Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (13079)

Vierailija
8801/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ferto ferto

Ferto ferto

Ferto ferto

Ferto!

Tämä jää soimaan päähän! Hauska ilottelu, muttei mielestäni voittajamatskua. 

Vierailija
8802/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi.  Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.

Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8803/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIP kiinosta viisut kun vastassa on kova umkari nyt läheltä yllös ja huudetaan jeemööööööööööö!

Vierailija
8804/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois viisaampi häipyy täält

Mut sytkäril vaan leikit

Miten makkarat vois paistaa?

Kun sulla on liekinheitin

Saat laavun palamaan

Makkarat savuna katoomaan

Seuraavil on tääl kylmä 

Sä oot

Sä oot

(Vandaali)

Vierailija
8805/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?

Nyt pistit pahan :D

Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)

Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja. 

Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.

En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu

Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.

Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?

Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.

Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä. 

PS. myös levähdyspaikka käy

T: Mauri

Vierailija
8806/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺

Viis karhuu 😋😋

Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?

Totta, arvasit oikein. Vain Helena Hankasalmelta voi ostaa viisi karhua.

En oo Helena,oon Jonne 😊

Vierailija
8807/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisi alkaa tunnin aikaisemmin tuo finaali. Niin ei menisi niin myöhään.

Muuta tänne Keski-Eurooppaan, täällä se alkaa klo 21 😅.

Sielläkin menee kello yhteen asti ratkaisu.

Juu mutta se on mun normaali nukkumaanmenoaika eli kaikki hyvin 😄

Vierailija
8808/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.

Muovisuus ja laskelmallisuus ei vaan iske. Eikä Israelin läsnäolo auta asiaa.

No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.

Puolustukseksi täytyy sanoa, että liekinheittimet ovat kalliita ja niitä on hankala saada. Olen nähnyt somefiidissäni vain kaksi liekinheitintä :D 

https://www.mulletoi.com/product/9701/jokakodin-liekinheitin

😂totta turajat. Loppuunmyytyjä olivat.

Vierailija
8809/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi.  Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.

Muistin myös että samantyylinen esitys ollut Englannillakin. Inhotti sekin. Onneksi Käärijä ei hinkuttanut kopissaan ( ulkopuolella tosin villiintyi liikaa mutta meno oli riemukasta) , ja Petekin oleilee omassaan nöyränä. 

Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle. 

Vierailija
8810/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä iltana on sitten hulinat 😆

Ajaako anoppisi sinut taas kodistasi kun Suomi ei voitakaan?

Ei,vedän turpiin naapuria 

Vierailija
8811/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?

Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)

Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja. 

En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu

Kiitos viestistä! Toivoisin, että joku voisi reflektoida asiaa kanssani. Tai edes todeta, että joo, mauton on tanssi. Pääsisin adian yli.

Treffataanko Lapuan grillikioskilla tunnin päästä niin minä vähän reflektoin sinua??? Sinä juntti et erota aidania aidanseipäästä. 

PS. myös levähdyspaikka käy

T: Mauri

Ei hemmetti, oonkohan mä ollut täällä liian kauan, nauratta ihan hysteerisesti.

Ei hyvä.

Vierailija
8812/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺

Viis karhuu 😋😋

Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?

Koivussa hiiren korvat jo näkyvät, mutta peuran pirut söivät tulppaanit. Joko teille on tullut Puuilon uusin mainoslehti? Ajattelitko hyödyntää multatarjouksen?

Vierailija
8813/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tanskan laulu on ihana, mutta koreografia on kiusallinen. Se menee seksikkyydessä hiukan liian pitkälle. 

Kuitos! Ihanaa saada hengenheimolaisia! T. Ex-Tanska-hullu

PS. Hulluus nostaa päätään taas.

Vierailija
8814/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä ihanus leikinheitinfani joka kerroit tekeväsi makkispekkikset air-fraierissa. Muista aromisuola!!!!

Nääh, tavan suora on parempi. T. Linta ja Pete forever

Suora ? onko sinulla tekstin syöttö päällä? Minulla ei ole päällä mitään?

T: Pete on kuuma kuin airfraierrer

Vierailija
8815/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin ehdin heittää nopean (sää)tilannetiedotuksen. Pihtiputaalla liekinheittimet ovat tanassa sillä mirrit ja mummot ovat kosteina, sillä kohta sataa. (taas) Nygård huutaa: Tuo sitä märkää!

-winner-

Vierailija
8816/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jo totesin. Montako muuta vahvistusta vielä tarvitset?

Vierailija
8817/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olly Alexander - Dizzy viisuissa mukana pari vuotta sitten ja oli kyllä mauton esitys.

Vierailija
8818/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitos! Ihanaa saada hengenheimolaisia! T. Ex-Tanska-hullu

PS. Hulluus nostaa päätään taas.

Kui pitkä matka sulla olis Lapualle, Maurin puolesta kyselen.

Vierailija
8819/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa katsoa lähetystä. Olen iltauninen ja klo 22 on liian myöhään aloittaa katselu. Kaikki juontajien hassunhauskat pointer sisters-karaoket ja visailut ajoittuu keskiyön jälkeen jolloin niitä ei viitsi sitäkään vähää kuin muutoin. 

Lisäksi koko maraton on turha kun se yksi keski-euroopan perse saa tietää tulokset tunnin etukäteen. 

Vierailija
8820/13079 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois viisaampi häipyy täält

Mut sytkäril vaan leikit

Miten makkarat vois paistaa?

Kun sulla on liekinheitin

Saat laavun palamaan

Makkarat savuna katoomaan

Seuraavil on tääl kylmä 

Sä oot

Sä oot

(Vandaali)

Meillä paistetaan makkarat airfraierissa. Suosittelen sitä koko sydämmestäni. mieheni suosittelee myäs. Hän tietää tekniikasta,kiinteistönhoitaja kun on. 

Toivottavasti Suomi voittaa!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme