Lue keskustelun säännöt.
Lapsettomuushoidot loppuivat - meille ei sitten tule toista lasta =(
28.04.2007 |
3v yritystä/ hoitoja takana. Syy oli hormonaalinen, mutta en vain silti tullut raskaaksi. Lääkäri ehdotti IVF: ää, mutta olemme jo päättäneet ettemme lähde koeputkihedelmöityksiin.
Tyhjä olo =((
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sain ensimmäisen omani ihan " luomusti" ´puolen vuoden harjoittelun jälkeen 29 vuotiaana. ( Lapsi nyt 16 v.)
Sitten tuli ero miehestäni ja joidenkin vuosien jälkeen tapasin nykyiseni.
37 v. vuotiaana sain tuomion ennen aikaisista vaihdevuosista, kun uuden miehen kanssa ei tärpännyt. Olin totaalisesti shokissa. Naama kukki, enkä saanut öisin nukuttua kuumien aaltojen välissä.
Meille kerrottiin, että FSH hormonitasoni olivat niin korkealla, että mitkään hoidot eivät enää auta. Tyydyimme tähän, ja söin puoli vuotta vaihdevuosilääkkeittä. Samaan aikaan luin alan kirjallisuutta ja olin lähellä masennusta. Miksi minä? Menkat tuli jos tuli, välit 14-70 pvää.
Päätin, että lopetan ko. lääkkeiden syömisen, mummot söivät samoja!
Tulin erittäin huonovointiseksi n. 3 kk päästä lääkkeiden lopettamisen jälkeen. Menin lääkäriin voivottelemaan ja todettiin minun olevan RASKAANA! Tätä tunnetta ei voi kuvata mitenkään, siskot varmasti ymmärrätte.
Sain ihanan tyttären 3 viikkoa etuajassa. Päätimme miehen kanssa, että jos luoja suo niin antaa kaverinkin tulla. Ja uskokaa tai älkää; sisko sai veljen vain 1 v 3 kk ikäerolla, minä täytin 41 v. Eli jotenkin tytär paransi minut. Täysi mysteerio meille.
Elämä antaa, elämä ottaa. Kaikella on tarkoituksensa. Tuolla ne nyt flunssaansa tuhisevat. Happy? Yes!