Ostaisitteko 2-vuotiaalle uuden ilmapallon, jos ensimmäinen menisi rikki?ev
Kommentit (12)
Leikki ja halaili sitä jatkuvasti. Varoiteltiin, että menee tuolla menolla rikki. Minä ajattelen, että tuon ikäinen ei vielä ymmärrä, miten ilmapallo menee rikki tai siis millainen leikki on ilmapallolle liikaa.
Miehen mielestä saa olla ilman, kun kerran meni sen rikkomaan.
ap
Jos tahallaan saksilla tms terävällä puhkoo niin saa sen jälkeen leikkiä tavis ilmapalloilla.
Halailusta rikki :D
En myöskään usko, että ymmärtää miksi menee rikki. Ei vaikuta tahalliselta, on varmaan surullinen kun pallo meni rikki.
kävivät pe ostamassa pallon mummon ja papan kanssa ja pallosta katkesi naru saman iltana ja pääsi karkuun. Olivat käyneet tänään kaupassa hakemassa uuden pallon (saivat maksutta kun kertoivat mitä oli tapahtunut). No, tästä vaihtopallosta olikin sitten ilmat karanneet kun olivat päässeet kotiin ja taas oli pappa mennyt palloa vaihtamaan/hakemaan uutta. No, tämän kolmannenkin pallon naru oli katkennut ulkona ja oli päässyt karkuun!!!! Enää isovanhemmat eivät kehdanneet mennä uutta palloa pyytämään. Eli mies tuokoon maanantaina töistä tullessaan meidän 2-vuotiaalle uuden vappupallon :=)
Ne ovat kylläkin helium- eikä ilmapalloja
minkään ikäiselle. Enhän osta uutta leluakaan, jos lelu menee rikki. Meillä 3v päästi kokeeksi irti oman pallonsa narusta viime vuonna ja huudon jälkeen ymmärsi, että seuraavana vuonna sitten uusi pallo. Tänä vuonna varmaan pitää napakammin narusta.
viime vuonna kaksi vuotias poikani päästi vappu pallon ilmaan, ei saanut uutta. oli irroittanut kielloista huolimatta sen kädestään. muistaa tapauksen vieläkin
Vierailija:
Varoiteltiin, että menee tuolla menolla rikki.
Siis eikö teillä oikeesti ole olleet ne pallot missään kiinni? Mä haluan nähdä lapsen, jolta se pallo ei pääse karkuun, jos ei ole missään kiinni. Vaikka kuinka puristaisi narua, niin voi se vahingossa päästä karkuun, kun vaihtaa otetta.
Mun mielestä on aika nipottamista, jos ei osta uutta palloa tuon ikäiselle, joka on vahingossa rikkonut pallon halailemalla ja leikkimällä.
Sille kemistille sanoisin, että puhekielessä puhutaan ilmapalloista, vaikka ne heliumilla ovatkin täytetty. Harva puhuu lähtevänsä ostamaan heliumpalloa.
Eli ostaisin kaksivuotiallekin.