Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11805)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki juontajat ho moja
Haittaako se🤣
Naisjuontaja on Rebel Rhyder internetistä, ei mikään perijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuolla miesjuontajalla on aina tuollaisia todella tyylittömiä asuja?!? Muutenkin ruma ja ällö mies. Eikö oikeasti ketään parempaa löytynyt.
Ymmärrät varmasti ettei hän valitse asujaan eikä kirjoita juontojaan.
No joku tollo ollut valitsemassa asuja. On todella tyylitön. Tuolla naisella on edes jonkunlaisia iltapukuja päällä ja toisella on sitten halvan näköisiä 70-luvun diskoasuja.
Jessus eikö tuo Swarowski kaadu noiden pukunsa timankien painoon, kun on noin laiha...ja miksi tuo yläosa mekossa on noin mauton...
Tosi hyvä ketju Joo ekan tunnin ajaksi, vai onko tää ketju auki poikkeuksellisesti kahteen asti?
Kohta tulee Tanska ja ällötanssi!!! Muistakaa reflektoida!
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosikausiin nähnyt noin hoikkaa naista Suomessa kuin tuo juontaja.
Kävellyt kaupassa irtokarkkihyllyn ohi.
Mä nyt sanon, ennenkuin rupeen läskisoosin syöntiin, että kiitos kaikille päivän ja illan seurasta. En muista koska olen nauranut näin paljon kuin tänään.
Ankeuttajien viesteihin ei kannata takertua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla Australia ja Israel ovat mukana? Eikö silloin pitäisi mukana olla Kanada, USA ja vaikka Argentiina?
Tieto löytyy netistä, miksi.
Ja aina takerrutaan noihin maihin eikä esim Georgiaan tai Azerbaidžaniin vaikka ne sijaitsee idempänä kuin Israel
Siellä ei armeija räjäytä lapsia.
Kaikki kristityt on ho moja.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet sukupuuttoon Suomesta.
Juontajat sanoivat, että viisujen 70. vuosi, mitä ihmettä? Siis Euroviisut täyttää pyöreitä, mutta miksei synttäriteemaa tuoda mitenkään esiin? 🤨 Nyt on juhlavuosi!
No onhan toi aika mahtava kroppa. Muovipallot kivasti tarjottimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ja palstan lehmissä ei olekaan
Mä asun maaseudulla ja tiedän useita yhtä hoikkia naisia. Todella typerä oletus sulta.
Median huoneessa hurrattu Australialle, Kreikalle ja Israelille, eiköhän voittaja siitä porukasta löydy.
Mä kyllä tykkäsin. Oli kyllä upee biisi. Taiteellinen. 🤗