Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11992)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä jos joku ei toivo oman maan voittavan. Mä ainakin toivon Lindan ja Peten voittavan. Jos Kreikka voittaa niin onko nää edes musiikkikilpailut. Ihan pelle se Kreikka.
Tietääkseni tämä on musiikkikilpailu, joissa on tapana toivoa suosikkikappaleen voittoa. Minun suosikkini ei todellakaan ole Suomen, eikä se kaksikko edusta minua millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä viisuiltaa teille provoajillekin, onneksi ei kiinnosta ketään teidän masennusprovot enää jo viisujen jo alettua. Teille toivon parempaa lääkäriä ja enemmän oikeita psykiatrikäyntejä, jotta näkevät, tarvitsetteko oikeasti näin paljon turhaa vapaata elämässänne työkyvyttömyyseläkkeiden nimissä, sääliksi on jo pitkään käynyt, miten paljon nuoria laitetaan täysin turhaan uskomaan, että heidän pitää olla työkyvyttömyyseläkkeellä muka työkyvyttöminä. Tsemppiä teille, älkääkä luovuttako, kyllä vielä löydätte elämänne tarkoituksen muualtakin kuin Vauvasta. <3 xoxo
Et voi muuttaa muita, vain itsesi.
Cheer up👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvä viisuiltaa teille provoajillekin, onneksi ei kiinnosta ketään teidän masennusprovot enää jo viisujen jo alettua. Teille toivon parempaa lääkäriä ja enemmän oikeita psykiatrikäyntejä, jotta näkevät, tarvitsetteko oikeasti näin paljon turhaa vapaata elämässänne työkyvyttömyyseläkkeiden nimissä, sääliksi on jo pitkään käynyt, miten paljon nuoria laitetaan täysin turhaan uskomaan, että heidän pitää olla työkyvyttömyyseläkkeellä muka työkyvyttöminä. Tsemppiä teille, älkääkä luovuttako, kyllä vielä löydätte elämänne tarkoituksen muualtakin kuin Vauvasta. <3 xoxo
Sähän et ole mitään muuta elämää löytänytkään kuin vauvapalstan, paraskin neuvoja :D
Onko tuo kiekuja "dzeidzei" mies vai nainen vai geneettinen anomalia?
Vierailija kirjoitti:
Suomen TV ainakin netissä on 4 minuuttia myöhässä.
Onko siihen lisätty sensurointivara?
Ruotsilla on parhaat soundit. Kovia tuottajia maa täynnä.
Suomelle laimeat aploodit. Se on ohi!
Vierailija kirjoitti:
Tseitsei on ihana, mä tykkään!
JJ ja Benetton-talli. Nevö foget.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla Australia ja Israel ovat mukana? Eikö silloin pitäisi mukana olla Kanada, USA ja vaikka Argentiina?
Tieto löytyy netistä, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, mutta silti olet täällä. Oletko skitso?
Vierailija kirjoitti:
Suomelle laimeat aploodit. Se on ohi!
Se oli sitten siinä. Tulkaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan se oli FAKTAA, urpo
Sä urpo et sitten tajua, että kukaan ei tiedä kenelle kommentoit.
Tummeli KUUMENEE NÄKÖJÄÄN!!!
Mitä sä olet vetänyt?
tummeli vetää regeetä :D
Muista huoris Tummeli kun annat persettä homoille.
Kreikka sai paljon isommat aplodit ku Suomi 🤣🤣🤣🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jännä jos joku ei toivo oman maan voittavan. Mä ainakin toivon Lindan ja Peten voittavan. Jos Kreikka voittaa niin onko nää edes musiikkikilpailut. Ihan pelle se Kreikka.
Tietääkseni tämä on musiikkikilpailu, joissa on tapana toivoa suosikkikappaleen voittoa. Minun suosikkini ei todellakaan ole Suomen, eikä se kaksikko edusta minua millään tavalla.
Äläs yritä. Muistan, kun katsoit Baywatchia, joten olet velkaa Lindalle täyden tukesi.
Rebel Rhyder saapui juopon kanssa lavalle.
Läski tuo naisjuontaja.
T. Skeleton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla Australia ja Israel ovat mukana? Eikö silloin pitäisi mukana olla Kanada, USA ja vaikka Argentiina?
Tieto löytyy netistä, miksi.
Ja aina takerrutaan noihin maihin eikä esim Georgiaan tai Azerbaidžaniin vaikka ne sijaitsee idempänä kuin Israel
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla on parhaat soundit. Kovia tuottajia maa täynnä.
Niin on. Odotan sitä esitystä. Mahtava biisi.
Hienoa viisuiltaa kaikille, Suomi voittakoon!