Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa ilman kumia? Vierailija
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (51)
Minä panen aina ilman kumia, kumilla minä en pane koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin saadaan syntyvyys nousuun.
Niinpä, monesti olen alkanut sovitella kumia päälle, mutta nainen on sanonut "ei tarvitse." Saattaa olla, että jotku ovat saaneet astutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt kännissä kumin kanssa?
Itte en laukea kumin kanssa kännissä, joten ilman parempi
Seksikumppaneita kymmenittäin ja useimmiten on tullut harrastettua seksiä ilman kondomia, muita ehkäisykeinoja on kylläkin ollut suurimmalla osalla naisista. Yhtäkään sukupuolitautia en ole saanut joka taitaa olla vaan hyvää tuuria.
M29
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla kaikki pani kännissä ilman kondomia.
Tuo on niin totta.
No hei ei todellakaan ole mikään sääntö että naimaikäsillä täytyy pillerit olla,miksi olisi?
Katsos kun on naisia joille pillerit ei käykkään,että luulo ei ole tiedon väärtti.
Petin ja sain klamydian yhdeltä naiselta. onneks on pilleri siihenkin. laitoin viestin että sulta sain klamydian, niin suuttui ja esti.
En anna ilman kumia, eikä owoa multa ilman kumia. On vaan taudit niin hankalia hoitaa pois.
Ilman kumia vaan jos ei ole ehkäisyä ollenkaan.
Ei ole koskaan ollu yhden yön juttua, aina ovat halunneet lisää paksua ja suonikasta. Mutta paljaalla on aina vedetty.
Onhan näitä kahjoja, nykyään kun kantiksilla on seksiä myös tuonti- ihmisten kanssa ni en äkkiseltään uskaltaisi itse panna ketään tuntematonta ilman kortonkia.
Olen nainen ja mun kanssa saa olla ilman kumia, mutta mulla ei ole myöskään pillereitä.
Olen ollut useamman miehen kanssa parin viikon aikana eikä kukaan edes maininnut kumia. Mulla ei ole ehkäisyä mutta suostuin silti koska haluan tulla raskaaksi. Miehet oli tosi yllättyneitä kun tuli muhun ja sanoin et mulla ei oo ehkäisyä.
Itse käyn välillä työmatkoilla ns. vieraissa. Miehille, jotka varmuudella tiedän olevan naimisissa anna ilman.
Minulla on jo lääkityksellä hallinnassa pysyvä HIV. En voi saada toista.
Herpes tarttuu helposti ilman komdomia. Eli HSV1 ja HSV2. Herpes ei ole parannettavissa millään lääkkeellä, kun sen saat niin sitä kannat kuolemaan asti. Ja herpes lisää alzheimerin taudin todennäköisyyttä paljon. Estolääkitys maksaa noin euron per päivä jos sitä joutuu käyttämään ja sillä on sivuvaikutuksia. Vyöruusurokotus voi vähentää herpeksen oireiden uusiutumisia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo lääkityksellä hallinnassa pysyvä HIV. En voi saada toista.
Itse asiassa. HIV:n muunnoksia on useita joten henkilölle jolla jo on esimerkiksi HIV 1 group M strain C (maailmalla yleisin laji) voi tarttua esimerkiksi group M strain B (USA:ssa yleisin) alalaji. Useamman HIV alalajin samanaikaiset infektiot (superinfection) vaikeuttavat lääkehoitoa.
Kerran olen yhden yön suhteeseen ajautunut, ja ilman kumia pantiin menemään. Tästä on aikaa pian 30 vuotta, eikä se ihan yhdeksi yöksi jäänyt, jatkuu vieläkin. Nuoria oltiin, ja humalassa. Nyt tällä elämänkokemuksella käyttäisin kyllä kondomia, vaikka inhottava kumipussi onkin. Eipä oikein sen takia mitkään yhden yön suhteet kiinnostaisikaan.
Ja ihan turha ketään moittia, ja moralisoida, jos ei kumia halua käyttää. Ei ole mikään pakko. Eikä kenenkään ole pakko suostua ilman kondomia. Hyvä jos samanlaiset löytävät toisensa, siitä vaan, jos ei taudit tai raskaudet pelota. No nyt tietysti nämä mielensäpahoittajat vetävät tähän sen miten nämä sukupuolitaudit hoidetaan yhteisistä verovaroista. No siitä vaan, mikäli omatunto on näissä asioissa täysin puhdas. Eli: olet normaalipainoinen, noudatat kaikkia ravintosuosituksia, liikut oikean määrän( liika liikunta altistaa vammoille) et käytä alkoholia, et ole liikaa auringossa, et tupakoi, et syö sokeria, et nosta mitään tukia, ymym. Jos kaikki on kunnossa, heitä vaan se ensimmäinen kivi.
Vierailija kirjoitti:
Napsautin 22 v pyllyyn ilman kumia pari viikkoa sitten. Otin kyllä varmuudeksi HIV-testin äsken.
Ei näy vielä?
Näinhän se menee, tinder treffeille ei uskalleta kahville toisen luokse koska pelottaa vaan nähtävä julkisella paikalla mutta kännissä otetaan kuka tahansa nisti panemaan paljaalla kotiin.