Onko enää tällaisia naisia?
-Aamu virkku (Ei nuku joka aamu 11)
-Ei näe kotitöitä rasitteena vaan normaalina elämänä, joita tekemällä voi myös rentoutua (ei tarkoita että nainen tekee kaiken vaan mies ja nainen yhdessä tasavertaisesti)
- On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa
- Miettii ja ajattelee asioita - kehittyy ihmisenä
- Pitää itsestään huolta koska se tekee hyvää
- On huumorintajuinen ja suhtautuu yleisesti asioihin rennosti
- Elää hetkessä ja on tyytyväinen, ei haikaile kokoajan jostakin "paremmasta/muusta"
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?
T. IT-insinööri
Onhan ne huonoja, vievät pois hetkessä olemisen, terveen kommunikaation. Todellisuudessa ihmisen ei tarvitse olla yhteyksissä kuin niihin jotka asuu vieressä tai naapurissa.
Tarttee kuule töihin ja sellasta niitä
Entä onko tuollaisia miehiä? Exä oli takakireä kotitöistä ruikuttava, minua arvosteleva, luuri kädessä sohvalla makaaja. Ponkaisi kyllä aikaisin aamulla pystyyn, ihan vain että pystyi osoittamaan sillä paremmuuttaan (ja valittamaan väysymystä). Kertokaa toki, jos löytyy oikeasti leppoisa, mutta reipas mies, joka ei myöskään arvostele toista.
Minäkin etsin naista, vaatimuslistani ei ole pitkä.
Alle 165 senttinen, 63 kiloinen, pienirintainen.
Naama saa olla kuin petolinnut persukset, plussaa terhakka pyrstö ja hyvät suihinottotaidot.
Ei tarvitse harrastaa mitään, eikä olla töissä. Röökata voi ja juoda viinaa kunhan ei sammumispisteeseen ja korkeintaan pari kertaa viikossa.
Kevyet huumeet ok.
Olen ollut naisen kanssa jo 20+ vuotta ja molemmat hoitaa arkisia asioita ja töitä vuorotellen. Ei me niitä listata, pisteytetä ja lasketa että kumpi on nyt tehnyt enemmän tai vähemmään. Osa ihmisistä nykyään on aivan helvetin tyhmiä, saamattomia ja avuttomia.
Onpa vaatimuslista. Luulet saavasi naisen?
Kyllä tuollaisia naisia löytyy mutta he tuskin täyttävät muita kriteereitäsi. He eivät välttämättä ole nuoria, hoikkia, kauniita ja lapsettomia. Itse väittäisin että tuollaisia naisia löytyy enemmän lapsellisista kuin lapsettomista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla kyllä todella yksinkertainen, jos pitää älylaitteita maailman huonoimpana keksintönä. Haluat siis tyhmän naisen?
T. IT-insinööri
Tottakai hön haluaa. Miehet haluaa aina itseään tyhmimmän naisen, ja jos mies haluaa sellaisen,joka ei käytä ja osaa käyttää älylaitteita, niin silloin tuon miehenkin pitää olla tosi tyhmä.
"On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa"
Ap kirjoittaa tämän älylaitteella? Kannattaisiko aloittaa itsestä?
Vierailija kirjoitti:
Entä onko tuollaisia miehiä? Exä oli takakireä kotitöistä ruikuttava, minua arvosteleva, luuri kädessä sohvalla makaaja. Ponkaisi kyllä aikaisin aamulla pystyyn, ihan vain että pystyi osoittamaan sillä paremmuuttaan (ja valittamaan väysymystä). Kertokaa toki, jos löytyy oikeasti leppoisa, mutta reipas mies, joka ei myöskään arvostele toista.
Kyllä olen tuollainen mies ja pidän huolta itsestäni ja muista ihmisistä jos tarve vaatii. Ilmanmuuta.
M25
Ap ei osaa itse edes kirjoittaa.....Minulle, naisena on ihan ehdoton must, että mies osaa kirjoittaa ja puhua, hallitsee kieliopin ja kirjoittamisen edes niin, että perusasiat ovat hallinnassa.
Mun naisystävä. Hänen positiivinen asenteensa on opettanut muakin ottamaan rennommin, arvostan.
Ei näe kotitöitä rasitteena vaan normaalina elämänä, joita tekemällä voi myös rentoutua (ei tarkoita että nainen tekee kaiken vaan mies ja nainen yhdessä tasavertaisesti)
Suurimmalle osalle ihmisistä kotityöt ovat rasite, eikö mikään tapa rentoutua. Siksi ne ovat nimeltään kotityöt.
Ap tarkoittaa tuolla tasavertaisella tekemisellä, että hän tekee ns miesten työt ( renkaiden vaihdon ja taulujen laittamisen seinälle), kun nainen tekee kaiken muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä viiskymppisistä naisista löytyy paljon ap:n listan kaltaisia. Mutta me emme tarvitse ap:n hyväksyntää tai ap:ta mihinkään. Meillä on oma elämämme.
Juuri näin. Itsenäisen ja toimeliaan naisen elämässä mies on parasiittinen haittaeläin, ei suinkaan mikään päivien ilahdus
Mutta kun meitä on miehissä myös näitä toimeliaita ja itsenäisiä tekijöitä. Onko oikeasti pakko yleistää kaikki?
Ei Suomessa. Konservatiivisissa etelänmaissa olisi maaseudulla. Ne naiset olisivat tyytyväisiä elämäänsä kun mies tuo ruan pöytään ja ei lyö. Nainen pitäisi vielä velvollisuutenaan synnyttää sinulle poikia.
Entäs jos ap aloittaisit valitsemaan ne naisesi muulla kuin alapäälläsi? Etkä menisi ulkonäkö edellä. Jos naisihanteesi on InstaBeibe, niin silloin et voi odottaa että nainen on kotihiiri, kotirouva, joka ei someta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kontrollointi on alkanut jo etsimisvaiheessa. Aikamoinen red flag.
Mä taas tykkäisin jos nainen on kontrollissa. Saa vaikka välillä laittaa strap-onin päälle ja työntyä syvälle karvaiseen miesperäsuoleen.
M55
Ohh..
N55
No hyi helevetti! Ja sitten paska haisee kun vedät tekomulkun ulos suolesta! Yäk!
Vierailija kirjoitti:
"On sitä mieltä että älylaitteet oli maailman huonoin keksintö (ainakin sosiaalinen media) ja ei vietä 24/7 älylaitteet kanssa"
Ap kirjoittaa tämän älylaitteella? Kannattaisiko aloittaa itsestä?
Ja somessa, mutta nainen ei saisi käyttää aikaansa älylaitteilla somessa. Melkoista kaksinaismoralismia.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ap aloittaisit valitsemaan ne naisesi muulla kuin alapäälläsi? Etkä menisi ulkonäkö edellä. Jos naisihanteesi on InstaBeibe, niin silloin et voi odottaa että nainen on kotihiiri, kotirouva, joka ei someta.
Aloituksessa ei mainita ulkonäöstä mitään sanallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa. Konservatiivisissa etelänmaissa olisi maaseudulla. Ne naiset olisivat tyytyväisiä elämäänsä kun mies tuo ruan pöytään ja ei lyö. Nainen pitäisi vielä velvollisuutenaan synnyttää sinulle poikia.
No kyllähän nyt vähän pitää kuiteskin läpsiä persposkille kun takaapäin painetaan pinppenellaan!
Ohh..
N55