Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (13079)

Vierailija
8781/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jut**ut pärjää - tässäkään. :D

Ilmiannoin kommenttisi.

Vierailija
8782/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin esityksen aikana meidän töllö menee kiinni. :)

Naapuri lupasi heittää omansa parvekkeelta. Aion tehdä samoin.

Mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8783/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Linda esiintyy täydellisesti. Siksi juuri mekko harmittaa. Minusta myös Tanskan biisi on huippu. Siksi seksitanssi harmittaa. Minusta Norjan biisi on myös hyvä. Siksi harmittaa esiintyjän rietastelu. Minusta Jalla jallan laulaja on kaunis. Harmittaa hänenkin seksillä myyminen. Kuten kaikkien, jotka myyvät seksillä.

Seksitanssi 😂

Muistatteko muut mummot, kun Lambada rantautui Suomeen? Voi Jeesus siinä oli seksitanssi.

Vierailija
8784/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa toimittajien juttuihin Kreikan voitosta. Omahyväisiä ovat. Meidän täytyy vastata samalla mitalla rohkeasti puolustaa suomea kuten talvisodassa. 

Vierailija
8785/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?

Nyt pistit pahan :D

Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)

Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja. 

Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.

En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu

Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.

Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?

Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.

Vierailija
8786/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?

Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)

Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja. 

Taisit ostaa kuitenkin useamman karhun kaupasta? Tunnusta vain Marko.

Vierailija
8787/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu

Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.

Tanssi on mauton. Noin.

Vierailija
8788/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en siihen pysty, tykkään Tanskan esityksestä kokonaisuudessaan.

Kannattaisko sun keskittyä johonkin biisiin josta tykkäät? Turhaa itseäsi Tanskalla kidutat, ei ne sitä esitystä muuta vaikka kuinka täällä vaahtoat.

Vierailija
8789/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans

Vierailija
8790/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺

Viis karhuu 😋😋

Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?

Totta, arvasit oikein. Vain Helena Hankasalmelta voi ostaa viisi karhua.

Vierailija
8791/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa toimittajien juttuihin Kreikan voitosta. Omahyväisiä ovat. Meidän täytyy vastata samalla mitalla rohkeasti puolustaa suomea kuten talvisodassa. 

Toi Ferto on omaan makuun samantyyppinen vaarattomaksi luultu korvamato-yritelmä kuin oli cafe macciattokin aikanaan, en ollut uskoa silloinkaan että jostain takaa se kuitenkin ryömi Dark siden edelle vieläpä!

Vierailija
8792/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssi on mauton. Noin.

Sitähän se minäkin olen sanonut! Kiitos! Paino putosi harteilta. Kevyt olo, nyt voin siirtyä eteenpäin!

Kenen mielestä Out of my system on hiukan epävireinen?

Vierailija
8793/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Ferto on omaan makuun samantyyppinen vaarattomaksi luultu korvamato-yritelmä kuin oli cafe macciattokin aikanaan, en ollut uskoa silloinkaan että jostain takaa se kuitenkin ryömi Dark siden edelle vieläpä!

Ferto ferto, tamtatam, ferto ferto, tamtamtam. Päässä sli. Mitään muuta en biisistä osaa.

Vierailija
8794/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!

Vierailija
8795/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmir Vesander ja Jesse Wijnans.

Vierailija
8796/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssi on mauton. Noin.

Sitähän se minäkin olen sanonut! Kiitos! Paino putosi harteilta. Kevyt olo, nyt voin siirtyä eteenpäin!

Kenen mielestä Out of my system on hiukan epävireinen?

On se epävireinen kyllä, huomaain sen jo melloilla. Ihan eriltä kuulostaa studioversio

Vierailija
8797/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!

Nääh, tavan suora on parempi. T. Linta ja Pete forever

Vierailija
8798/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferto ferto

Ferto ferto

Ferto ferto

Ferto!

Vierailija
8799/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.

Muovisuus ja laskelmallisuus ei vaan iske. Eikä Israelin läsnäolo auta asiaa.

No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.

Puolustukseksi täytyy sanoa, että liekinheittimet ovat kalliita ja niitä on hankala saada. Olen nähnyt somefiidissäni vain kaksi liekinheitintä :D 

Vierailija
8800/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä niin nauraisin, jos Israel voittaisi. Siinähän Ebun väki ihmettelisi, että mitäs nyt tehdään. Tulisi kunnon sh it show.

Mitkähän maat osallistuisivat 😆

Suomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän