Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6190)
Kun ensin kuulin ja näin Saksan biisin, pidin sitä vanhanaikaisena, geneerisenä mutta ihan kivana kappaleena, ja artistilla ainakin oli hyvä ääni. Ajattelin, että hyvällä lavasuunnittelulla voisivat pärjätä sinne 10-15 parhaan joukkoon. Nyt kuitenkin tuo live oli ja on täysin mauton, vanhahtava ja muita kopioiva niin lavastukseltaan, koreografialtaan kuin puvustukseltaankin. Ei siinä paljoa auta artistin upea ääni. Minun puolestani saisi pudota ja harmi, kun se ei rahoittajamaalle ole mahdollista.
Muistuttaa vähän Puolan soloa mutta överimpi, kopioidumpi ja paljastavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan ikätoveri täällä. Etoo todella pahasti tämä Lindan ja Peten lyttääminen, negatiivista kommenttia sivutolkulla. Ihan oikein teille kaikille, jos voittavat, siitäs saatte riidankylväjät ja negatiivisuuden liekinheittimet.
En pääse siitä tunteesta että Lindaa mollataan koska media aikoinaan opetti ihmiset siihen, aivopesi suorastaan. Siis siihen aikaan kun hän tuli julkisuuteen. Herranjestas häntä lyötiin kuin vierasta sikaa. Aika oli silloin todella raadollinen kauniille naisille, saati sitten blondeille. Auta armias jos tuli menestystä, se ei ollut hyväksyttävää, et vaan voinut olla kaunis ja seksikäs ja menestynyt ja lahjakas yhtä aikaa. Sitä ei hyväksytty, sut lytättiin maan rakoon. Se oli ajan henki, luoja paratkoon. Voi ihmisiä mitä susia olitte kanssaihmisiänne kohtaan. Eikä vieläkään olla opittu siitä pois, kuten tästä ketjusta kristallinkirkkaasti näkee.
Olin itsekin vetävän näköinen pitkäsäärinen blondi 90-luvulla ja tiedän omakohtaisesti mitä Linda sai kokea, pienemmässä mittakaavassa tietenkin kun en ollut mikään julkkis. Ja nyt mun pitää antaa täydet pisteet, 12 points! homoyhteisölle, joka oikeastaan ainoana siihen aikaan hyväksyi minut ja kaltaiseni juuri sellaisina kuin oltiin. Valtava kiitos teille siitä jos nyt joku teistä lukee tätä! Annoitte tilaa olla kaunis nainen täysin omana itsenä, kannustitte tyyliin you go girl, olet upea! Ilman mitään negatiivisuutta tai taka-ajatuksia, täysin vilpittömästi. Siinä oli sellaista aitoa inhimillisyyttä ja elämäniloa, joka tuottaa mulle onnellisuutta vielä tänäkin päivänä. Sitä on ikävä, ja sitä valitettavasti tosi vähän edelleenkään näkee. Milloin me ihmiset opitaan jos koskaan..
Otan osaa elämääsi kauniina naisena. Voimia ja jaksamista.
Täydellinen esimerkki siitä että mitään ei olla opittu, sama meno jatkuu. (Kirjoitin mennessä aikamuodossa mutta toki jätit sen huomioimatta).
Olen kaunis nainen. Säälikää minua.
Vierailija kirjoitti:
Kun ensin kuulin ja näin Saksan biisin, pidin sitä vanhanaikaisena, geneerisenä mutta ihan kivana kappaleena, ja artistilla ainakin oli hyvä ääni. Ajattelin, että hyvällä lavasuunnittelulla voisivat pärjätä sinne 10-15 parhaan joukkoon. Nyt kuitenkin tuo live oli ja on täysin mauton, vanhahtava ja muita kopioiva niin lavastukseltaan, koreografialtaan kuin puvustukseltaankin. Ei siinä paljoa auta artistin upea ääni. Minun puolestani saisi pudota ja harmi, kun se ei rahoittajamaalle ole mahdollista.
Muistuttaa vähän Puolan soloa mutta överimpi, kopioidumpi ja paljastavampi.
Jep, kuten eilen täällä muisteltiin, Saksalla on ollut viime vuosina tasan yksi hyvä biisi ehdolla (Electric Callboy - Pump It) ja sitä eivät tajunneet lähteä. Stefan Raab siellä on ainakin menneinä vuosina pyörinyt päättämässä näistä, ja sen äijän musiikkimaku on moneen kertaan huonoksi todettu. Eikä vähiten hänen oman viisuesityksensä kautta (no, se on sentään guilty pleasure -kamaa, tekisi Saksa sitten sellaista kun ei kerta rahkeet riitä tosissaan tehtyihin esityksiin...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan ikätoveri täällä. Etoo todella pahasti tämä Lindan ja Peten lyttääminen, negatiivista kommenttia sivutolkulla. Ihan oikein teille kaikille, jos voittavat, siitäs saatte riidankylväjät ja negatiivisuuden liekinheittimet.
En pääse siitä tunteesta että Lindaa mollataan koska media aikoinaan opetti ihmiset siihen, aivopesi suorastaan. Siis siihen aikaan kun hän tuli julkisuuteen. Herranjestas häntä lyötiin kuin vierasta sikaa. Aika oli silloin todella raadollinen kauniille naisille, saati sitten blondeille. Auta armias jos tuli menestystä, se ei ollut hyväksyttävää, et vaan voinut olla kaunis ja seksikäs ja menestynyt ja lahjakas yhtä aikaa. Sitä ei hyväksytty, sut lytättiin maan rakoon. Se oli ajan henki, luoja paratkoon. Voi ihmisiä mitä susia olitte kanssaihmisiänne kohtaan. Eikä vieläkään olla opittu siitä pois, kuten tästä ketjusta kristallinkirkkaasti näkee.
Olin itsekin vetävän näköinen pitkäsäärinen blondi 90-luvulla ja tiedän omakohtaisesti mitä Linda sai kokea, pienemmässä mittakaavassa tietenkin kun en ollut mikään julkkis. Ja nyt mun pitää antaa täydet pisteet, 12 points! homoyhteisölle, joka oikeastaan ainoana siihen aikaan hyväksyi minut ja kaltaiseni juuri sellaisina kuin oltiin. Valtava kiitos teille siitä jos nyt joku teistä lukee tätä! Annoitte tilaa olla kaunis nainen täysin omana itsenä, kannustitte tyyliin you go girl, olet upea! Ilman mitään negatiivisuutta tai taka-ajatuksia, täysin vilpittömästi. Siinä oli sellaista aitoa inhimillisyyttä ja elämäniloa, joka tuottaa mulle onnellisuutta vielä tänäkin päivänä. Sitä on ikävä, ja sitä valitettavasti tosi vähän edelleenkään näkee. Milloin me ihmiset opitaan jos koskaan..
Ot. Muistan itsekin tuon ajan. Tuo oli kaikenlaisten kiusaamisrealityjen kulta-aikaa. Ja itsekin nuorena nättinä tyttönä sai kyllä kuulla kuinka olen leuhka tai tyhmä, vaikka olin ujo ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Hieno nähdä, että Linda on pärjännyt kaikesta kurasta huolimatta. Suomessa häntä haukuttiin tosi rankasti.
Juuri näin. Samaa kokemusta. Olin nätti ja blondi. Rinnakkaisluokkalaiset romuttivat itsetuntoni. Huutelivat kaduilla, että olen barbi, ruma ym. Vasta tällä vuosikymmenellä olen saanut itsetuntoni takaisin. Tuo aika jätti jäljet
Jaahas, mummut täällä on ryhtyneet muistelemaan kultaista nuoruuttaan.
Aika koomista tämä nykyaika kun naiset uhriutuu kauneudestaankin.
Kroatia ei oikein avaudu mulle. On niin mahtipontinen ja paasaava sävellys, naiset juhlallisen vakavina mutta sävelkulku ei kannusta laulamaan mukana, ääniala vaihtelee lähes kirkumiseen eikä yleisö pääse mukaan esitykseen. Taide-esityksenä se ei toimi, kun on sen yhden naispoppoon tyylillinen kopio (oliko se latvialainen vai liettualainen) ja kun esitykseen on ämpätty kaikki mahdolliset pyrot ikään kuin juhlittaisiin jotakin iloista tapahtumaa ja naiset vaan eivät tajua hymyillä ja tuulettaa.
Noitamaisena, mystisenä biisinä se olisi voinut toimia (Bambie Thug -tyyliin), jos lavastuksessa olisi ollut ennemminkin savua/sumua eikä karnevaalitunnelmaa ja jos ne naiset olisivat luopuneet siitä paasauksesta edes hetkeksi ja vaikkapa kuiskineet välillä jotain.
Itse ei tajua Kroatian suosiota.
Voisiko vaihteeksi rumakin nainen uhriutua?
Linda ja Pete ovat niin upeita. Alkaa itkettävän kun heitä katsoo ja mieleen tulee heidän molempien elämäntarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, eikö hänellä saa olla traumaattisia kokemuksia? Onko hän vain vapaata riistaa kaikille, saa haukkua, alentaa, pilkata, koskea, käpälöidä ja alistaa, koska hei, sähän olet kaunis, älä valita!
Minä olen siis rum a nainen mutta ymmärrän, että kauniillakin voi olla ihan samoja vaikeuksia.
yhyy elämäni kauniina naisena oli niin raskasta säälikää minua yhyy
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Pete ovat niin upeita. Alkaa itkettävän kun heitä katsoo ja mieleen tulee heidän molempien elämäntarinat.
Petellä oli nyt semissä parempi katsekontakti kameraan siinä vaiheessa kun hän oli kääntynyt ristikkoa kohti. Oikea koiranpentukatse joka sulattaa kyllä etenkin pikutyttöjen sydämet.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä lukemaasi? Kyse ei ollut nykyajasta vaan vuosikymmenien takaisesta ajasta.
Ekaa kertaa moneen vuoteen semien ekat esiintyjät pääsee jatkoon.
lindan koko ura perustunut ulkonäköön enemmän kuin soittotaitoon
aika outoa kun ulkonäköä tekotisseineen ja minihameineen ei saisi ollenkaan pohtia
Alkais jo semit, niin päästäis takaisin aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ot. Muistan itsekin tuon ajan. Tuo oli kaikenlaisten kiusaamisrealityjen kulta-aikaa. Ja itsekin nuorena nättinä tyttönä sai kyllä kuulla kuinka olen leuhka tai tyhmä, vaikka olin ujo ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Hieno nähdä, että Linda on pärjännyt kaikesta kurasta huolimatta. Suomessa häntä haukuttiin tosi rankasti.
Juuri näin. Jos nyt joku miettii että ei voi olla ja viiskymppiset muistaa väärin, niin tästä esimerkiksi voi katsoa millaista se meno silloin oli, tuolta Ykkösen aamu-TV vuodelta -98:
Hauskasti tuossa taas käytettiin tätä "joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön", mitä tälläkin palstalla on viljelty jatkuvasti eikä suostuta uskomaan, ettei kukaan ryhdy julkkikseksi kuullakseen itsestään haukkumisia, halventavia kommentteja ja ilkeyksiä. Eikä enää nykypäivänä käy selitys, että se on se julkisuuden toinen puoli. Kenenkään ei kuulu olla likasanko tuntemattomien ihmisten pahan olon purkamiseksi. Julkisuus on sitä, mikä heijastaa kansakunnan sivistyksen tasoa. Jos tartutaan aina kiinni negatiiviseen eikä kunnioiteta ihmisten omia rajoja, ollaan yhteiskuntana aika sivistymätön.
Vierailija kirjoitti:
Janina Frostell (nyk. Fry) juhli Lindan tavoin Nygårdin Oscar-illallisilla 1998. Janina kummasteli Seiskan jutussa Lindan kokemuksia Nygårdista.
– Minulle Nygård ei tehnyt mitään väärää. Toki hän flirttaili, sillä hänellä on pilkettä silmäkulmassa, mutta esimerkiksi sänkyyni hän ei todellakaan yrittänyt päästä, Janina vakuutti Seiskassa toukokuussa 1998.
Janina kehui Seiskassa Nygårdia ”tahdikkaaksi”, vaikka hän sanoikin huomanneensa miljonäärin olevan melkoinen playboy.
– Hänen ympärillään pörrräsi kaunottaria kuin kärpäsiä.
asioilla on aina kaksi puolta...
Nyt ei ehkä kannata tällaisia enää jakaa, kun Nygård on tuomittu seksuaalirikoksistaan ja istuu vankilassa tuomiotaan.
Ihmeellisiä ovat ajat olleet.
Tuolla Nygårdin luona vierailivat Suominaikkoset ihan urakalla, Epsteinin luona kuninkaalliset ja poliitikot.
Millä he oikein porukkaa sinne houkuttelivat?
Niin, pointtini on että on itsestään selvää että Linda ei juostessaan voi soittaa viulua. Ihmiset näkevät tuon klipin ja itkevät videon alle, että miksei se Linda soitakaan livenä. Eikä heidän ällinsä riitä sen tajuamiseen että osa tulee nauhalta ja osa livenä... etenkin kun koko ajan on sanottu että Linda will play some parts of the song live.