Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, kun jokainen sohvaperuna joka hädin tuskin osaa laulaa Ukko Nooan onkin yhtäkkiä joku laulu- ja musiikkivirtuoosi. Viisukuppilassakin yhtenä päivänä ollaan eri mieltä kuin jo toisena ja kolmantena päivänä ovat jo samaa mieltä kuin ensimmäisenä päivänä ja sama jatkuu. Mä luotan enemmän musiikkialan ammattilaisten nuottikorvaan kuin sohvaperunoiden mielipiteisiin.
Sohvaperunat ovat niitä, jotka äänestävät. Ei suinkaan pelkästään musiikkialan ammattilaiset.
Biisi voi olla musiikillisesti lähes täydellinen, eikä silti ole tavallisten katsojien suosikkeja. Siihen, mistä itse kukanenkin tykkää, vaikuttaa niin moni muukin asia.
Tunne on korkealle arvostettu ominaisuus biisissä. Tunne, tunne ja se aura mikä esittäjästä katsojiin laskeutuu. Esiintyjän pitää viedä katsoja mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pete Parkkonen aja pois onnetonta parrankasvua kun näyttää lähinnä epäsiistiltä?
Roikkuvat posket, joita yrittää peittää.
Yrittääkö näytää vanhemmalta koska Linda on niin paljon häntä vanhempi jotta viisu olisi enemmän aidon oloinen.
Linda on raikkaan näköinen. Ei ulkomailla ole moitittu vaalean kauniin ihmisen ulkonäköä. En ole mistään lukenut, että olis pilkattu kuten TE muutamat siellä kotona teette.
Ehkä Lindan kengänkokokaan ei TEITÄ miellytä. Joten Linda on uskomattoman kaunis vaaleine hiuksineen , viuluineen ja ja laahuksineen. Hoikkakin vielä on.
Mutta nuori hän ei ole.
Onko hän vanhin esiintyjä? Kunnia hänelle. Hänen ikäänsä ei ulkomaiden mediat ole moittineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.
Missä on haukuttu, linkitettiin artikkeli?
Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä.
Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.
Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan.
Kysymys kuuluu onko Linda itse tuonnut ne julki haastatteluissa? Vai onko toimittajat ottanut nämä Lindan menneisyys asiat tapetille? Jos toimittajat ottanut, niin olisi töykeätä Lindalta,jos ei vastaisi mitään.
Linda itse otti asian esille jo heti UMK voiton jälkeen.
"Lampenius toivoo Euroviisujen olevan viesti Nygårdille siitä, että tämä ei saanut häntä vaiennettua.
– Hei, etpäs onnistunutkaan. Linda is back, Lampenius sanoo."
Rouva on jäänyt menneisyyden tapahtumien vuoksi tunnekoukkuun. Hänessä on piiloagressiivisuutta, se ehkä selittää tietynlaisen kireyden, kiivauden. Pitäisi ymmärtää päästää irti.
Lopeta Nygårdin puolustelu! Nygård uhkasi huolehtivansa, ettei Linda voi soittaa eikä esiintyä enää ikinä missään. Nygård on muun muassa Ison-Britannian ex-prinssi Andrewin kaveri eli hänellä on mahdollisuuksia ja vaikutusvaltaa sekä kontakteja myös toteuttaa uhkauksensa ja haitata Lindan uraa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Miksi Lindan pitäisi vähätellä sitä, kuinka kipeältä tuntuu jäädä mahtimiehen uhriksi? Jos yksikään tyttö tai nainen pelastuu lukemalla Lindan kohtalosta, on puhe tehnyt tehtävänsä.
Ja todellakin jo se, että edustaa Suomea viisuissa on keskisormen näyttö Nygårdille. Nygård edustaa Suomea vain vankilassa tällä hetkellä. Lindalla pyyhkii huomattavasti paremmin kävipä sitten kuinka hyvänsä finaalissa.
Mulla menee maku koko viisuista, kun niihin Nygård liitetään. Äijällä ei oo viisujen kanssa mitään tekemistä. Ei ainakaan pitäis olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida enää Softengine keikkailla ei ainakaan alkuperäisellä kokoonpanolla. Topi on kuollut syöpään se solisti siis.
Suomi on kylläkin pärjännyt kilpailussa kylläkin paremmin kuin on moni muu maa.
Kuollut? Mistä tällainen tieto? Viimeisin Instagram-päivitys on maaliskuulta.
Täällä näköjään joku hautaa eläviä ihmisiä..
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa jo kyllästyttää nää Lindan haukkumisviestit. On tehty kyllä jo selväksi mitä mieltä osa on Suomen edustajista ja etenkin lindasta. Voisiko keskittyä enemmän näihin kisoihin kuin analysoimaan jokaista Lindan "virhettä". Milloin käyttäytyy huonosti haastatteluissa ja sitten vielä ne alastonkuvat. Ensi vuonna saatte sitten toivon mukaan toivomanne täydelliset ja puhtoiset edustajat. Tämä vuosi mennään näillä.
Mä ainakin oon ihan iloinen, että Suomi on kerrankin näin vahvoilla kisoissa, vaikka en julistakaan vielä voittajiksi. Mutta onhan se hauska odottaa kisoja, että on joku mahdollisuus.
Lindalla nyt sattuu olemaan tuollainen menneisyys, mutta ei se oikeuta lähettämään haukkumisviestejä Lindasta. Minä olen myös iloinen,kun meillä on näin mahtavat viisuedustajat. Isot tsempit Linda& Pete finaaliin.
Missä on haukuttu, linkitettiin artikkeli?
Koko ajan täältä saa lukea Lindan haukkumisviestejä.
Sekö on Lindan haukkumista, jos ihmiset kyseenalaistavat sen, miksi Linda halusi tuoda esiin ajatuksen kostamisesta Nygårdille? Mielestäni hän olisi voinut pitää sen omana tietonaan. Euroviisut euroviisuina eli musiikki puhukoon puolestaan ja noin henkilökohtaiset asiat kuin kostamiset pitäisi jättää pois haastatteluista.
Ja eihän tässä ole lainkaan kyse siitä, etteikö ihmiset olisi ihan täysin Lindan puolella tuossa vanhassa Nygårdiin liittyvässä jutussa. Linda on varmasti kärsinyt todella paljon hänen takiaan.
Kysymys kuuluu onko Linda itse tuonnut ne julki haastatteluissa? Vai onko toimittajat ottanut nämä Lindan menneisyys asiat tapetille? Jos toimittajat ottanut, niin olisi töykeätä Lindalta,jos ei vastaisi mitään.
Linda itse otti asian esille jo heti UMK voiton jälkeen.
"Lampenius toivoo Euroviisujen olevan viesti Nygårdille siitä, että tämä ei saanut häntä vaiennettua.
– Hei, etpäs onnistunutkaan. Linda is back, Lampenius sanoo."
Rouva on jäänyt menneisyyden tapahtumien vuoksi tunnekoukkuun. Hänessä on piiloagressiivisuutta, se ehkä selittää tietynlaisen kireyden, kiivauden. Pitäisi ymmärtää päästää irti.
Lopeta Nygårdin puolustelu! Nygård uhkasi huolehtivansa, ettei Linda voi soittaa eikä esiintyä enää ikinä missään. Nygård on muun muassa Ison-Britannian ex-prinssi Andrewin kaveri eli hänellä on mahdollisuuksia ja vaikutusvaltaa sekä kontakteja myös toteuttaa uhkauksensa ja haitata Lindan uraa kaikilla mahdollisilla tavoilla. Miksi Lindan pitäisi vähätellä sitä, kuinka kipeältä tuntuu jäädä mahtimiehen uhriksi? Jos yksikään tyttö tai nainen pelastuu lukemalla Lindan kohtalosta, on puhe tehnyt tehtävänsä.
Ja todellakin jo se, että edustaa Suomea viisuissa on keskisormen näyttö Nygårdille. Nygård edustaa Suomea vain vankilassa tällä hetkellä. Lindalla pyyhkii huomattavasti paremmin kävipä sitten kuinka hyvänsä finaalissa.Mulla menee maku koko viisuista, kun niihin Nygård liitetään. Äijällä ei oo viisujen kanssa mitään tekemistä. Ei ainakaan pitäis olla.
Eikä näillä satiirisilla kirjoituksilla, ja kirjoittajilla. Joten siirtyisitte tekin tähän päivään. Unohtakaa vanhat asiat. Linda on uskomattoman hyvä tässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika koomista tämä nykyaika kun naiset uhriutuu kauneudestaankin.
Ei kauneudesta vaan kiusaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Alkais jo semit, niin päästäis takaisin aiheeseen.
Huominen tulee olemaan palstalla jäätävää kuratykitystä, kun odotellaan finaalia... :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pete Parkkonen aja pois onnetonta parrankasvua kun näyttää lähinnä epäsiistiltä?
Yrittääkö näytää vanhemmalta koska Linda on niin paljon häntä vanhempi jotta viisu olisi enemmän aidon oloinen.
Linda on raikkaan näköinen. Ei ulkomailla ole moitittu vaalean kauniin ihmisen ulkonäköä. En ole mistään lukenut, että olis pilkattu kuten TE muutamat siellä kotona teette.
Ehkä Lindan kengänkokokaan ei TEITÄ miellytä. Joten Linda on uskomattoman kaunis vaaleine hiuksineen , viuluineen ja ja laahuksineen. Hoikkakin vielä on.
Mutta nuori hän ei ole.
Pitäiskö olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuori hän ei ole.
Pitäiskö olla?
Ei siitä varmasti haittaa olisi.
Luulin tulleeni Euroviisut 2026 ketjuun?!?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eli mentäskö asiaan. Tänään 2. Semifinaali. Ketä uskotte pääsevät jatkoon ja kuka jää ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ensin kuulin ja näin Saksan biisin, pidin sitä vanhanaikaisena, geneerisenä mutta ihan kivana kappaleena, ja artistilla ainakin oli hyvä ääni. Ajattelin, että hyvällä lavasuunnittelulla voisivat pärjätä sinne 10-15 parhaan joukkoon. Nyt kuitenkin tuo live oli ja on täysin mauton, vanhahtava ja muita kopioiva niin lavastukseltaan, koreografialtaan kuin puvustukseltaankin. Ei siinä paljoa auta artistin upea ääni. Minun puolestani saisi pudota ja harmi, kun se ei rahoittajamaalle ole mahdollista.
Muistuttaa vähän Puolan soloa mutta överimpi, kopioidumpi ja paljastavampi.
Jep, kuten eilen täällä muisteltiin, Saksalla on ollut viime vuosina tasan yksi hyvä biisi ehdolla (Electric Callboy - Pump It) ja sitä eivät tajunneet lähteä. Stefan Raab siellä on ainakin menneinä vuosina pyörinyt päättämässä näistä, ja sen äijän musiikkimaku on moneen kertaan huonoksi todettu. Eikä vähiten hänen oman viisuesityksensä kautta (no, se on sentään guilty pleasure -kamaa, tekisi Saksa sitten sellaista kun ei kerta rahkeet riitä tosissaan tehtyihin esityksiin...)
Oli se Isaak hyvä. Itse annoin ääniäkin. Äänestin silloin Nemoa ja Saksaa.
Soinut tuo Suomessakin radiossa.
Viime vuonna äänestin JJ tä ja Puolaa. Justynä oli niin hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa moneen vuoteen semien ekat esiintyjät pääsee jatkoon.
2021 viimeksi. Moldova pääsi jo ja varmasti tänään bulgaria
Ai tarkoitatko esiintymisjärjestystä? Kymmenen niitä sinne otetaan.
Finaalissa on parempi jos ennen suomea on joku mitätön esiintyjä ja adrenaliini ei nouse katsomossa.
Muuten kansa ei rauhoitu kuuntelemaan viulua. Väliajat ehkä sotkevat.
No jo on Suomen edustus heikoissa kantimissa, kun jopa edellinen esiintyjä pitää osua kohdilleen, jotta ihmiset edes jaksaisivat kuunnella biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eli mentäskö asiaan. Tänään 2. Semifinaali. Ketä uskotte pääsevät jatkoon ja kuka jää ulos?
TSEKKI <3. Studioversiona ei oikein sytyttänyt mutta nyt videot juryshowsta ovat upeita. Tämän on pakko mennä finaaliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuori hän ei ole.
Onko hän vanhin esiintyjä? Kunnia hänelle. Hänen ikäänsä ei ulkomaiden mediat ole moittineet.
Italian Sal on 57 vuotias, onko vuoden Lindaa vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Isaac oli tosi hyvä laulaja.
Mutta biisi todella tylsä. Toki siltikin Saksan parhaimmistoa, heidän tasonsa kun on ollut niin hieno. Roger Cicero v. 2007 (rauha hänen sielulleen) taisi olla edellinen kunnon esiintyjä Saksalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanska, Kypros, Bulgaria. Semissä on monta Itä-Euroopan maata, jotka EHKÄ ,mutta ei ihan varmasti, antaa toisilleen ääniä. Nyt pitää muistaa myös raadit, joten Australia. Haluaisin, että kaikki sais jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TSEKKI <3. Studioversiona ei oikein sytyttänyt mutta nyt videot juryshowsta ovat upeita. Tämän on pakko mennä finaaliin!
Oma suosikkini ollut jo kun ekan kerran kuulin. Indie. Koko ajan harmitellut etten voi äänestää. Toki niin hyvä laulaja että jury vetänee finaaliin.
Mutta nuori hän ei ole.