Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13079)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi. Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.
Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä.
EIP kiinosta viisut kun vastassa on kova umkari nyt läheltä yllös ja huudetaan jeemööööööööööö!
Ois viisaampi häipyy täält
Mut sytkäril vaan leikit
Miten makkarat vois paistaa?
Kun sulla on liekinheitin
Saat laavun palamaan
Makkarat savuna katoomaan
Seuraavil on tääl kylmä
Sä oot
Sä oot
(Vandaali)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Nyt pistit pahan :D
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.
Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.
Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä.
PS. myös levähdyspaikka käy
T: Mauri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺
Viis karhuu 😋😋
Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?
Totta, arvasit oikein. Vain Helena Hankasalmelta voi ostaa viisi karhua.
En oo Helena,oon Jonne 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi alkaa tunnin aikaisemmin tuo finaali. Niin ei menisi niin myöhään.
Muuta tänne Keski-Eurooppaan, täällä se alkaa klo 21 😅.
Sielläkin menee kello yhteen asti ratkaisu.
Juu mutta se on mun normaali nukkumaanmenoaika eli kaikki hyvin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.
Muovisuus ja laskelmallisuus ei vaan iske. Eikä Israelin läsnäolo auta asiaa.
No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.
Puolustukseksi täytyy sanoa, että liekinheittimet ovat kalliita ja niitä on hankala saada. Olen nähnyt somefiidissäni vain kaksi liekinheitintä :D
https://www.mulletoi.com/product/9701/jokakodin-liekinheitin
😂totta turajat. Loppuunmyytyjä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi. Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.
Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä.
Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on sitten hulinat 😆
Ajaako anoppisi sinut taas kodistasi kun Suomi ei voitakaan?
Ei,vedän turpiin naapuria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.
Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä.
PS. myös levähdyspaikka käy
T: Mauri
Ei hemmetti, oonkohan mä ollut täällä liian kauan, nauratta ihan hysteerisesti.
Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺
Viis karhuu 😋😋
Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?
Koivussa hiiren korvat jo näkyvät, mutta peuran pirut söivät tulppaanit. Joko teille on tullut Puuilon uusin mainoslehti? Ajattelitko hyödyntää multatarjouksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle.
Kuitos! Ihanaa saada hengenheimolaisia! T. Ex-Tanska-hullu
PS. Hulluus nostaa päätään taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!
Nääh, tavan suora on parempi. T. Linta ja Pete forever
Suora ? onko sinulla tekstin syöttö päällä? Minulla ei ole päällä mitään?
T: Pete on kuuma kuin airfraierrer
Tähän väliin ehdin heittää nopean (sää)tilannetiedotuksen. Pihtiputaalla liekinheittimet ovat tanassa sillä mirrit ja mummot ovat kosteina, sillä kohta sataa. (taas) Nygård huutaa: Tuo sitä märkää!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jo totesin. Montako muuta vahvistusta vielä tarvitset?
Olly Alexander - Dizzy viisuissa mukana pari vuotta sitten ja oli kyllä mauton esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitos! Ihanaa saada hengenheimolaisia! T. Ex-Tanska-hullu
PS. Hulluus nostaa päätään taas.
Kui pitkä matka sulla olis Lapualle, Maurin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin.
Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ois viisaampi häipyy täält
Mut sytkäril vaan leikit
Miten makkarat vois paistaa?
Kun sulla on liekinheitin
Saat laavun palamaan
Makkarat savuna katoomaan
Seuraavil on tääl kylmä
Sä oot
Sä oot
(Vandaali)
Meillä paistetaan makkarat airfraierissa. Suosittelen sitä koko sydämmestäni. mieheni suosittelee myäs. Hän tietää tekniikasta,kiinteistönhoitaja kun on.
Toivottavasti Suomi voittaa!!!!!
Tämä jää soimaan päähän! Hauska ilottelu, muttei mielestäni voittajamatskua.