Onko enää tällaisia naisia?
-Aamu virkku (Ei nuku joka aamu 11)
-Ei näe kotitöitä rasitteena vaan normaalina elämänä, joita tekemällä voi myös rentoutua (ei tarkoita että nainen tekee kaiken vaan mies ja nainen yhdessä tasavertaisesti)
- On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa
- Miettii ja ajattelee asioita - kehittyy ihmisenä
- Pitää itsestään huolta koska se tekee hyvää
- On huumorintajuinen ja suhtautuu yleisesti asioihin rennosti
- Elää hetkessä ja on tyytyväinen, ei haikaile kokoajan jostakin "paremmasta/muusta"
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollainen. Lisäksi kaunis, hoikka ja erittäin urheilullinen. Käyn töissä. Päihteetön. Mutta...
En löydä mistään miestä joka olisi samanlainen. Exä oli joka asiassa vastakohtani. Kaikilla jotka olen eroni jälkeen tavannut, on myös joku vastaava puute esim pelaaminen, liikkumattomuus jne. Enkä etsi mitään lentokapteenia, vaan päinvastoin tavallista duunarimiestä, joka on samaan aikaan vahva, mutta myös herkkä.
Olet täydellinen nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri te älypuhelinten orjat mahdollistatte Ukrainan sodan. Koska olette hitaita, ettekä enää käytä omia aivojanne.
No nyt oli taas sellainen luikaus että oksat pois. Ihme ettet holokaustistakin meitä syyttänyt. Kyllä ne ovat ne pyssyjen kanssa heiluvat hullut (eli miehet) ja sotateollisuuteen osallistuvat jotka sodat rakentavat ja mahdollistavat. Naisilla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.
Vaikutat todella ongelmalliselta tyypiltä. Varmaan jos r aiskaat ja murhaat niin sekin on uhrin tai jonkun toisella puolella maapalloa elävän vika. Ehkäpä sinun kannattaisi lähteä sinne sotaan?
Huomaa kyllä miten paskaksi aivot menevät älypuhelimen käytöllä. Ei saatana...
Puhelin on hidas ja se hidastaa aivojasi, koska havainnointi ja ajattelu hidastuu. Olet hidas ja vajaa. Etkä kestä ja hyväksy totuutta.
Höpsis. Se pakottaa tiivistämään ja miettimään kustannustehokkaampia tapoja esittää asiansa. Viisi sivua persekipuista paskaa < viisi harkittua lausetta. Sori siitä olmi
Jossain niin kutustussa kehitysmaassa, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain niin kutustussa kehitysmaassa, ehkä.
Tässä ap:lle hetkessä eläviä ja miehistä tykkääviä naisia
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on hidas ja se hidastaa aivojasi, koska havainnointi ja ajattelu hidastuu. Olet hidas ja vajaa. Etkä kestä ja hyväksy totuutta.
Höpsis. Se pakottaa tiivistämään ja miettimään kustannustehokkaampia tapoja esittää asiansa. Viisi sivua persekipuista paskaa < viisi harkittua lausetta. Sori siitä olmi
Mitä helvettiä sinä muka mietit. Ihan seis olet...
Kuulostaa naiselta, joka on saavuttanut mielenrauhan. Hän on todennäköisesti jo sen verran viisas, ettei ota ihan ketä tahansa miestä rauhaansa häiritsemään. Sitä varmaan ajoit takaa?
Kyllä, mutta olen varattu. Olen hyvä tekemään ruokaa.
Etsit 65-85v naista, joka on hitusen "pudonnut" eikä kykene hoitamaan asioitaan diginä? Ehkä omat lapset maksavat hänen laskunsa?
Juuri te älypuhelinten orjat mahdollistatte Ukrainan sodan. Koska olette hitaita, ettekä enää käytä omia aivojanne.
No nyt oli taas sellainen luikaus että oksat pois. Ihme ettet holokaustistakin meitä syyttänyt. Kyllä ne ovat ne pyssyjen kanssa heiluvat hullut (eli miehet) ja sotateollisuuteen osallistuvat jotka sodat rakentavat ja mahdollistavat. Naisilla ei ole tuon kanssa mitään tekemistä.
Vaikutat todella ongelmalliselta tyypiltä. Varmaan jos r aiskaat ja murhaat niin sekin on uhrin tai jonkun toisella puolella maapalloa elävän vika. Ehkäpä sinun kannattaisi lähteä sinne sotaan?