Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa ilman kumia? Vierailija
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (51)
Miksi viestien numerointi edellisessä viestissä 41/40
Eron jo ollessa näköpiirissä aloin tapaileen varattuja miehiä ja olin heidän kanssaan myös sukupuoliyhteydessä. Yksikään ei ole ehdottanut kumin käyttöä. Miksi minäkään sitä ehdottaisin, kun oleellinen osa nautintoani on saada lopuksi miehen siemensyöksy sisään.
En ole itse koskaan käyttänyt kortsua. :D Aina imetty, nuoltu ja pantu paljaalla ja spermattu joka reikä.
Joillekin riittää "siisti ulkonäkö" siihen ettei mitään riskiä ole.
No pakkohan se on panna paljaalla, että mun aisurimieheni saa nuolla spermaisen pilluni puhtaaksi. Kyllä se on kaiken riskien arvoista!
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen yhden yön suhteeseen ajautunut, ja ilman kumia pantiin menemään. Tästä on aikaa pian 30 vuotta, eikä se ihan yhdeksi yöksi jäänyt, jatkuu vieläkin. Nuoria oltiin, ja humalassa. Nyt tällä elämänkokemuksella käyttäisin kyllä kondomia, vaikka inhottava kumipussi onkin. Eipä oikein sen takia mitkään yhden yön suhteet kiinnostaisikaan.
Ja ihan turha ketään moittia, ja moralisoida, jos ei kumia halua käyttää. Ei ole mikään pakko. Eikä kenenkään ole pakko suostua ilman kondomia. Hyvä jos samanlaiset löytävät toisensa, siitä vaan, jos ei taudit tai raskaudet pelota. No nyt tietysti nämä mielensäpahoittajat vetävät tähän sen miten nämä sukupuolitaudit hoidetaan yhteisistä verovaroista. No siitä vaan, mikäli omatunto on näissä asioissa täysin puhdas. Eli: olet normaalipainoinen, noudatat kaikkia ravintosuosituksia, liikut oikean määrän( liika liikunta altistaa vammoille) et käytä alkoholia, et ole liikaa auringossa, et tupakoi, et syö sokeria, et nosta mitään tukia, ymym. Jos kaikki on kunnossa, heitä vaan se ensimmäinen kivi.
Ravintosuosituksilla nyt ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa enää.
Ilmastouskonnon tuotoksia nämä nykyiset suositukset.
Täytyy myöntää että aika paljon tulee annettua paljaalla. Olen ehkä vähän seksi addikti ja tarvitsen seksiä paljon. Kun on oikein kovat halut, niin todella herkästi unohtuu. Ja tuntuuhan se vaan niiin paljon paremmalta ilman kumia.
N34
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että aika paljon tulee annettua paljaalla. Olen ehkä vähän seksi addikti ja tarvitsen seksiä paljon. Kun on oikein kovat halut, niin todella herkästi unohtuu. Ja tuntuuhan se vaan niiin paljon paremmalta ilman kumia.
N34
Kuin aamuhepenissä vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Kuin aamuhepenissä vielä...
Fantasioit..kuumaa sexiä usein päivän aikana
https://hivpoint.fi/hiv-testaus/
Testaus aikaisintaan 3 viikkoa tapahtuneen jälkeen. Varma tulos saadaan testattaessa vasta yli 3 kuukauden kuluttua. Eli provosta kyse.