Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13107)
Vierailija kirjoitti:
Israelin esityksen aikana meidän töllö menee kiinni. :)
Naapuri lupasi heittää omansa parvekkeelta. Aion tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Pete 💕💕💕
Niin on,Pihtiputaan poikii 😊
Se on oikein ja kohtuullista, että Pihtipudaskin saadaan maailmankartalle!
Vierailija kirjoitti:
Miksi queer-ihmisten pitää tehdä itseään tykö seksillä? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.
Kysy Lindalta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa viisu bisset🍺
Viis karhuu 😋😋
Sama täällä,mä ostin kyl kuusi 🍺
Israelilla on hyvä biisi, aion äänestää minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Nyt pistit pahan :D
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
Mun mielestä täällä on vaan yks tanskaa dissaava hllu.
Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.
Muovisuus ja laskelmallisuus ei vaan iske. Eikä Israelin läsnäolo auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Israelilla on hyvä biisi, aion äänestää minäkin!
Surkein biisi koko kisassa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miksi queer-ihmisten pitää tehdä itseään tykö seksillä? En ole ikinä ymmärtänyt tätä.
Ehkä hakevat hyväksyntää väärällä tavalla, kuten kaikki joiden seksillä myymiseen tarvitsee turvautua. Surullista, että tarvitsee alentua kenenkään sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis karhuu 😋😋
Sama täällä,mä ostin kyl kuusi 🍺
Ja mä kahdeksan. Piti ostaa varalle iloon/suruun. 4 ekaa viisujen aikana, katotaan sit onko aihetta jatkaa?
Kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on sitten hulinat 😆
Ajaako anoppisi sinut taas kodistasi kun Suomi ei voitakaan?
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy missään Liekinheitin-rekvisiittaa. Käärijän tuotteet menivät aikoinaan kuin kuumille kiville.
Kai sulla sytkäri on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysymys euroviisunörteille.......... tiedättekö minkä nimiset kaksi tanssijaa tanssivat Windows95Man:in taustalla viisulavalla? En löydä mistään näitä tanssijoiden tietoja?
Yleensä todelliset viisufanit tietävät kaiken. Toivottavasti joku tietäisi tämänkin :)
Ei täällä ole todellisia viisufaneja. Pelkkiä Liekinheitintä fanittavia Arttu Wiskarifaneja.
En mollaa liekinheitintä, koska uskon Suomen voittoon, mutta ekasta lauseesta pakko olla samaa mieltä kun ei kukaan tiedä vastausta.
Israel on kyllä musiikillisestikin niin nolo! Itsereflektio puuttuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Israelin biisi on kyllä säälittävä. 😂
Sellainen esitys, millainen kansa.
Sama vika Suomella.
Vierailija kirjoitti:
No onhan jotain yrityksiä ollut, ei ne vaan lähde samalla lailla kuin käärijän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Vierailija kirjoitti:
Viis karhuu 😋😋
Mukavaa että osallistut keskusteluun Helena. Joko Hankasalmella koivu on puhjennut lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ainoa! Joku/jotku täällä mun lisäksi dissaa Tanskan tanssijaa. Ehkä kiusatakseen minua? Minä pidän Tanskan biisistä kovasti. Se tanssi vaan ällöttää. T. Tanska-hullu
Tämä on tullut selväksi, kun olet kirjoittanut sen sata kertaa.
Miten ajattelit, että me voitais sua auttaa?