että mies sanoo melkein mitä vaan päästäkseen pesälle. Vilkkusilmälle voi tulla vaikka mitä runoiluja, jos hän on sen haistanut, että sulta saattas lohjeta seksiä. Mikäs sen makeampaa nuorelle miehelle kuin kiimaista vanhempaa puutteessa elänyttä naista..? En kyllä luottaisi tuollaisen miehen vakaviinkaan puheisiin. Sitäpaitsi, jos nyt olet ollut vuosikausia tyydyttämättömässä suhteessa (ehkä) ulkopuolisen " painostuksen" vuoksi, Sinulle tekisi varmasti hyvää opetella tuntemaan itsesi, kuka olet ja mitä Sinä haluat -ja se onnistuu parhaiten niin että pysty sinkkuna jonkin aikaa. Muuten suosittelisin sitä poikaa panokaverina kerran pari, mutta jos sitten ihastut päätä pahkaa ja vilkkusilmä jatkaakin menojaan, voi tulla aika suru.

55

Vierailija
17/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä, joten en tiedä käytiinkö tätä jo läpi, mutta jos kaikki muu on kunnossa, niin kyllä se seksikin luistamaan saadaan. Esim. Sexpo-säätiöstä saa tähän apua.

Vierailija
18/71 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta ei se suhde nyt ihan noin nopeasti yleensä hiivu, vaikka ylä- ja alamäkiä tuleekin kaikille. En tiedä löytyykö sitä kiihkoa, jos ei sitä ole koskaan ollutkaan. Jospa olisitte vain ystäviä? Ystävyydeltähän tuo kuulostaa eikä parisuhteelta.

Vierailija
19/71 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystävyydeltähän tuo kuulostaa eikä parisuhteelta.

Vierailija
20/71 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei alussa kestänyt kauaa, eli yhdyntä oli aina 5 sek. ja vihellys! Sitten pikkuhiljaa jäänyt pois, nukuttu samassa sängyssä 3v ilman seksiä... Ei edes suudella kunnolla. Miehellä aina ollut alhainen libido (ei ole homo!!) ja mulla menny kiinnostus. Näin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme