Onko enää tällaisia naisia?
-Aamu virkku (Ei nuku joka aamu 11)
-Ei näe kotitöitä rasitteena vaan normaalina elämänä, joita tekemällä voi myös rentoutua (ei tarkoita että nainen tekee kaiken vaan mies ja nainen yhdessä tasavertaisesti)
- On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa
- Miettii ja ajattelee asioita - kehittyy ihmisenä
- Pitää itsestään huolta koska se tekee hyvää
- On huumorintajuinen ja suhtautuu yleisesti asioihin rennosti
- Elää hetkessä ja on tyytyväinen, ei haikaile kokoajan jostakin "paremmasta/muusta"
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?
T. IT-insinööri
Onhan ne huonoja, vievät pois hetkessä olemisen, terveen kommunikaation. Todellisuudessa ihmisen ei tarvitse olla yhteyksissä kuin niihin jotka asuu vieressä tai naapurissa.
Juuri tätä tarkoitan. Kun luullaan, että älylaitteilla käytetään vain jotain somea.
Vierailija kirjoitti:
Oon tollanen.
Pysyn vaa kotosalla toistaseks.
Tekstistä haiskahtaa tosin se että vietät liikaa aikaa netissä negatiivisten asioiden kanssa ja se on saanut sut vihaamaan toista sukupuolta vaikka huonoja ja hyviä ihmisiä on siitä riippumatta.
MIehet masentuu kun ei löydä itselleen naista ei se aina ole vihaa vaan turhautunutta yksinäisyyttää. Tottakai naista pitää kohdella hyvin. Se taito on ilmeisesti kadonnut ja sitä ihmettelen...
Ihan vaan sellainen huomio, että haet netistä naista, joka ei viihdy netissä.
(täytän muuten kaikki kriteerit)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen kuuloinen nainen, joita on joka paikassa.
Ei ole tavallinen nainen nykyään. Ihan kaikkea muuta on, pinnallinen ja itsekäs nalkuttaja yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kontrollointi on alkanut jo etsimisvaiheessa. Aikamoinen red flag.
Mikä helvetin kontrollointi? Mitä lapasia teistä on tullut? Hyvä nainen sanoo asiasta jos jokin on tekemättä tai pitäisi hoitaa. Sama homma miehissä. Jos mies on itsenäinen ja hoitaa hommansa, niin tottakai minä vastaavasti teen niitä asioita joita pitää tehdä, että arki pysyy kasassa.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen kuuloinen nainen, joita on joka paikassa.
Ei ole tavallinen nainen nykyään. Ihan kaikkea muuta on, pinnallinen ja itsekäs nalkuttaja yleensä.
Älä sekaamnu nalkuttajiin. 😄
Minkähän ikäistä naista etsit. On aika tyypillistä, että joku vasta kotoa pois muuttanut saattaa olla vähän hunningolla, voi nukkua pitkään, roikkua puhelimella ja jättää kotityöt väliin, kun ei ole vanhemmat enää vahtimassa. Mutta pari vuotta itsenäistä elämää elettyään moni huomaa, että kotityöt kannattaa tehdä, kun ei niitä kukaan tee puolestasi, ja ajoissa herätessä saat enemmän aikaan. Aikuisilla alkaa olla jo sen verran omaa elämää ja vastuita, ettei ehdi lojua kaiken aikaa.
Meistä viiskymppisistä naisista löytyy paljon ap:n listan kaltaisia. Mutta me emme tarvitse ap:n hyväksyntää tai ap:ta mihinkään. Meillä on oma elämämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin kontrollointi? Mitä lapasia teistä on tullut? Hyvä nainen sanoo asiasta jos jokin on tekemättä tai pitäisi hoitaa. Sama homma miehissä. Jos mies on itsenäinen ja hoitaa hommansa, niin tottakai minä vastaavasti teen niitä asioita joita pitää tehdä, että arki pysyy kasassa.
N30
Hän ei listaa luonteenpiirteitä, vaan asioita mitä naisen kuuluu tehdä ja miten naisen kuuluu toimia.
Kyllä paitsi some on erinomainen keksintö ja pitää haittaolennot kuten miehet sopivan etäisyyden päässä
Eikä minua kiinnosta jakaa kotitöitä tai sänkyä miehen kanssa. Koita itse asua ja jakaa miehen kanssa niin ymmärrät miksi
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?
T. IT-insinööri
Tietokone, näppäimistö ja hiiri on älykästä. Älypuhelin tekee ihmisestä hitaan ja hölmön.
Ap:lle sopii hyvin joku muutosvastainen eläkeläismuori, nämähän heräävät kukonlaulun aikaan ja käyttävät nokian näppäinpuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Meistä viiskymppisistä naisista löytyy paljon ap:n listan kaltaisia. Mutta me emme tarvitse ap:n hyväksyntää tai ap:ta mihinkään. Meillä on oma elämämme.
Juuri näin. Itsenäisen ja toimeliaan naisen elämässä mies on parasiittinen haittaeläin, ei suinkaan mikään päivien ilahdus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Hän ei listaa luonteenpiirteitä, vaan asioita mitä naisen kuuluu tehdä ja miten naisen kuuluu toimia.
Naurettavaa yrittää etsiä jotain itse määrittelemää täydellisyyttä.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. IT-insinööri
Onhan ne huonoja, vievät pois hetkessä olemisen, terveen kommunikaation. Todellisuudessa ihmisen ei tarvitse olla yhteyksissä kuin niihin jotka asuu vieressä tai naapurissa.Juuri tätä tarkoitan. Kun luullaan, että älylaitteilla käytetään vain jotain somea.
Niin, kyllä esim. yrityksen hallinta on paljon helpompaa älylaitteella kuin helmitaululla ja paperilla. Mutta ap haluaa olla naisen huomion keskipiste ja kaikki mikä on naiselle kannattavampaa on ap:n mielestä väärin
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkäisin jos nainen on kontrollissa. Saa vaikka välillä laittaa strap-onin päälle ja työntyä syvälle karvaiseen miesperäsuoleen.
M55
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäistä naista etsit. On aika tyypillistä, että joku vasta kotoa pois muuttanut saattaa olla vähän hunningolla, voi nukkua pitkään, roikkua puhelimella ja jättää kotityöt väliin, kun ei ole vanhemmat enää vahtimassa. Mutta pari vuotta itsenäistä elämää elettyään moni huomaa, että kotityöt kannattaa tehdä, kun ei niitä kukaan tee puolestasi, ja ajoissa herätessä saat enemmän aikaan. Aikuisilla alkaa olla jo sen verran omaa elämää ja vastuita, ettei ehdi lojua kaiken aikaa.
Mä olen 44v enkä todellakaan nouse vapaapäivinä klo 7 tekemään kotihommia, että saan enemmän aikaan. Aivan ihana, kun tänäkin aamuna sai nukkua niin pitkään kuin halusin. Ja tottakai nukuin! Se on just sitä itsestään huolehtimista, kun nukkuu oman kronotyypin mukaan eikä sosiaalisen paineen mukaan.
Näähän on ihan perusjuttuja mitä ap luetteli. Ainakin omassa kaveripiirissä.
Aloittajahan kysyi onko tällaisia ominaisuuksia. Hän ei sanonut etteikö saisi olla huonoja puolia. Itse luin ainakin vain muutamia ominaisuuksia ja mielestäni erittäin tärkeitä ominaisuuksia, jotka ovat kadonneet nykyihmisiltä. Olen itse nainen! Kyllä, minulla on kyseiset ominaisuudet ja monta muutakin ominaisuutta, hyviä ja huonoja. Heikko puoleni on varmaan se, että tällä palstalla kun joku kysyy jotakin, vastaukset ovat aivan karmeita. Ne tulkitaan tahallaan väärin ja lietsotaan vihaa. Yksinkertaiset ihmiset jotka eivät osaa ajatella laajemmin, vastaavat yksinkertaisella tavalla. Aloittajan kysymystä kun lukee, niin oikeastaan parhaan vastauksen siihen miksi hän asiaa kysyy saa, kun lukee vastaukset joita hän on saanut. Ihmisistä on tullut todella yksinkertaisia jotka katsoo asioita putkinäköisesti, olettaa asioita ja tässä on varmasti syy, miksi maailmalla nais-mies viha rehoittaa. Melko täydellisiä ihmisiä on palstalla. Kyllä ap, yksi nainen löytyy täältä, jolla on piirteitä mainitsemistasi asioista. Lisäksi on enemmänkin hyviä ja huonoja puolia. Arvostan sitä, että arvostat mainitsemiasi asioita ja toit ne esille asiallisella tavalla.