Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺
Viis karhuu 😋😋
Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?
Totta, arvasit oikein. Vain Helena Hankasalmelta voi ostaa viisi karhua.
En oo Helena,oon Jonne 😊
Jonneille ei myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on sitten hulinat 😆
Ajaako anoppisi sinut taas kodistasi kun Suomi ei voitakaan?
Ei,vedän turpiin naapuria
Omalla miehelläni myös suuret luulot itsestään.
Pihtipudas on tunnettu Petestä mutta myös jostain muustakin. Pete ei asu siellä enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺
Viis karhuu 😋😋
Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?
Totta, arvasit oikein. Vain Helena Hankasalmelta voi ostaa viisi karhua.
En oo Helena,oon Jonne 😊
Mun sisäinen poirotti sanoo, että oot Jonna.
Jonnet ei mitään hymynaamoja laittele, happamia kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi. Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.
Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä.
Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle.
Kuitos! Ihanaa saada hengenheimolaisia! T. Ex-Tanska-hullu
PS. Hulluus nostaa päätään taas.
Kui pitkä matka sulla olis Lapualle, Maurin puolesta kyselen.
No voi hitsin pimpulat, vastasin jo mutta ehkä vastaus ei mennyt läpi. Turhan kaukana on lapua, vaikka grillin makkaraa tekis kyllä mieli,jos Maukka tarjoaa. Mutta hän vaikuttaa sarkastiselta, joka vihamieliseltä/vähämieliseltä, joten tokkopa tulisin kuitenkaan? 8 tuntia pitäis ajella ja menis Tanskan seksitanssi ohi. Se on ällö.
T. T-hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Nyt pistit pahan :D
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.
Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.
Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä.
PS. myös levähdyspaikka käy
T: Mauri
Ei hemmetti, oonkohan mä ollut täällä liian kauan, nauratta ihan hysteerisesti.
Ei hyvä.
Jaahas. Winner tuli viimein kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin.
Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen.
Ja jos Australia voittaa, mmehän saadaan tietää se mitä 8tuntia aiemmin eli ihan just!
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta miksi Albania on finaalissa? Voiko olla huonompaa. Esitys on kuin jostain sketsisarjasta.
Koska suurin rahoittaja niin automaattisesti finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Nyt pistit pahan :D
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.
Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.
Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä.
PS. myös levähdyspaikka käy
T: Mauri
Ei hemmetti, oonkohan mä ollut täällä liian kauan, nauratta ihan hysteerisesti.
Ei hyvä.
Jaahas. Winner tuli viimein kaapista.
Ei mä oon Looser.
Tää oli kyllä kurja esitys. Tanskan eduksi on sentään sanottava että lavaylöspano sinällään kaunis. Tässä oli tuommoinen kusinen ja homeinen suihkuhuone. Mutta sen sanon että jos esitys ei olisi ollut noin irstas ja esittäjämaa joku muu kuin Iso-Britannia niin olisi ollut kärkikahinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!
Nääh, tavan suora on parempi. T. Linta ja Pete forever
Suora ? onko sinulla tekstin syöttö päällä? Minulla ei ole päällä mitään?
T: Pete on kuuma kuin airfraierrer
Kyllä, tekstinsyöttö on pois päältä ja nakkisormet lipsuu näppäimillä. Minä olen nyt ripulilla. Viisukylän ripuli on levinnut minuun kuin hulluus Tanska-hulluun. Pitäkää varanne. Tarttuvaa sorttia. Viisukylän bajamajat kuulemma tukossa ja tauti leviää kuin kulovalkea (tai liekinheitin).
Vai pierunheitin?
Kuulemma Tanskan tanssijat sitä pieruperseillään tartuttavat kun pyyhkivät perseitään ikkunoihin ja (juoma)laseihin.
Jos persettä uittaaa juomalaseissa, niin sen rinnalla Peten pierunheitin on pientä.
Toivottavasti Viisukylän ripuli ei leviä enempää.
Ketju olikin yllättävän asiallinen pitkään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jää kikom mm on seurattua kaikiala maailmasa nyt huudetaan jellonat!
Tanskan naiset pyyhkivät persiinsä kaukalon lasiin
Muistan vaan, kun Silvennoinen ja muutkin naureskeli "partanaiselle", kun tuli ekat videot. Samoin Mikko haukkui Salvador Sobralin YLEn viisuetkoissa.
Molemmat on viisujen kaikkien aikojen parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi. Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.
Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä.
Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle.
Kerro kuule Maurille sellaisia terveisiä että menovesi maksaa nykyään niin paljon, että tässä pitäisi joka levähdyspaikalla olla perse pitkänä, että saisi edes Asconan liikkeelle.
Aijotteko äänestää ja mitä maata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä Olly Alexanderin biisiä kuuntelen vieläkin, mutta joo, se esitys oli liian rietas. Kuuntelen akustisena versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro kuule Maurille sellaisia terveisiä että menovesi maksaa nykyään niin paljon, että tässä pitäisi joka levähdyspaikalla olla perse pitkänä, että saisi edes Asconan liikkeelle.
Kannattaakotuota mennä mihinkää. Hondavirus tulee metsästä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!
Nääh, tavan suora on parempi. T. Linta ja Pete forever
Suora ? onko sinulla tekstin syöttö päällä? Minulla ei ole päällä mitään?
T: Pete on kuuma kuin airfraierrer
Kyllä, tekstinsyöttö on pois päältä ja nakkisormet lipsuu näppäimillä. Minä olen nyt ripulilla. Viisukylän ripuli on levinnut minuun kuin hulluus Tanska-hulluun. Pitäkää varanne. Tarttuvaa sorttia. Viisukylän bajamajat kuulemma tukossa ja tauti leviää kuin kulovalkea (tai liekinheitin).
Hupsu. Nakit kuuluu air-fraieriin eikä näppäimistölle.
Meillä liekitetään liekinheittimellä.