Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mista olet viimeksi saanut ystävän?

Vierailija
24.10.2024 |

Kerro ikäsi ja milloin ja miten ystävystyitte. Olitko itse se aloitteen tekijä vai miten asia kehittyi?

Tämä on ihan onnetonta, kun ei löydä ketään. Yksinäisiä kuulemma on, mutta missä? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä kaksi vuotta sitten. Olen 23.

Vierailija
2/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Voisitko hakeutua johonkin kuoroon? Maalausharrastuksiin? Muihin harrastuksiin? Joku paikka jonne mennään säännöllisesti. Se on sitten eri juttu kuinka sieltä löydät jonkun jonka kanssa olisit muutenkin tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta,ne kehuu minua persaukista ukkoa miljonääriksi,mikä voisi olla yställisempää.

Vierailija
4/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 v ja 3 vuotta sitten. Harrastusten parista, juttu alkoi vaan luistaa. Ensin juteltiin harrastuksista ja sitten huomattiin että olikin paljon yhteistä. En muista kumpi teki aloitteen.

Vierailija
5/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. N34

Vierailija
6/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnystysvalmennusryhmästä kolmekymppisenä kuusi vuotta sitten. Sieltä löysin itseasiassa parikin kaveria.

Vierailija
7/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä. Firman kaksi eri toimipistettä yhdistettiin ja siellä sitten yhden uuden työkaverin kanssa klikkasi ihan välittömästi. Vuoden päästä ensi tapaamisesta tosin upgreidattiin parisuhteeseen, mutta edelleen lasken hänet parhaaksi ystäväkseni myös.

Vierailija
8/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä on löytynyt kolme hyvää ystävää viimeisen 10 vuoden aikana. Olen 48 v. 

Vierailija
9/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä. Firman kaksi eri toimipistettä yhdistettiin ja siellä sitten yhden uuden työkaverin kanssa klikkasi ihan välittömästi. Vuoden päästä ensi tapaamisesta tosin upgreidattiin parisuhteeseen, mutta edelleen lasken hänet parhaaksi ystäväkseni myös.

Niin ja oltiin tuolloin vähän päälle kolmikymppisiä ja tuosta on viisi vuotta aikaa.

Vierailija
10/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kymmenen vuotta sitten sain ystävän vauvakerhosta. Kaikilla oli ensimmäinen vauva kyseessä, eli samanlainen elämäntilanne. Itse en ollut niin aktiivinen, mutta tämä ystäväni onneksi oli. Pyysi yhteystietoja, jotta voisi tavata kerhon jälkeenkin vielä yhdessä lasten kanssa. Tämä jäi ystäväksi, ja ollaan nykyään tavattu enemmän ilman lapsia, jotka ovat jo teinejä ja heillä on omat menonsa. Ikäni nyt n. 50 v.

Vierailija
11/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäviä pitäisi kerätä?

Vierailija
12/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen, joka keräsi ystäviä joka paikasta. En lopulta jaksanut häntä enää.

Vierailija
13/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72 v. Viimeksi löysin ystävän 52 vuotta sittenopiskeluaikana. Opiskeltiin samaa alaa ja asuimme samalla suunnalla. Kävellen kuljimme matkat opistolle. Siinä matkalla jutellessamme ystävystyimme.

Vierailija
14/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta,ne kehuu minua persaukista ukkoa miljonääriksi,mikä voisi olla yställisempää.

😆😆😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi