Miksi et osta lapselle vappupalloa vaikka siihen olisi varaa???????????????
Ymmärrän kyllä jos yksinkertaisesti ei ole siihen rahaa laittaa (tosin vappujuomiin monilla silti on....) mutta en vaan jaksa ymmärtää tuota " lapsen karaistus" hapatusta mitä monet viljelevät.
Itse ostan jokaikinen vappu sen kalliin foliopallon lapselleni sillä sitä riemua on ihana katsoa. Samoin itse tedän miltä tuntuu kun sai lapsena vaan kaukaa katsella upeita vappupalloja.....
Kommentit (64)
Vierailija:
Tosin meillä lapsi vasta vuoden, ja nyt sai ekan vappupallonsa. :) Tosin mies osti mullekkin vappupallon. :D
Niin tosiaan ei ne pallot kyllä Anttilassa kovin kalliita ole. ;)
ja silti ostan.
Ja kestävä kehitys hapatus on pepusta....
ap
jossa on pilli... saakin sitten kestää monta vuotta.
Ostin sekä tytölleni että itselleni :-) Meillä oli tosi kivaa kun kävimme ostoksilla yhdessä valitsemassa ne kaikkein hienoimmat pallot.
Pidän itse enemmän perinteisistä. Siksi en osta. Lapseni on vasta 2v ja on tosi iloinen, kun saa tavallisia ilmapalloja.
Vierailija:
jossa on pilli... saakin sitten kestää monta vuotta.
Halusi ehdottomasti huiskan (90 c). Pallo ei taida olla niin ihmeellinen, kun niitä jaetaan usein ostoskeskuksissa, vaalien aikaan jne.
Vierailija:
Pidän itse enemmän perinteisistä. Siksi en osta. Lapseni on vasta 2v ja on tosi iloinen, kun saa tavallisia ilmapalloja.
Ainakin Sotka täyttää pallot ilmaiseksi. Ei muuta kuin vapun jälkeen pallo tyhjäksi ja sievästi säilöön! :)
lapsesi varmaan polvillaan kiittävät sinua aikuisina kun eivät lapsena saaneet yhtään mitään.
niin sitten varmaan ostan, mutta toisaalta aina on mahdollista, että kun se on tottunut niihin tavallisiin palloihin, niin se haluaa ensi vuonnakin niitä. Ei kaikki ole välttämättä samasta muotista veistettyjä. Ja miksi mä en saisi pitää niitä rumina ja olla ostamatta? Musta ne on jotenkin kamalan keinotekoisia ja amerikkalaisia eivätkä liity mitenkään siihen vappuun, jonka minä tunnen.
" Miksi nykyisin kaikilla on noita ilmapalloja?"
Sanoin, että on vappu tulossa, niin siksi. Tytär ei itselleen tahtonut ilmapalloa. Olen ylpeä tytöstäni: hän ei fantasioi uusista leluista tai shoppailusta. On kiintynyt omiin leluihinsa eikä kaipaa uutta krääsää.
Tämä on ihmeellistä, koska itse olen varsinainen pissis.
Voi olla, että ostetaan sen pallo. Tai sitten ei. Kynnyskysymys se ei liene.
olet tainnut sitä kotona julistaa turhankin lujaan ääneen, ja lapset eivät uskalla kun tietävät tulevansa lytätyksi.
Että raivostuttaa ne tosikot vanhemmat jotka julistavat kaiken muun paitsi perunan ja saunan hömpötykseksi....
Tänään käytiin ostamassa, jokainen sai mieleisensä ja niistä riittää iloa ainakin kahdeksi viikoksi. Lapsen riemu on vilpitöntä.
Eikä maksaneet kuin 5,95 kpl.
Nyt mietityttää että mitenkähän on täälläkin oikeasti niissä perheissä joissa vanhemmat ylpeinä julistavat ettei lapsi muka niistä oikeasti välitä pätkääkään.........
toisesta päästä kun puhaltaa, niin kuuluu kiva ääni ja kun heiluttaa niin taas kuuluu kiva ääni. Sen lisäksi se on kivan näköinen. Mitä sillä pallolla tekee? On meillä tuolla nuita tavallisia ilmapalloja, mutta eipä ne pallot ole tuota huliviliä kiinnostaneet, joten en osta, vaikka olisi varaakin.
Palloista ei löytynyt pojalle mieleistä - olivat niin lapsellisia ja tyttömäisiä.
Mutta ei se ihan oikeasti halunnut. vanhemmilla lapsilla voi jo toki olla opittua " haluamattomuutta" ...
Tosin meillä lapsi vasta vuoden, ja nyt sai ekan vappupallonsa. :) Tosin mies osti mullekkin vappupallon. :D